Jump to content

Problema EGR


Recommended Posts

Buna dimineata, sunt posesor ul unui BMW 640D, am fost la un service autorizat BMW si vineri seara am aflat ca am probleme cu racitorul de gaze si galeria de admisie.  Mi s a spus ca masina se poate aprinde in mers

Insa problema e ca luni dimineata trebuie sa plec in vacanta in Thasos si nu dispun de o alta masina si nici timp pentru inlocuirea racitorului de gaze si galeriei de admisie. 

Exista o solutie mai usoara de a anula egr ul sau altceva pt a reusi sa ma duc cu masina? Multumesc!

Ps: Nici bilete de avion n am de unde sa cumpar deoerce e totul prea dun scurt

Link to comment
Share on other sites

Asta cu luatul foc poate si pana la magazin sau pana unde vrei sa mergi tine de noroc din punctul asta. Nu ai ce sa anulezi pe moment sa mearga masina , spre ex galeria ta fiind plina de calamina nu ai ce sa i faci/anulezi, decât sa o dai jos si o cureți.

Link to comment
Share on other sites

Ai consum de antigel? Ai erori pe galerie? Daca nu, e mai ok, dar daca ti s a zis ca ai probleme la ele.... Poti curata galeria, ajuta.

Poti curata si racitorul, de aici pleaca problema focului, daca se sparge se umple cu calamina si se incinge.

Dupa schimba racitorul cu egr ul pe recall.

 

Edited by branevl
Link to comment
Share on other sites

@Edi Edi din ce an e masina? Cati km are? Cand e ultima oara cand masina a fost intr o reprezentanta pentru o verificare, inspectie, revizie, etc?

Intreb pentru ca asa poate puteai afla mai repede de rechemare si problema poate la ora asta era deja rezolvata...

Eu in locul tau nu m as risca sa merg asa cu masina cateva mii de km... e un risc inutil. N ai de unde sa imprumuti o masina de la vreun prieten/ruda?

Casco ai?

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, sskkaa said:

@Edi Edi din ce an e masina? Cati km are? Cand e ultima oara cand masina a fost intr o reprezentanta pentru o verificare, inspectie, revizie, etc?

Intreb pentru ca asa poate puteai afla mai repede de rechemare si problema poate la ora asta era deja rezolvata...

Eu in locul tau nu m as risca sa merg asa cu masina cateva mii de km... e un risc inutil. N ai de unde sa imprumuti o masina de la vreun prieten/ruda?

Casco ai?

E din 2013 masina si are 290 de mii de km.Am bagat seria si mi s a spus ca masina beneficiază de o îmbunătățire mecanica si mi am facut programare la reprezentanta bmw pt schimbare dar dureaza intre o luna- trei luni.Nu am casco si nu are cine sa mi imprumute masina 7 zile 

Edited by Edi Edi
Link to comment
Share on other sites

Just now, Edi Edi said:

 

 

22 minutes ago, branevl said:

A consum de antigel? Ai erori pe galerie? Daca nu, e mai ok, dar daca ti s a zis ca ai probleme la ele.... Poti curata galeria, ajuta.

Poti curata si racitorul, de aici pleaca problema focului, daca se sparge se umple cu calamina si se incinge.

Dupa schimba racitorul cu egr ul pe recall.

 

Mi s a spus ca racitoru de gaze e fisurat.

I am completat antigel acum 4 luni si de atunci nu mi s a mai aprins martoru 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Edi Edi said:

Buna dimineata, sunt posesor ul unui BMW 640D, am fost la un service autorizat BMW si vineri seara am aflat ca am probleme cu racitorul de gaze si galeria de admisie.  Mi s a spus ca masina se poate aprinde in mers

Insa problema e ca luni dimineata trebuie sa plec in vacanta in Thasos si nu dispun de o alta masina si nici timp pentru inlocuirea racitorului de gaze si galeriei de admisie. 

Exista o solutie mai usoara de a anula egr ul sau altceva pt a reusi sa ma duc cu masina? Multumesc!

Ps: Nici bilete de avion n am de unde sa cumpar deoerce e totul prea dun scurt

Ce fel de probleme ai? Consuma antigel? Sau ei doar te-au informat ca ai recall? Daca nu-ti consuma antigel si galeria de admisie nu e colmatata, poti merge fara probleme. Daca in ultima perioada ai completat cu antigel pt ca primeai avertizare, eu nu as pleca la drum.

