Jump to content

Presa despre seria 7 facelift


fanatic1er

Recommended Posts

 The media are celebrating the new petrol and diesel engines in the BMW 7 Series, as “benchmarks for premium-class engine technology”.

 The new V8 diesel in particular has impressed motoring journalists with its exceptionally quiet running, superior power development and comparatively low fuel consumption.

 The choice of suspensions leaves nothing to be desired for media experts. Some journalists have even compared the driving characteristics of the BMW 7 Series to those of a Grand Tourer or sports car.

 The press have been equally impressed with the unique combination of superior driving dynamics, sportiness and supreme comfort.

 The broad consensus on the re-designed BMW 7 Series is best summed up in a statement by the German national daily, “SĂźddeutsche Zeitung” (9/3/2005): “The damping system of the BMW 7 Series is two classes more comfortable than that of a VW Phaeton, the car is much more agile and competent in bends than the Mercedes S-Class, can match the Audi A8 for agility and offers a ride as smooth as that of the Jaguar XJ.”

Link to comment
Share on other sites

am vazut unul azi dinspre podul grand catre carre-four... stopurile parca sunt mai mult spre seria 6...... farurile chiar sunt schimbate... restul nu stiu ce sa zic... arata cu totul altfel :blink:.... parca un aer mai sportiv. era negru cu numere de leasing pana in 2008 parca
Link to comment
Share on other sites

ce media media sunt tot oameni.am vazut unu in cta .faruri aproape de 6 dar mai mari si ce4 sa zic daca cel ulterior era frumos asta cu facelift este superb.mie imi placee la nebunieeeeeeeeeee sweet dream

28666[/snapback]

am vrut doar sa postez ce zice presa despre masina....daca nu-ti convine topicul poti sa faci tu altul cu impresii despre noul 7.

Link to comment
Share on other sites

am vazut unul azi dinspre podul grand catre carre-four... stopurile parca sunt mai mult spre seria 6...... farurile chiar sunt schimbate... restul nu stiu ce sa zic... arata cu totul altfel :blink:.... parca un aer mai sportiv. era negru cu numere de leasing pana in 2008 parca

28561[/snapback]

 

E acolo de vre-o doua luni...si e singurul pe care l-am vazut io in buc! poate n-o fi da'...

Oricum, e superb. Mult mai frumos ca cel vechi.

Link to comment
Share on other sites

am primit si eu unul. cateva impresii pt cei interesati dupa 2 zile de exploatare.

motorul este 3.0 d. am avut acelasi motor pe x5 si mergea super bine. si asta la fel, tinde sa rupa aderenta pe piatra cubica la accelerare si intra controlul tractiunii. exte extrem de silentios, nu se aude nimic inauntru. nu prea imi place senzatia de "barca" in oras dar n-ai ce face, e limo, la fel e so merz-ul clasa s. i-drive e cam o prostie dar te poti obisnui. al mau are suspensie dtc dar nu se poate folosi pe "comfort" in oras, din cauza balansului mare la denivelari uneori atingi cu burta jos. pe "sport" e ok, nu e prea rigida. franele nu prea opresc tot din cauza masei mari, te cam duci taras in orice situatie cu tot abs-ul. interiorul e de super lux, calitatea pielii standard cam lasa de dorit. la toti ceilalti e mai buna. portbagajul e enorm, cred ca intra 3 oameni acolo. se conduce ff usor. nu este totusi o masina de zi cu zi in bucuresti, as fi preferat un 530d 4x4 dar nu era disponibil. parerea mea este ca nu mai merita sa cumperi motoare pe benzina la ce cuplu au noile diesele dar esta e o chestiune pur subiectiva. am uitat, consumul e enorm, 16 in oras si 9 afara, nu stiu ce se intimpla, pe indicatorul de gaz parca n-ar consuma atat, am sa fac plinul sa vad exact. x5-ul cu cutie manuala si acelasi motor lua 12.5 max in oras cu aer si 9 afara, media afisat era cam 11. cam toate masinile noi dupa primul plin si-au redus consumul cu cca 1l/100 iar dupa 10-20,000km cu inca 1l. ma rog, in esenta nu prea sunt incantat nu ca nu ar fi ok ci pt ca nu prea e ce-mi trebuie sa ma tarasc zilnic prin oras. cred ca mercedesul e era mai bun, nitel mai compact, sigur 530d dar nu prea imi place cum arata. solutia ideala pt. masina de toata ziua era 530d 4x4 cu pachet m.

