Jump to content

Zgomot ciudat doar la rece, relanti si doar in Drive sau Reverse


Recommended Posts

Salutare, ma confrunt cu o problema la un F10 525d, la rece si doar la relanti, in Drive sau R se aude un sunet metalic si se misca motorul, in Park nu se aude nimic. Dupa ceva timp cand se incalzeste sunetul se diminueaza dar tot pare a fi prezent.

In primul video masina este in Park, in al doilea este in Drive.

Ce ar putea fi?

Park: https://streamable.com/m7yquo

Drive: https://streamable.com/90e2np

Azi de dimineata am pus ISTA pe masina la rece si am urmatoarele corectii:

Cilindru 1: +1.7

Cilindru 2: -0.7

Cilindru 3: -0.2

Cilindru 4: -0.8

Mentionez ca acum 2 saptamani am dus injectoarele la verificat pe banc si concluzia a fost ca sunt in stare foarte buna, toate valorile pe verde.

Va multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

56 minutes ago, alinmiron said:

Salutare, ma confrunt cu o problema la un F10 525d, la rece si doar la relanti, in Drive sau R se aude un sunet metalic si se misca motorul, in Park nu se aude nimic. Dupa ceva timp cand se incalzeste sunetul se diminueaza dar tot pare a fi prezent.

In primul video masina este in Park, in al doilea este in Drive.

Ce ar putea fi?

Park: https://streamable.com/m7yquo

Drive: https://streamable.com/90e2np

Azi de dimineata am pus ISTA pe masina la rece si am urmatoarele corectii:

Cilindru 1: +1.7

Cilindru 2: -0.7

Cilindru 3: -0.2

Cilindru 4: -0.8

Mentionez ca acum 2 saptamani am dus injectoarele la verificat pe banc si concluzia a fost ca sunt in stare foarte buna, toate valorile pe verde.

Va multumesc anticipat!

Poate să fie și volanta. Am auzit fix același sunet la cineva când îi era pe ducă volanta + ceea ce ziceai tu, ca se aude în relanți la rece și treptat nu se mai aude când se încălzește motorul.

Poți verifica să vezi

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, srb_alex said:

Nu stiu unde ai fost cu injectoarele la verificat dar sigur injectorul 1 sigur nu este ok.

La otopeni, sunt destul de renumiti, dupa sunet ti se pare ca ar fi un injector? la cald abia se mai aude

1 minute ago, Liviu Filip said:

Poate să fie și volanta. Am auzit fix același sunet la cineva când îi era pe ducă volanta + ceea ce ziceai tu, ca se aude în relanți la rece și treptat nu se mai aude când se încălzește motorul.

Poți verifica să vezi

m-am gandit si la asta, ideea e ca masina sacadeaza la turatii joase, fix cand injectorul 1 are compensare mare, dupa 2000 de ture valoare injectorului scade sub 1 si nu mai sacadeaza

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Onnix said:

Copii ai? Sau parinti, neamuri?! Ca sper ca doar ei sa inhaleze ce scoti tu pe evacuare. 💪🏻

esti familiar cu generatia de motoare diesel BMW N si cu problemele din cauza filtrului de particule?

nu are rost sa ma cert cu tine, probabil n-ai schimbat 2 motoare in decursul a 500 de km

eu am pus o intrebare si in schimb am cerut o parere in legatura cu respectiva intrebare, nimic mai mult

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, alinmiron said:

esti familiar cu generatia de motoare diesel BMW N si cu problemele din cauza filtrului de particule?

nu are rost sa ma cert cu tine, probabil n-ai schimbat 2 motoare in decursul a 500 de km

eu am pus o intrebare si in schimb am cerut o parere in legatura cu respectiva intrebare, nimic mai mult

Da bre… tu esti fix nesimtitul caruia ii pute “curul” in parcari, la semafor, in trafic, care scoate fum prin oras oriunde incerc eu sa imi plimb bebele. Am avut vreo cateva motoare N47 si N57, dar nu am facut Dpf Off… asta pt ca am avut grija ca sa schimb tot ce era de schimbat ca sa nu ajung la Dpf Off. Dpf off faci cand nu esti capabil financiar sa iti pastrezi masina in stadiul de functionare conform, ori cand ti-ai cumparat o petarda de 500.000km plus data inapoi la 189.000km si te minti singur.

  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Onnix said:

Da bre… tu esti fix nesimtitul caruia ii pute “curul” in parcari, la semafor, in trafic, care scoate fum prin oras oriunde incerc eu sa imi plimb bebele. Am avut vreo cateva motoare N47 si N57, dar nu am facut Dpf Off… asta pt ca am avut grija ca sa schimb tot ce era de schimbat ca sa nu ajung la Dpf Off. Dpf off faci cand nu esti capabil financiar sa iti pastrezi masina in stadiul de functionare conform, ori cand ti-ai cumparat o petarda de 500.000km plus data inapoi la 189.000km si te minti singur.

Asta e problema romanului, baga pe toata lumea in aceeasi oala, iti garantez ca nu miroase a nimic si nici nu da fum dar repet, nu stau sa ma cert

  • Facepalm 1
Link to comment
Share on other sites

Just now, alinmiron said:

Asta e problema romanului, baga pe toata lumea in aceeasi oala, iti garantez ca nu miroase a nimic si nici nu da fum dar repet, nu stau sa ma cert

Da varule, e fata mare. Aici pe forum, nu se tolereaza dpf off si egr off. Nu e loc…

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.