Just now, Edi Edi said:

 

Mi s a spus ca racitoru de gaze e fisurat.

I am completat antigel acum 4 luni si de atunci nu mi s a mai aprins martoru 

Acum am citit noul tau reply cum ca e fisurat. Sfatul meu e sa nu pleci cu masina in starea aceasta. Poate gasesti vreun racitor second pe undeva, care nu e fisurat si il poti folosi la drumul acesta. Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Just now, Onnix said:

Ce fel de probleme ai? Consuma antigel? Sau ei doar te-au informat ca ai recall? Daca nu-ti consuma antigel si galeria de admisie nu e colmatata, poti merge fara probleme. Daca in ultima perioada ai completat cu antigel pt ca primeai avertizare, eu nu as pleca la drum.

Am cumparat masina acum 5 luni si dupa 2 saptamani mi a aparut in bord ca nivelul antigelului e foarte scazut, am completat ca antigel la maxim si de atunci nu mi a mai aparut eroarea.Fac cam 1400 de km pe luna

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Edi Edi said:

Am cumparat masina acum 5 luni si dupa 2 saptamani mi a aparut in bord ca nivelul antigelului e foarte scazut, am completat ca antigel la maxim si de atunci nu mi a mai aparut eroarea.Fac cam 1400 de km pe luna

Asta am inteles din postul anterior. De cand ai completat acum 5 luni, a mai scazut nivelul in vas? Daca e la maxim sau putin sub maxim, e ok…. daca a scazut, e clar ca sunt probleme.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Edi Edi said:

Insa problema e ca luni dimineata trebuie sa plec in vacanta in Thasos si nu dispun de o alta masina si nici timp pentru inlocuirea racitorului de gaze si galeriei de admisie. 

Daca e urgent si nu poti schimba racitorul scoate antigelul si baga apa si asa elimini sursa de foc.

Dar repara problema cat mai curand posibil. 

NU poti sa mergi asa prea mult timp. CU ATAT MAI MULT - vine iarna iar apa in motor va face motorul praf la inghet! Sa nu uiti ca ai pus apa in motor!!

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, bimmer90f30 said:

Daca e urgent si nu poti schimba racitorul scoate antigelul si baga apa si asa elimini sursa de foc.

Dar repara problema cat mai curand posibil. 

NU poti sa mergi asa prea mult timp. CU ATAT MAI MULT - vine iarna iar apa in motor va face motorul praf la inghet! Sa nu uiti ca ai pus apa in motor!!

Nu pot ca as putea gasi un racitor dar nu lucreaza nimeni azi ca e sarbatoare.

Mi ati dat o idee ft bun, doar pentru drumul asta am nevoie pentru ca nu am alta alternativa 

Si va referiti sa l scot din toata instalatia? 
Si apoi sa pun apa?

Link to comment
Share on other sites

Nu te speria , este o problemă tipică la F11, mie mi-au schimbat pe culanță (post garanție în germania) 2 bucăți și abia numărul 3 pare ok. Eu pierdeam lichid de răcire ( acesta-i semnul ca schimbătorul de caldura e fisurat). Înainte de a pleca în cursă i-ați o litru de lichid de răcire cu tine (sorry nu mai cunosc toate expresiile românești fiind plecat de 32 de ani iar româna nu-i limba maternă ) și controlează regulat nivelul ( numai când mașina e rece altfel te arzi când desfaci căpăcelul). Șansele să-ți ia foc sunt absolut minime mai ales dacă regulat ai curățat sistemul de mizeriile depuse. Când revii schimbă-l .

Link to comment
Share on other sites

Nu te speria , este o problemă tipică la F11, mie mi-au schimbat pe culanță (post garanție în germania) 2 bucăți și abia numărul 3 pare ok. Eu pierdeam lichid de răcire ( acesta-i semnul ca schimbătorul de caldura e fisurat). Înainte de a pleca în cursă i-ați o litru de lichid de răcire cu tine (sorry nu mai cunosc toate expresiile românești fiind plecat de 32 de ani iar româna nu-i limba maternă ) și controlează regulat nivelul ( numai când mașina e rece altfel te arzi când desfaci căpăcelul). Șansele să-ți ia foc sunt absolut minime mai ales dacă regulat ai curățat sistemul de mizeriile depuse. Când revii schimbă-l .