Link to comment
Share on other sites

am primit si eu unul. cateva impresii pt cei interesati dupa 2 zile de exploatare.

motorul este 3.0 d. am avut acelasi motor pe x5 si mergea super bine. si asta la fel, tinde sa rupa aderenta pe piatra cubica la accelerare si intra controlul tractiunii. exte extrem de silentios, nu se aude nimic inauntru. nu prea imi place senzatia de "barca" in oras dar n-ai ce face, e limo, la fel e so merz-ul clasa s. i-drive e cam o prostie dar te poti obisnui. al mau are suspensie dtc dar nu se poate folosi pe "comfort" in oras, din cauza balansului mare la denivelari uneori atingi cu burta jos. pe "sport" e ok, nu e prea rigida. franele nu prea opresc tot din cauza masei mari, te cam duci taras in orice situatie cu tot abs-ul. interiorul e de super lux, calitatea pielii standard cam lasa de dorit. la toti ceilalti e mai buna. portbagajul e enorm, cred ca intra 3 oameni acolo. se conduce ff usor. nu este totusi o masina de zi cu zi in bucuresti, as fi preferat un 530d 4x4 dar nu era disponibil. parerea mea este ca nu mai merita sa cumperi motoare pe benzina la ce cuplu au noile diesele dar esta e o chestiune pur subiectiva. am uitat, consumul e enorm, 16 in oras si 9 afara, nu stiu ce se intimpla, pe indicatorul de gaz parca n-ar consuma atat, am sa fac plinul sa vad exact. x5-ul cu cutie manuala si acelasi motor lua 12.5 max in oras cu aer si 9 afara, media afisat era cam 11. cam toate masinile noi dupa primul plin si-au redus consumul cu cca 1l/100 iar dupa 10-20,000km cu inca 1l. ma rog, in esenta nu prea sunt incantat nu ca nu ar fi ok ci pt ca nu prea e ce-mi trebuie sa ma tarasc zilnic prin oras. cred ca mercedesul e era mai bun, nitel mai compact, sigur 530d dar nu prea imi place cum arata. solutia ideala pt. masina de toata ziua era 530d 4x4 cu pachet m.

28978[/snapback]

nu aveai cum sa ai acelasi motor pe X5 3.0d

730d

 

2993 cmc

6 / 4

170 KW (231 CP) /

4000 rot / min

520 Nm /

2000 rot/min

motorina

 

X5 3.0d

 

2993 cmc

6 / 4

160 KW (218 CP) /

4000 rot/min

500 Nm / 2000 –2750 rot/min

inca ceva: nu exista piele standard pe 730d doar pe 760i este pielea standard

 

Doru nu am nimic cu tine ...m-a deranjat un singur lucru atunci la comparatia seria 1 -A3 , sunt multi dintre noi care nu doar citesc.

Cand zici solutia ideala...."530xd" trebuie sa si testezi ca sa poti vorbi despre asta.

din pacate aceasta "solutie ideala" va fi disponibil la vanzare prin semptembrie.

Ne poti spune ce intelegi tu prin suspensie DTC ("dynamic traction control")?

Eu stiu si analizat la BMW doar EDC ...dar ma rog or fi scos altele intre timp :blink:

Link to comment
Share on other sites

esti cam agitat.

e acelasi motor tunat altfel.

pielea standard este pielea care se pune cand comanzi interior de piele normala nu nappa sau altceva si e proasta la bmw, brobonata si rigida, nu e moale.

hai ca nu mai scriu pe aici ca e plin de idioti cu mania contradictiei.

 

nu aveai cum sa ai acelasi motor pe X5 3.0d

730d

 

2993 cmc

6 / 4

170 KW (231 CP) /

4000 rot /  min

520 Nm /

2000 rot/min

motorina

 

X5 3.0d

 

2993 cmc

6 / 4

160 KW (218 CP)  /

4000 rot/min

500 Nm / 2000 –2750 rot/min

inca ceva: nu exista piele standard pe 730d doar pe 760i este pielea standard

 

Doru nu am nimic cu tine ...m-a deranjat un singur lucru atunci la comparatia seria 1 -A3 , sunt multi dintre noi care nu doar citesc.

Cand zici solutia ideala...."530xd" trebuie sa si testezi ca sa poti vorbi despre asta.

din pacate aceasta "solutie ideala" va fi disponibil la vanzare prin semptembrie.

Ne poti spune ce intelegi tu prin suspensie DTC ("dynamic traction control")?

Eu stiu si analizat la BMW doar EDC ...dar ma rog or fi scos altele intre timp :blink:

28984[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

esti cam agitat.

e acelasi motor tunat altfel.

pielea standard este pielea care se pune cand comanzi interior de piele normala nu nappa sau altceva si e proasta la bmw, brobonata si rigida, nu e moale.

hai ca nu mai scriu pe aici ca e plin de idioti cu mania contradictiei.

28985[/snapback]

Replica de doi lei ......cand nu ai argumente jignesti. Se vede ...cultura cat .....cuprinde 1 cmc.

Nu te-am contrazis doar ti-am spus cum sta treaba.

BMW nu tuneaza niciodata un motor. Cuvantul tunning nu exista la Munchen, pentru asta exista firme specializate si agreate. Se spune s-a "imbunatatit modelul precedent".

Spre dezamagirea ta pe 730d este motor 80% nou.

Si cu asta am terminat polemicile cu tine.....nu ar trebui sa mai dezimformezi lumea de pe acest forum.

