Jump to content

Probleme electonica... cred!


Recommended Posts

Am dat aseara cu masina prin niste gropi si niste balti prin buc ... si acum am o prb cu masina.

 

Stau aprinse becul de la DSC, becul de la ABS nu mai merge vitezometru si nici indicatorul de cnsum instant!

 

Curios e faptul ca atunci cand masina e rece, functioneaza, insa atunci cand se incalzeste, nu! Si imi consuma si mai mult dar la modul ciudat..

Spre exemplu: aveam benzina in ea de cca 500 de mii ... si atunci cand o acceleram ... computerul de bord imi spunea ca am trecut pe rezerva ... :blink:

Luam piciorul de pe acceleratie sau schimbam treapta de viteza .. totul revenea la normal.

 

La ce service sa ma duc sa ii fac o verificare pe tester?

Nu imi ziceti bavaria ... ca pentru mine ala nu e service...

 

 

Sigurantele nu sunt arse pentru ca m-am uitat la ele ...

Care ar putea fi problema?

Link to comment
Share on other sites

scuza-ma dansrk.. cu ce te ajuta o "parere" in situatie din asta ? ce zici tu partea electronica.. sunt niste senzori.. si ceva computere pe la masina.. ce parere vreti ? pana nu baga testeru pe masina nu sti ce e defect.. probabil sunt niste senzori... va ajuta cu ceva parerea asta ?
Link to comment
Share on other sites

ala explica... si consumul dereglat ? la ABS si DSC precis nu-i dus nici un senzor.. numa din cauza socului.. s-o nenorocit ceva contacte.. asa am patit acu 2 ierni cu un pasat.. am oprit intr-o parcare... si cand sa pornesc din loc a patinat o roata bine de tot... dupa ce am iesit din parcare... imi zicea ca ii dus abs-u.. am ajuns la destinatie am parcat.. si cand sa plec de acolo a patinat din nou roata.. si nu am mai avut problema cu abs-u.. da la consum deja is treburi sf...
Link to comment
Share on other sites

ala explica... si consumul dereglat ? la ABS si DSC precis nu-i dus nici un senzor.. numa din cauza socului.. s-o nenorocit ceva contacte.. asa am patit acu 2 ierni cu un pasat.. am oprit intr-o parcare... si cand sa pornesc din loc a patinat o roata bine de tot... dupa ce am iesit din parcare... imi zicea ca ii dus abs-u.. am ajuns la destinatie am parcat.. si cand sa plec de acolo a patinat din nou roata.. si nu am mai avut problema cu abs-u..  da la consum deja is treburi sf...

270360[/snapback]

culmea e ca am schimbat si discurile si placutele .. si atunci cand e motorul rece .. nu face figuri.

Unitatea centrala?

Are cineva secondhand pentru bmw 520 170CP din 2000

Link to comment
Share on other sites

dansrk sunt experti , mecanici si asa mai departe i-ash numi intr-un fel oameni priceputi care nu pot spune "dupa ureche" ce problema ai si trebuiesc facute anumite cercatari , vazut masina etc , nu cred ca este frumos din partea ta sa arunci cu replici taioase pentru simplul vapt ca nimeni nu a stiut ... aiurea if u ask me ..
Link to comment
Share on other sites

Stiti care ar mai putea fi o problema?

 

Multi dintre cei care cer diverse informatii cred ca noi, toti ceilalti, suntem clarvazatori si putem afla prin mijloace paranormale despre ce masina este vorba... Baga o descriere a defectului dar nu spun nimic despre ce model de BMW este vorba... Si nu conteaza daca ai spus probabil acum cateva zile intr-o alta discutie. FIecare are destule pe cap ca sa faca tabele cu cine si ce masina conduce...

 

FOLOSITI, FRATILOR, SEMNATURA pentru ca ceilalti sa vada modelul masinii, si completati si LOCATIA la profilul vostru, poate aveti pe langa voi un coleg forumist capabil sa va ajute... Nici nu banuiti da cate ori o astfel de mica informatie poate face diferenta... Nu va suparati ca nu va ajuta nimeni, inainte sa va ajutati pe voi insiva...

Link to comment
Share on other sites

Senzorul de la diferential...daca e sa fi intrat prin apa..poate ti-a afectat mufa lui...poate a intrat apa in mufa si acum sta bine mresi acolo si scurtcircuiteaza semnalul dat de senzor....senzorul ala da impulsurile pt masurarea vitezei...de aici si moartea vitezometrului si a indicatorului de consum instantaneu :blink:
Link to comment
Share on other sites

Senzorul de la diferential...daca e sa fi intrat prin apa..poate ti-a afectat mufa lui...poate a intrat apa in mufa si acum sta bine mresi acolo si scurtcircuiteaza semnalul dat de senzor....senzorul ala da impulsurile pt masurarea vitezei...de aici si moartea vitezometrului si a indicatorului de consum instantaneu :blink:

271626[/snapback]

 

 

Asa este la E34 :)

Link to comment
Share on other sites

bun man si daca noi iti dam solutia ce faci ? ca tot tre sa mergi la cineva sa-ti faca.. asa mergi direct.. si sti clar in loc sa repari 10 chestii care poate nu trebuiau reparate.. gandeste-te ca iti dam niste sfaturi si ne dam cu parerea.. si prea multa pregatire in domeniu nu avem.. si o parere e una si o constatare.. facuta de cineva pregatit e alta..
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.