 

Tocmai am citit un articol despre AGR, sunt cuprinse aproape  toate modelele de BMW ,totul a început cu 520 d , 530d, etc. dar s-a extins la aproape toate modelele din anii 2010 până în 2022. Chiar și unele modele de Mini auf fost rechemate recent în reprezentantele BMW -Mini pentru schimb de răcitor AGR. Coreenii au fost primii care s-au plâns și de acolo au început rechemările… numai în 2018 au luat foc 30 de mașini de la glicol și funinginea încinsă depusă pe pereții AGR ului crăpat. 

  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

59 minutes ago, Edi Edi said:

Si va referiti sa l scot din toata instalatia? 
Si apoi sa pun apa?

Da aaa ar fi ideal.. Si facuta aerisirea cat mai bine. BMW schimba cu aparat de presiune. Nu stiu exact unde au mai pus suruburile de aerisire.

O scoti apoi la cateva drumuri scurte inainte sa pleci in vacanta sa iasa toate golurile de aer daca ar fi prinse in sistem.

27 minutes ago, Helmuth P said:

Șansele să-ți ia foc sunt absolut minime mai ales dacă regulat ai curățat sistemul de mizeriile depuse. Când revii schimbă-l .

Cim se curata sistemul de mizeriile depuse? Care mizerii si care sistem?

..adica nu ia foc zici? si sansele mici si doar ale lui, banuiesc.

https://ibb.co/kKQs6VN

Adica la tine l-au schimbat de 2 (doua) ori, asa ca nu aveau ce face, nu ca iti putea lua foc masina!

Sau poate trebuie sa ne reamintim cum ard lucrurile, masinike; ia sa vedem..

i-auzi, ia foc in mers! (hmm, bmw-uri facute ieftin..)

IMG_0047.jpeg

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

44 minutes ago, Helmuth P said:

Tocmai am citit un articol despre AGR, sunt cuprinse aproape  toate modelele de BMW ,totul a început cu 520 d , 530d, etc. dar s-a extins la aproape toate modelele din anii 2010 până în 2022

pentru acuratete, BMW ar putea (putut) sa exinda si pana la modlele facute in anii 2000; da 2000.. daca nu puneau galerii de admsie facute din plastic jegos si ieftin (!!!) adica inflamabil!!

Dar asa, stii ce au modelele din anii 2000 si inainte ..si pana prin 2005, 2006, 2007?? GALERII DE ADMISIE DIN MATERIAL NEINFLAMABIL! 

Wow, ce chestie... oare or sti ce au facut?? Eu cred ca da.

inainte, cand lua foc antigelul ca se spargea si la alea racitorul EGR masina doar scoatea un fum alb pe esapament cu anii.. si nu lua nimic foc. Dar asa, de ceva vreme le fac din plastic ordinar.

Si nici nu sunt ieftine galeriile.. sa le cumperi. Sunt la fel de scumpe ca alea vechi! Ce chestie, din nou.. la astea noi din plastic, sa nu te impinga pacatul sa le cureti prea bine la interior - ca incep sa traga aer fals (pe la lagarele clapetelor..) si atunci sa te tii erori.. si atunci chiar trebuie sa cumperi alta galerie noua!

Sper sa invatam cu totii ceva din ce ni se intampla pe banii, nervii si timpul nostru..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

La câte mașini circulă cu aceste AGRuri ( peste 2 milioane după cum spune chiar BMW ) se aprind 10-20 în fiecare an și țară …. Păi scuze dar șansele sunt mai mari să mă calce pe zebră în România decât să-mi ia foc mașina exact în aceste două săptămâni de vacanță. Eventual mi-a și asigura bine mașina înainte de a pleca… sincer nu știu ce asigurare acoperă în România arsul mașinii. La mine preia semicasco așa ceva.

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, Helmuth P said:

La câte mașini circulă cu aceste AGRuri ( peste 2 milioane după cum spune chiar BMW ) se aprind 10-20 în fiecare an și țară …. Păi scuze dar șansele sunt mai mari să mă calce pe zebră în România decât să-mi ia foc mașina exact în aceste două săptămâni de vacanță. Eventual mi-a și asigura bine mașina înainte de a pleca… sincer nu știu ce asigurare acoperă în România arsul mașinii. La mine preia semicasco așa ceva.

Ai o mentalitate interesanta. 

