Jump to content

nu porneste mereu la prima cheie e39 525da


Recommended Posts

540i ai masina de prin 96-200 ? pentru ca la 525da-ul lui ma gandesc ac e dupa 2000 ca nu e TD... la cheie nu se poate schimba bateria.. se incarca cat timp se afla in contact... eventual incearca cu cea de-a 2-a cheie ca poate face figuri cheia + imobiliserul, dar oricum du-te la un service mai mare.. ca pe langa testare iti spune si cum se rezolva...si chiar se ofera sa rezolve.. pe forum nu prea ai cum sa-ti rezolvi o problema de felul asta...
Link to comment
Share on other sites

540i ai masina de prin 96-200 ? pentru ca la 525da-ul lui ma gandesc ac e dupa 2000 ca nu e TD... la cheie nu se poate schimba bateria.. se incarca cat timp se afla in contact... eventual incearca cu cea de-a 2-a cheie ca poate face figuri cheia + imobiliserul, dar oricum du-te la un service mai mare.. ca pe langa testare iti spune si cum se rezolva...si chiar se ofera sa rezolve.. pe forum nu prea ai cum sa-ti rezolvi o problema de felul asta...

291090[/snapback]

 

mai lifestyle nu intotdeauna serviceul e o solutia salvatoare, cand mi am luat masina si eu gandeam ca tine dar cu timpul mi a cam pierit entuziasmul si cheful sa arunc bani aiurea... e parerea mea

Link to comment
Share on other sites

La pornire grea la cald, la masina mea a trebuit schimbat senzorul de la axa cu came.(La rece pornea perfect,prima cheie dimineata era fara probleme.)

290932[/snapback]

Ieri am pus-o pe tester iar dupa ce ii stersesem erorile vechi si mi-a aparut si mie ca defectiune senzorul de la axa cu came dar scria ca e defect sporadic adica cand merge cand nu.Aia de la service spuneau ca o fi vreo defectiune la cabluri ceva intrerupt sau senzorul murdar.La tine tot sporadic aparea defectiunea?

Link to comment
Share on other sites

mai lifestyle nu intotdeauna serviceul e o solutia salvatoare, cand mi am luat masina si eu gandeam ca tine dar cu timpul mi a cam pierit entuziasmul si cheful sa arunc bani aiurea... e parerea mea

291313[/snapback]

Asa e ,cel mai bine e sa ai un mecanic al tau la un service sau nu neaparat si sa lucreze numai el la masina,binenteles sa se si priceapa si sa aiba si scule.

Link to comment
Share on other sites

540i... si eu am...mecanicul meu.. dar e la service... si scuza-ma ia-ti un tester cu 20-30 de euro... si ce rezolvi ? nimic daca nu sti repara, plus ca nu pe forum se rezolva problemele la masina... probleme de genul asta... pe forum poti rezolva intr-adevar probleme.. dar de genu.. mi s-au infundat scurgerile si am apa in masina... nu mergi la service pentru orice daca esti indemanatic... mergi cel putin sa iti faca o diagnosticare corecta in sensu.. ECU power.. si iti traduce... e defecta piesa aia trebuie schimbata... si atunci mergi tu acasa si faci treaba asta... de aia ti-am sugerat service.. ca poti merge la service sa-ti faca o constatare corecta, adica iti spune ce e defect si ce trebuie reparat... iti spune pretul si pleci.. si faci tu daca te pricepi..
Link to comment
Share on other sites

540i... si eu am...mecanicul meu.. dar e la service... si scuza-ma ia-ti un tester cu 20-30 de euro... si ce rezolvi ? nimic daca nu sti repara, plus ca nu pe forum se rezolva problemele la masina... probleme de genul asta... pe forum poti rezolva intr-adevar probleme.. dar de genu.. mi s-au infundat scurgerile si am apa in masina... nu mergi la service pentru orice daca esti indemanatic... mergi cel putin sa iti faca o diagnosticare corecta in sensu.. ECU power.. si iti traduce... e defecta piesa aia trebuie schimbata... si atunci mergi tu acasa si faci treaba asta... de aia ti-am sugerat service.. ca poti merge la service sa-ti faca o constatare corecta, adica iti spune ce e defect si ce trebuie reparat... iti spune pretul si pleci.. si faci tu daca te pricepi..

291406[/snapback]

 

Pai asa fac si eu, constatare la filaret pt ca stau langa masina si comanda piese, iar acasa le schimb singur, acolo unde se poate si unde am scule ca in rest tot la ei..... dar am boala asta sa stau langa masina cand imi lucreza si sa vad eu tot ce lucreaza :blink: :)

Link to comment
Share on other sites

Ieri am pus-o pe tester iar dupa ce ii stersesem erorile vechi si mi-a aparut si mie ca defectiune senzorul de la axa cu came dar scria ca e defect sporadic adica cand merge cand nu.Aia de la service spuneau ca o fi vreo defectiune la cabluri ceva intrerupt sau senzorul murdar.La tine tot sporadic aparea defectiunea?

