Jump to content

Bmw 318d f30


Recommended Posts

Bună !

De un an am adus din Germania un 318d f30.

Am verificat uleiul la plecare din Germania si la sosire in Romania, nu parea sa consume ulei.

Ptr sigiranta mea,ptr ca vroiam sa pastrez masina, am contactat un servis si am schimbat distributia,au trimis turbo la Cluj ptr recondiitionat,au timis si dpf la Sibiu la curatat,am pus EGR nou original.

Surpriza:dupa toate astea constat ca la 1000 km trebiie sa complectez 1 litru de ulei.

Interesant ca am venit cu ea pe roti din Germania 1350 km si nu a consumat ulei si dupa ce am venit cu ea din servis consuma 1 litru de ulei la 1000 km.

Am verificat,motorul este curat, nu are scurgeri de ulei,nu scoate fum,masina trage foarte bine.

Astept parerile voastre.

Va mulțumesc !

Edited by florin blnd
Link to comment
Share on other sites

57 minutes ago, florin blnd said:

au trimis turbo la Cluj ptr recondiitionat,au timis si dpf la Sibiu la curatat,am pus EGR nou original.

Felicitari privind DPF si EGR. Daca exemplul tau ar fi urmat de toata lumea, am respira un aer mai curat.

In ceea ce priveste consumul de ulei, trebuie sa investighezi mai multe scenarii posibile.

  1. Dintre operatiunile de intretinere pe care le-ai efectuat la acel atelier auto, singura care ar putea determina in mod direct un consum de ulei este reconditionarea (defectuoasa a) turbinei. Verifica din nou daca nu sunt scurgeri de ulei la nivelul turbinei. Din pacate, daca uleiul se pierde prin etansarea defectuoasa in lagarele turbinei, este foarte dificil de diagnosticat.
  2. Istoricul masinii. Ce an de fabricatie si ce rulaj are? Ai cumparat-o dintr-o sursa sigura (ex: o reprezentanta BMW), sau mai putin sigura (un dealer oarecare / o persoana privata)? Daca are motor N47, atunci acestea tind sa consume ulei, la rulaje mari. Se pare ca motorul B47 nu prezinta aceeasi problema. Dupa al catelea schimb de ulei efectuat in tara, dupa ce ai adus-o din Germania, ai observat faptul ca a inceput sa consume ulei?
Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, FiveThreeFive said:

Felicitari privind DPF si EGR. Daca exemplul tau ar fi urmat de toata lumea, am respira un aer mai curat

+1 și de la mine. 

Mai exista o posibilitate: când ai schimbat distribuția și turbina, bănuiesc ca ai schimbat și uleiul. E posibil ca uleiul nou sa fie prost/contrafăcut? Dacă nu, revin și eu la întrebarea legata de locul de unde ai cumpărat mașina. E posibil sa fi fost pus un ulei mai gros, care sa mascheze consumul. 

Oricum, 318d cam consuma ulei, din câte știu.. 

Link to comment
Share on other sites

Masina e din 2012 ,am cumparat-o dintr-un parc auto din Nurenberg la 320.000 km,verificata cu km reali.

Intersant ca am venit cu ea pe roti pana acasa 1350 km si nu am avut consum de ulei.

Dupa ce am shimbat distributia ,si toate cele memtionate in ms anterior,masina a inceput sa imi consume ulei,1 litru la 1000 de km.

Am facut 5mi km de cand am schimbat distributia si la fiecare 1 mie de km trebuie sa adaug 1 l ulei.

Folosesc ulei Motul 5w 30.

Masina ,trage destul de bine,nu scoate fum, nu vad scurgeri de ulei,dar la ce consum mare de ulei are ma gamdesc sa nu imi infunde dpf-ul .

Link to comment
Share on other sites

Am investit 2000 de euro in masina cu intentia sa o tin ptr mine,dar sunt foarte dezamagit .

Astetpam ca BMW sa fie o masina mult mai buna,detin si un passat din același an si cu aceiasi km,dar nu am avut probleme.

Baiatul meu si -a dorit BMW, si ptr el am facut tote investitiiile ca sa aiba o mașină bună, dar si el e dezamagit.

De aceea as vrea sa gasesc raspunsul la consumul excesiv de ulei.

Va multumesc !

Link to comment
Share on other sites

Ti-au reconditionat turbina bine de tot. Poti sa faci si un test de compresie ca sa-ti faci o idee cu privire la segmenti.

Nu era mai bine daca acesti 2000 de euro bagati in masina asta ii puneai peste cat ai dat pe ea si luai alta masina cu km mai putini?

Edited by Mircea-Si
  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

42 minutes ago, florin blnd said:

Masina e din 2012 ,am cumparat-o dintr-un parc auto din Nurenberg la 320.000 km,verificata cu km reali.

5 minutes ago, florin blnd said:

Astetpam ca BMW sa fie o masina mult mai buna,detin si un passat din același an si cu aceiasi km,dar nu am avut probleme.

@florin blnd Un automobil care a parcurs peste 300.000 Km poate crea oricand probleme. Daca o anumita masina functioneaza foarte bine dupa un astfel de rulaj, are de-a face in principal cu modul in care a fost utilizata si intretinuta. La 300k+ Km, este ca la loterie, poti sa ai norocul sa tragi un loz castigator, dar cel mai probabil il tragi necastigator. Nimeni nu se poate astepta la un nivel de durabilitate similar cu al unui automobil nou, sau second-hand cu rulaj redus.

In ceea ce priveste consumul de ulei, ai acum doua cauze probabile: pe de o parte uzura segmentilor, specifica motorului N47 de 143 CP - care se manifesta mult mai rar la variantele 316d (116 CP) si 320d (184 CP), iar pe de alta parte calitatea reconditionarii turbinei. Este necesar ca un mecanic priceput sa diagnosticheze in mod direct masina, nu cred ca vei afla solutia aici pe forum.

Link to comment
Share on other sites

Până la segmentare,poți încerca să cureți chiulasa,schimbare simeringuri,garnituri și ce mai e pe acolo.

Consum de ulei poate sa fie și din simeringuri de supape,sunt dintr un fel de cauciuc,sigur scapa ulei la 300k km.

Dacă motorul are compresia bună  nu are rost sa umbli la segmenții de piston. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.