Adica daca sunt multe milioane de masini pe care bmw acum e fortat sa le cheme inapoi asta trebuie sa fie o treaba foarte buna facuta de BMW, nu? (ca sa nu zic ca probabil asigurarile au avut un cuvant de spus de cand cu focurile astea asa razlete pe strazi.. 🤯 )

Se tin ocupati cei de la BMW.. ca trebuie sa mai si cheltuie nu doar sa adune bani pe lucruri prost facute!

Asta, daca nu se intampla sa te deranjeze ideea ca o masina din clasa premium poate sa ia foc SUB FUNDUL TAU cand ti-e lumea mai draga.     

Dar e ok, nu!? ...Ca doar sunt milioane pe strazi iar ei au facut o treaba foarte foarte buna.. ca ai si o asigurare beton.. ca trebuie, zilele astea - nu mai merge pe incredere in premium brand -premium cost - premium status..

Astept cu interes o replica fireasca.

22 minutes ago, Helmuth P said:

Păi scuze dar șansele sunt mai mari să mă calce pe zebră în România

Te inseli, sansele sunt mai mici cu zebra... nu mai baga de la tine, in stil romano-nemtesc.. 😉 sa nu zic de pupat jermania..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, bimmer90f30 said:

Da aaa ar fi ideal.. Si facuta aerisirea cat mai bine. BMW schimba cu aparat de presiune. Nu stiu exact unde au mai pus suruburile de aerisire.

O scoti apoi la cateva drumuri scurte inainte sa pleci in vacanta sa iasa toate golurile de aer daca ar fi prinse in sistem.

Cim se curata sistemul de mizeriile depuse? Care mizerii si care sistem?

..adica nu ia foc zici? si sansele mici si doar ale lui, banuiesc.

https://ibb.co/kKQs6VN

Adica la tine l-au schimbat de 2 (doua) ori asa ca nu aveau ce face, nu ca iti putea lua foc masina... Sau poate nu stii cum ard lucrurile; ia sa vedem..

i-auzi, ia foc in mers! (hmm, bmw-uri facute ieftin..)

IMG_0047.jpeg

Am golit antigel ul din vas si l am inlocuit cu apa, am scos si furtunu l am golit si pe acele si am bagat apa distilata.

Acum sper sa mearga.Nu credeti ca mi ar face si alte probleme daca bag apa nu? 
Multumesc

Link to comment
Share on other sites

BMW cheamă peste tot în Europa de cel puțin 5 ani mașinile înapoi pentru reînnoirea agr. Să afli abia acum de asta este cam greu de crezut mai ales dacă ai mașina de câtva ani. Dacă ai o mașină adusă de afară sunt puține șanse să ai o mașină cu agr original… BMW scrie clienților și schimbarea nu te costă nimic ( bănuiesc ca și în România îți oferă pentru ziua când are loc schimbarea o mașină la schimb), deci șansele să ai primul agr încă pe mașină sunt aproape zero în UE. Probleme există la majoritatea mașinilor iar faptul ca firmele reacționează așa este o dovadă ca le pasă . Sunt foarte puține modele de mașini unde în cursul vieții unei mașini să nu fi chemate înapoi pentru vreo ajustare … fie soft… fie hard. Eu am luat mașina veche de un an în 2018 iar 2019 am fost chemat la prima schimbare de agr. Mașina soției (o Mazda ) a fost și ea chemată odată pentru verificări la un presupus airbag cu probleme. Este o normalitate în ziua de azi iar odată cu trecerea pe hibrid și electrice se vor înmulți problemele și rechemările. 

Link to comment
Share on other sites

Pompa se "unge" cu antigel,dacă pui apă s ar putea sa înceapă sa "scârțâie "..🙂

8 minutes ago, Edi Edi said:

Am golit antigel ul din vas si l am inlocuit cu apa, am scos si furtunu l am golit si pe acele si am bagat apa distilata.

Acum sper sa mearga.Nu credeti ca mi ar face si alte probleme daca bag apa nu? 
Multumesc

 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, wolf20 said:

Eu vorbesc serios.

În plus,punctul de fierbere al apei este 100 de grade,deci s ar putea sa fiarbă și motorul,deci atenție mare.

Il scot jumatate si il combin cu antigel

Just now, Edi Edi said:

Il scot jumatate si il combin cu antigel

Si las masina acasa si inchiriez un logan 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.