291331[/snapback]

 

 

Senzorul a fost schimbat?

Link to comment
Share on other sites

pai si acolo la Filaret nu ti-au spus ce trebuie schimbat ? ca din cate am inteles nu ai dus-o acolo... nu stiu cum stai cu banii, dar efectiv mai mult te consumi tu acuma.. ca nu sti ce ii baiu, decat sa mergi sa dau 1,5 mil sau cat e o diagnosticare la bmw... si iti spun clar, ce e defect ce trebuie reparat, si cat te costa, si apoi mergi linistit acasa si iti comanzi piesele si ti-o repari
Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat problema :blink: .Am dus-o iar la service pt diagnostigare dupa ce i-am sters erorile vechi si dupa ce intre timp mi-a facut iar figuri la pornire.Mi-a aparut eroarea "senzorul de la arborele cotit nu functioneaza".Norocul meu a fost ca facut aceasi figura la pornire cand sa plec din service ca mecanicul zicea ca n-are nimik ca el a pornit-o de multe ori si nu s-a intamplat nimik.I-a scos senzorul si avea in cap magnetizat un span din motor ,l-a curatat si acum sper ca nu va mai face figuri.
Link to comment
Share on other sites

si mie tot asa...dimineata o ia mult mai repede fata de atunci cand e mai cald motorul...mi se parea cam absurd....si cand porneste parca porneste sugrumat asa...toate consumabilele sunt schimbate.....e posibil sa fie senzorul de la axu cu came ?Cineva mi-a zis ca trebuie sa ii schimb segmentii ca nu mai face compresia cum trebuie.....este si aceasta o alternativa? si daca da...cam cat ajunge segmentarea ? Edited by crisuletzz
Link to comment
Share on other sites

Ieri am pus-o pe tester iar dupa ce ii stersesem erorile vechi si mi-a aparut si mie ca defectiune senzorul de la axa cu came dar scria ca e defect sporadic adica cand merge cand nu.Aia de la service spuneau ca o fi vreo defectiune la cabluri ceva intrerupt sau senzorul murdar.La tine tot sporadic aparea defectiunea?

291331[/snapback]

Uneori pornea la prima cheie, alteori dupa 2-3, dupa o scurta perioada facea tot mai des figura asta, asa ca intr-o zi ,dupa ce i-am dat cateva chei,m-am oprit direct la service si mi-a inlocuit senzorul.

Dupa ce ti l-a curatat a mai aparut vreo eroare la tester?Sper sa te tina.

Edited by 525da
Link to comment
Share on other sites

Uneori pornea la prima cheie, alteori dupa 2-3, dupa o scurta perioada facea tot mai des figura asta, asa ca intr-o zi ,dupa ce i-am dat cateva chei,m-am oprit direct la service si mi-a inlocuit senzorul.

Dupa ce ti l-a curatat a mai aparut vreo eroare la tester?Sper sa te tina.

293571[/snapback]

Pana acum nu,sper sa ma tina ca e vreo 500 ron unu nou.

Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat problema  :blink: .Am dus-o iar la service pt diagnostigare dupa ce i-am sters erorile vechi si dupa ce intre timp mi-a facut iar figuri la pornire.Mi-a aparut eroarea "senzorul de la arborele cotit  nu functioneaza".Norocul meu a fost ca facut aceasi figura la pornire cand sa plec din service ca mecanicul zicea ca n-are nimik ca el a pornit-o de multe ori si nu s-a intamplat nimik.I-a scos senzorul si avea in cap magnetizat un span din motor ,l-a curatat si acum sper ca nu va mai face figuri.

292091[/snapback]

pot sa il curat in fata blocului sau trebuie sa ajung la un mecanic? unde este situat ?:-?

Link to comment
Share on other sites

pot sa il curat in fata blocului sau trebuie sa ajung la un mecanic? unde este situat ?:-?

294546[/snapback]

este pe blocul motor in partea dreapta cum stai cu fata la motor , mai incolo nitel de unde e joja de ulei,are un surub care trb sa-l defaci

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Uneori pornea la prima cheie, alteori dupa 2-3, dupa o scurta perioada facea tot mai des figura asta, asa ca intr-o zi ,dupa ce i-am dat cateva chei,m-am oprit direct la service si mi-a inlocuit senzorul.

Dupa ce ti l-a curatat a mai aparut vreo eroare la tester?Sper sa te tina.

Pana acum nu,sper sa ma tina ca e vreo 500 ron unu nou.

Am schimbat senzorul ,am spalat si motorul inauntru deoarece se magnetiza span din motor pe el,l-am curatat si pe senzor inca o data si aseara cand am vrut sa o pornesc la cald binenteles nu a pornit. :blink: .Am dat si vreo 7 chei la automat si azi dimineata cand am fost sa o pornesc nu mai aveam baterie.Am incarcat bateria si a pornit imediat.Cred ca o sa-i dau foc si nu mai imi iau BMW IN VIATA MEA. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.