Jump to content

Recommended Posts

Am avut o experienta proasta cu acest magazin online, in primul rand la telefonul specificat nu raspunde nimeni, doar pe formularul de contact, in al doilea rand am platit pentru doua valve de la AC, si a venit in pachet doar una. Am scuturat cutia,punga aceea si nimic tot una era , probabil la ambalare nu a fost atent cel ce s-a ocupat si a cazut ,sau pur si simplu nu a fost trimisa decat una. Plata se face inainte , ca la "fetite" astepti 5 ziel si ... surpriza, nu ai tot ce ai platit. Eu am comandat niste fleacuri, chestii marunte, dar daca era cazul sa cumpar niste componente scumpe, si tot asa , sa primesc doar una in loc de doua ? Probabil e o greseala a lor ... sau a mea ca am ales acest magazin.

Edited by ppetri37
punctuatie
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, ppetri37 said:

in primul rand la telefonul specificat nu raspunde nimeni

Asta este cel mai grav. In ziua de azi magazinul ar trebui sa aiba fie un chat-room pe site-ul comercial fie un numar de telefon la care acelasi serviciu clienti trebuie sa raspunda!

4 hours ago, ppetri37 said:

Probabil e o greseala a lor ... sau a mea ca am ales acest magazin.

A ta nu are cum sa fie in nici un caz. Sa incetam sa presupunem asta. E a lor vina, ca e de la ambalat sau de oricine altcineva din magazin..

4 hours ago, ppetri37 said:

am comandat niste fleacuri, chestii marunte, dar daca era cazul sa cumpar niste componente scumpe..

Ai procedat corect. Asa as fi procedat si eu. O numesc cumparatura de test. Sau testul de seriozitate.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Si eu am comandat de multe ori de la bavauto… de la ulei, filtre, discuri, placute de frana, pana la chestii electronice obscure, senzori etc si nu am avut niciodata probleme. Tot timpul mi-au raspuns cand am sunat; eu zic ca se va rezolva problema, trebuie sa comunicati. 

Link to comment
Share on other sites

Stați sa vedem dacă e vorba despre bavauto, băiatul nu a mai precizat nimic. 

Și eu am luat, discuri, plăcute, ulei, mai multe, fără nici o problema. Mi au răspuns promp la orice solicitare. 

Link to comment
Share on other sites

si pe emag mai vin chestii lipsa uneori , eroarea umana inca nu se poate evita 100%,nu mai spun de amazon sau alti giganti , inteleg supararea , probabil aveai nevoie de ambvele sa faci lucrarea dar atat timp cat admit lipsa piesei  si nu incep cu prostii ca ei au trimis 2 nu vad sensul postului . Platesti in avans pt piesele originale care nu sunt pe stoc in Ro si trebuie comandate in De , acelasi lucru si la furnizorul meu de piese , asta e procedura , nu pot face returul la o piesa comandata special pt tine , probabil ca legea le permite lucrul asta altfel nu vad de ce dar m-am obisnuit .

 

ps .la fetite platesti inainte pt ce primesti imediat ..ca sa facem haz de necaz 🥂

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

La BMW dealer e cel mai frumos..

Piesa ce o comanzi vine la timp daca o au din depozitul de unde e dar de returnat nu poti sa o mai returnezi!! Asa ca mare grija ce comanzi. E drept ca ei cauta sa te ajute ca doar au si ei ca si tine (dar ei mai multe stiu ca tine) realoem 😆😆.

Singurele piese care le primesc inapoi sunt cele care le au pe stoc in locatia unde comanzi. Dar alea is foarte putine, dar is valabile pe loc evident.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.