Jump to content

Z3 Roadster 1.9i 2002


MyKe

Recommended Posts

Salutare şi bine v-am regăsit! 🙂 

După aproape 10 ani de când am vândut E34, am revenit în familia BMW.
Oscilam între Miata, SLK, Z4 şi Z3, a câştigat cel din urmă pentru că celelalte erau prea moderne sau neîngrijite. 

Nici acesta nu e în cea mai bună formă, dar e o bază bună de pornire. M-a bucurat faptul că funcţionează tot (deşi decapotarea a făcut figuri după ce l-am adus acasă, a trebuit să încerc de mai multe ori să ajut plafonul să se retracteze, timp în care şi-a revenit), că nu a fost maltratat şi că a mai venit cu nişte lucruri la pachet (al doilea set de roţi, un hardtop şi un tonneau cover).

Celălalt set de roţi e format din jante BBS Style 42, modulare, ET41, două 7.5J şi două 8.5J, dar cu gume de iarnă.
Roţile de vară încă nu m-am prins ce jante au, par ceva aftermarket (ştie cineva?).
Pe spate există şi distanţiere, vor dispărea. Planul e să rămân doar cu BBS-urile, dar cu gumele de vară. Back to stock.

Las aici o listă cu dotările:

Editions and packages
S704	M Sports suspension
S710	M Leather steering wheel
S719	Sports Edition
S785	White direction indicator lights

Comfort and interior equipment
S423	Floor mats velours
S428	Warning triangle and first aid kit
S441	Smoker package
S481	Sports seat
S494	Seat heating driver/passenger

Multimedia
S658	Radio BMW Business CD RDS
S676	HiFi speaker system

Driver assistance and lightning
S502	Headlight cleaning system
S520	Fog lights
S530	Air conditioning
S548	Kilometre speedo
S550	On-board computer

Wheels and drive
S209	Differential lock 25%
S210	Dynamic stability control
S243	Airbag for front passenger
S260	Side airbag for driver/passenger
S263	LA wheels with mixed tyres

Environment and safety
S305	Remote control for central locking
S320	Deleted, model lettering
S345	Chrome Line Interieur
S388	Softtop, black
S395	Rollover protection system
S398	Softtop, electromech. semiautom.
S801	German version
S818	Battery master switch
S851	Language version German
S863	Dealer List Europe
S879	On-board literature, German

Am parcat maşina în service şi am început să strâng piese. Uleiul din motor e negru, deci cred că n-a fost schimbat prea curând. Încep cu o revizie generală, am comandat toate uleiurile şi toate filtrele, bujii, ştergătoare, preventiv şi sonda lambda.

Şi mai vedem apoi ce apare de schimbat (zdrăngăne ceva la gropi). Plănuiesc să schimb suspensia, doar amortizoarele faţă mai sunt cele originale şi par duse, arcurile sunt ceva Eibach sport, iar amortizoarele spate au fost schimbate recent cu unele Monroe. Printre planuri se mai numără şi o terosonare a burţii.

Aici mai multe poze:

https://imgur.com/a/z3-0m5Cy6N

 

5dd641f2-fcf9-439f-ac4e-a36c72a88d0c (1).JPEG

8cf49e32-d1d9-48fb-a607-0fad6fc56187.JPEG

IMG_3797.JPEG

IMG_3809.JPEG

  • Like 1
  • Love BMW 4
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.