Jump to content

nu porneste mereu la prima cheie e39 525da


Recommended Posts

Am un e39 525da din 2001 cu 114.000 km si mi-a facut niste probleme la pornire,adica nu pornea la prima cheie, pornea la a 3 a 4 sau a 5 dar cand pornea pornea imediat.Motorina am bagat de la lukoil, si rezervoru avea destula in el.In rest masina e fara nici o modificare,am luat-o la 92000 km din germania si nu ia-am schimbat nimik pana acum.Are cineva vreo idee ce ar putea fi ?
Link to comment
Share on other sites

Eu am patit ceva asemanator si a fost din cauza filtrului de motorina. Din cauza lui am stat vreo 30 de min intr-o parcare din Austria pana a pornit si tot asa, cand a pornit, a pornit imediat. Incearca sa schimbi filtrul in prima faza, se schimba repede si este in jur de 130 ron, Bosch.

 

P.S. Incearca motorina din alta parte, OMV sau Petrom V. La mine mi-a facut figuri prima oara dupa ce am pus de la un Petrom aproape de granita.

Link to comment
Share on other sites

Eu am patit ceva asemanator si a fost din cauza filtrului de motorina. Din cauza lui am stat vreo 30 de min intr-o parcare din Austria pana a pornit si tot asa, cand a pornit, a pornit imediat. Incearca sa schimbi filtrul in prima faza, se schimba repede si este in jur de 130 ron, Bosch.

 

P.S. Incearca motorina din alta parte, OMV sau Petrom V. La mine mi-a facut figuri prima oara dupa ce am pus de la un Petrom aproape de granita.

270483[/snapback]

Am schimbul facut la bmw cu carte service ultimul la 104.000 km uleiul si filtrele toate

Link to comment
Share on other sites

Am schimbul facut la bmw cu carte service ultimul la 104.000 km uleiul si filtrele toate

270484[/snapback]

 

In 10000 km este posibil sa pice filtrul din cauza motorinei proaste. El are un senzor inauntru care simte apa sau alte impuritati din motorina, daca filtul este imbacsit senzorul nu mai da drumul.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Am schimbat filtrul de motorina si vreo 2 saptamani nu a mai facut figuri la pornire , in schimb ieri nu a mai pornit deloc .Mai nasol parca cand dadeam la automat parca vroia sa porneasca o fractiune de secunda si dupa s-auzea un zgomot diferit cand o invartea ca un carait puternic.Ce poate sa aibe ?Incep sa-mi schimb parerea despre BMW.Are doar 115.000 km am adus-o personal din Germania la 92.000 km am umblat cu ea super frumos dar cred ca o s-o vand.Pacat de brand au inceput sa faca masini proaste.
Link to comment
Share on other sites

Am schimbat filtrul de motorina si vreo 2 saptamani nu a mai facut figuri la pornire , in schimb ieri nu a mai pornit deloc .Mai nasol parca cand dadeam la automat parca vroia sa porneasca o fractiune de secunda si dupa s-auzea un zgomot diferit cand o invartea ca un carait puternic.Ce poate sa aibe ?Incep sa-mi schimb parerea despre BMW.Are doar 115.000 km am adus-o personal din Germania la 92.000 km am umblat cu ea super frumos dar cred ca o s-o vand.Pacat de brand au inceput sa faca masini proaste.

289834[/snapback]

atunci cind ai adus-o nu era de bun simt (pt siguranta si buzunarul tau) sa-i dai si tu electromotorul jos , sa-l speli si sa vezi ce-i pe acolo , carbuni ? , reductor ? , bendix ?.....

Link to comment
Share on other sites

boris schimba cheia.. daca ai immobiliser... poate nu iti citeste recunoaste codul la cheie...numa mai greu... sau poate fi pompa/pompele de motorina

 

:blink: Poate nu s-a facut rodajul inca la masina...

 

Hahaha Boris.. masina ta nu face brandu :)) daca a ta la 90.000 nu porneste.... ce zici de masina la 600.000 care porneste ca in ziua cand au scoso de la fabrica ?

Link to comment
Share on other sites

Am schimbat filtrul de motorina si vreo 2 saptamani nu a mai facut figuri la pornire , in schimb ieri nu a mai pornit deloc .Mai nasol parca cand dadeam la automat parca vroia sa porneasca o fractiune de secunda si dupa s-auzea un zgomot diferit cand o invartea ca un carait puternic.Ce poate sa aibe ?Incep sa-mi schimb parerea despre BMW.Are doar 115.000 km am adus-o personal din Germania la 92.000 km am umblat cu ea super frumos dar cred ca o s-o vand.Pacat de brand au inceput sa faca masini proaste.