Link to comment
Share on other sites

da pe mine ce ai dece s adeschid topic .eu am zis ca doar e mai frumos deact zice presa.presa poate sa coomeneteze d ebien sau de rau.important e daca iti place tie cumparator fan sau admirator .eu am zis asa ca nu tre sa ne luam dupa presa daca zice ea ca e frumoasa sau urata.numai infuriati pe aici:PP
Link to comment
Share on other sites

da pe mine ce ai dece s adeschid topic .eu am zis ca doar e mai frumos deact zice presa.presa poate sa coomeneteze d ebien sau de rau.important e daca iti place tie cumparator fan sau admirator .eu am zis asa ca nu tre sa ne luam dupa presa daca zice ea ca e frumoasa sau urata.numai infuriati pe aici:PP

29016[/snapback]

Eu glumeam:)....nu o lua in serios. E bine sa dezbatem si noi modelele BMW ..poate vreo data cineva de la Munchen ne va auzi :blink:. Am aratat doar cum a intampinat presa seria7.

Link to comment
Share on other sites

vrajeala. pe pariu ca traiesti in germania de ceva ani si lucrezi intr-un fel sau altul pt. bmw, nu mai intelegi corect sensul cuvintelor/expresiilor in l. romana.

 

Eu glumeam:)....nu o lua in serios. E bine sa dezbatem si noi modelele BMW ..poate vreo data cineva de la Munchen ne va auzi :blink:. Am aratat doar cum a intampinat presa seria7.

29074[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

vrajeala. pe pariu ca traiesti in germania de ceva ani si lucrezi intr-un fel sau altul pt. bmw, nu mai intelegi corect sensul cuvintelor/expresiilor in l. romana.

29076[/snapback]

Daca tu asta crezi, e treaba ta ....nu mai polemizez cu tine decat in momentul cand renunti la jigniri : "idiot" "turbat" .

Nu am ridicat niciodata BMW in slavi, are mai multe hibe decat chiar cele observate de tine. Eu in general pe acest forum am postat noutati si o singura polemica cu tine pe Seria 1. Daca ai observat nu am avut nici o problema cand ai spus ca materialele folosite sunt terne si mai slabe ca la A3 , ti-am zis doar ca la dinamica este mai bun ca golf v si A3.

Fata de seria 7 am avut doar cateva mici corectii, reciteste ce-am scris.

Link to comment
Share on other sites

ti-am zis ca nu mai intelegi corect romaneste. nu te-am facut idiot. daca ai tu asa un feeling nu e vina mea. cat despre "turbat" era o gluma evident.

 

Daca tu asta crezi, e treaba ta ....nu mai polemizez cu tine decat in momentul cand renunti la jigniri : "idiot" "turbat" .

Nu am ridicat niciodata BMW in slavi, are mai multe hibe decat chiar cele observate de tine. Eu in general pe acest forum am postat noutati si o singura polemica cu tine pe Seria 1. Daca ai observat nu am avut nici o problema cand ai spus ca materialele folosite  sunt terne si mai slabe ca la A3 , ti-am zis doar ca la dinamica este mai bun ca golf v si A3.

Fata de seria 7 am avut doar cateva mici corectii, reciteste ce-am scris.

29077[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

da si mie mi se pare cu mult mai misto al meu bej. daca nu exista bej nici nu luam masina asta, arata rau de tot negru/gri in interior.

li desigur este facuta pt. cei cu sofer. motorul v12 este f. tare, are un mic lag de cca 0.5 sec pana se accelereaza dar asa fac toate motoarele mari.

 

superb , dar interiorul pe gri sucks big time

30231[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

superb , dar interiorul pe gri sucks big time

30231[/snapback]

Interiorul este tot negru ...din pacate nu am avut o camera mai performanta in momentul fotografiilor. Intradevar are un lag pana se accelereaza...dar dupa masina este fenomenala.

Si inca ceva : in primele acceleratia este comparabila cu 730d si 745d datorita cuplului celor 2 dizelare...dupa aceea se vede adevarata valoare ale unui V12

Link to comment
Share on other sites

multumesc pt sfat, desigur asa este, dar eu circul numai in santiere si car moloz pe talpi. presurile din mocheta au venit cu masina dar le-am scos si am comandat din cauciuc pana mai termin cu mizeria.

 

Doru ,sfaturi nu-mi permit sa-ti dau ,doar o mica sugestie.La asa un interior ai putea sa renunti la presurile de caiciuc??!!Presurile din mocheta sunt mai elegante,cauciucul merge la ARO nu la cincear negru cu interior crem....

30765[/snapback]

Edited by Doru
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
multumesc pt sfat, desigur asa este, dar eu circul numai in santiere si car moloz pe talpi. presurile din mocheta au venit cu masina dar le-am scos si am comandat din cauciuc pana mai termin cu mizeria.

30786[/snapback]

 

Are dreptate !!! si eu am tot mochete!!!! bat la ele cand fac curatenie de'mi ies ochii !!! nu de alta dar la spalatorie doar sa arate bine le fac.. si eu tre sa iau niste "caucioace" pt toamna-iarna asta !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.