289834[/snapback]

Din ce zici tu aici , este sigur de vina electromotorul , incearca sa te duci la service cu ea...si aici nu ma refer neaparat la o reprezentanta pt ca in mare toate sunt al fel, daca ai ceva belit la el , se potrivesc si cele de la passat si sunt la un pret mult mai scazut,am avut si eu o problema asemanatoare.Bafta

Link to comment
Share on other sites

Am un e39 525da din 2001 cu 114.000 km si mi-a facut niste probleme la pornire,adica nu pornea la prima cheie, pornea la a 3 a 4 sau a 5 dar cand pornea pornea imediat.Motorina am bagat de la lukoil, si rezervoru avea destula in el.In rest masina e fara nici o modificare,am luat-o la 92000 km din germania si nu ia-am schimbat nimik pana acum.Are cineva vreo idee ce ar putea fi ?

270467[/snapback]

 

S-ar putea sa fie si de la cheie, dak nu ti face nimik cand invarti de ea, am patit-o si eu, dupa ce am schimbat-o s-a remediat.

 

Insa nu recomand nimanui de pe acest forum sa puna nimik de la lukoil, that's very very bad, puneam si eu candva si mi se tot oprea motorul in mers astea in conditiile in care am 8 cilindri si ar putea sa mearga linistiti cu benzina mai proasta.. dupa ce am schimbat benzina si filtrul si a revenit

Link to comment
Share on other sites

Hai sa va mai continui povestea..

Cand m-am dus sa iau masina a doua zi de unde am lasat-o a pornit imediat.A doua zi mi s-a intamplat la fel nu a vrut sa porneasca dupa ce am mers cu ea si am facut si cateva opriri si porniri. Am invat lectia si m-am dus dupa 3 ore si a pornit imediat.In ziua urmatoare am pus-o pe tester si mi-a aparut o eroarea "ecu power".Am uitat sa spun ca am schimbat bateria la masina am pus un bosh silver cu indicator de incarcare si ala arata ca bateria ar fi insufient incarcata.Cam de cand am schimbat bateria a inceput sa faca figurile astea cu pornirea.

Link to comment
Share on other sites

boris schimba cheia.. daca ai immobiliser... poate nu iti citeste recunoaste codul la cheie...numa mai greu... sau poate fi pompa/pompele de motorina

 

:blink: Poate nu s-a facut rodajul inca la masina...

 

Hahaha Boris.. masina ta nu face brandu :)) daca a ta la 90.000 nu porneste....  ce zici de masina la 600.000 care porneste ca in ziua cand au scoso de la fabrica ?

290272[/snapback]

De cand a inceput sa se pune multa electronica pe masini de atunci au aparut problemele.Aia de 600.000 km de care zici tu o avea o electronica simpla si normal ca nu o sa faca asa niciodata si crede-ma am vazut masini noi seria 7,S-uri de la mercedes care au ramas prin parcari abandonate.

Link to comment
Share on other sites

S-ar putea sa fie si de la cheie, dak nu ti face nimik cand invarti de ea, am patit-o si eu, dupa ce am schimbat-o s-a remediat.

 

Insa nu recomand nimanui de pe acest forum sa puna nimik de la lukoil, that's very very bad, puneam si eu candva si mi se tot oprea motorul in mers astea in conditiile in care am 8 cilindri si ar putea sa mearga linistiti cu benzina mai proasta.. dupa ce am schimbat benzina si filtrul si a revenit

290433[/snapback]

Ce pot sa-i fac la cheie,sa iau alta ?

Link to comment
Share on other sites

La pornire grea la cald, la masina mea a trebuit schimbat senzorul de la axa cu came.(La rece pornea perfect,prima cheie dimineata era fara probleme.)

290932[/snapback]

A mea nu porneste deloc ,o invarte degeaba i-am dat si 10 chei

Link to comment
Share on other sites

De cand a inceput sa se pune multa electronica pe masini de atunci au aparut problemele.Aia de 600.000 km de care zici tu o avea o electronica simpla si normal ca nu o sa faca asa niciodata si crede-ma am vazut masini noi seria 7,S-uri de la mercedes care au ramas prin parcari abandonate.

290908[/snapback]

 

masina despre care vorbesc e 530D 2000

Boris la tester cand ti-a zis "ECU power" nu ti-a spus si cum sa remediezi problema ? ai pus baterie tot de 90 Ah ? sau mai slaba ?

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

masina despre care vorbesc e 530D 2000

Boris la tester cand ti-a zis "ECU power" nu ti-a spus si cum sa remediezi problema ? ai pus baterie tot de 90 Ah ? sau mai slaba ?

290974[/snapback]

Bateria e la fel ca originalul de 95 de amperi

Link to comment
Share on other sites

Bine , dar la tester ai mers doar pentri diagnosticare ? sau si sa-ti remedieze problema, nu ti-a zis de la ce iti da ecu power.. si cum se remediaza ? sau nu s-au oferit ei sa remedieze ?

291011[/snapback]

E un service mai mic si nu mi-au spus cum se remediaza.

Link to comment
Share on other sites

A mea nu porneste deloc ,o invarte degeaba i-am dat si 10 chei

290970[/snapback]

Incearca sa schimbi bateria de pe ea sau incearca cheia de rezerva, la mine asa a mers, am luat cheia de rezerva si a inceput sa mearga dar neaparat schimba bateria de pe chei

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.