Jump to content

N47 intretinere


Recommended Posts

Recent motorul meu N47 a cedat, am cumparat un alt motor N47 de 180 000Km. Cedarea celuilalt motor a fost din cauza mea, pompa de ulei s-a stricat si eu am continuat să merg cu motorul...

 

Intrebarea mea este : 

Cum pot intretine acest motor nou cat mai bine? Ce ar trebui sa stiu de la bun inceput? Ce ulei ar trebui sa folosesc?Ce experiente a-ti avut voi cu motoarele N47?

Multumesc anticipat pentru răspunsuri 😀.

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

Pai pe noul motor, schimbata distributie si pompa de ulei, ulei schimbat la 10k sau 1 an 5w30 cu norma bmw ( aici iti alegi tu producatorul) Cati km avea motorul tau, cand s-a stricat pompa de ulei ti-a dat mesaj in bord si ai continuat sa mergi sau doar s-a stricat si nu ti-ai dat seama ?
Eu unul am 260k+ pe un 325 ( tot N47 biturbo) la 230cp si vad ca inca e ok uleiului.

Ca si chestii pe care poti sa le faci sa ajuti sunt urmatoarele:

Motorina de buna calitate, curatare galerie admisie si verificare din cand in cand DPF si regenerari sa nu ai esuate multe pentru ca iti baga motorina in ulei si ii pierde proprietatile.

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, DragosPena said:

Salutare,

Pai pe noul motor, schimbata distributie si pompa de ulei, ulei schimbat la 10k sau 1 an 5w30 cu norma bmw ( aici iti alegi tu producatorul) Cati km avea motorul tau, cand s-a stricat pompa de ulei ti-a dat mesaj in bord si ai continuat sa mergi sau doar s-a stricat si nu ti-ai dat seama ?
Eu unul am 260k+ pe un 325 ( tot N47 biturbo) la 230cp si vad ca inca e ok uleiului.

Ca si chestii pe care poti sa le faci sa ajuti sunt urmatoarele:

Motorina de buna calitate, curatare galerie admisie si verificare din cand in cand DPF si regenerari sa nu ai esuate multe pentru ca iti baga motorina in ulei si ii pierde proprietatile.

Salut! Da, masina mi-a aratat low oil pressure si se stricase pompa de ulei. Avusesem ceva probleme electrice cu ea si chiar am crezut ca e doar senzorul murdar, martorul se tot aprindea si se stingea eu continuand să merg cu masina. Motorul nu s-a calat dar cuzinetii.... si decat sa iau un vibrochen nou plus pompă de ulei am ales sa iau direct motor nou. ( cel stricat a avut 260k). 

Multumesc pentru sfaturi!

  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Iei motor si faci:

  • distributie ( cu capac culbutori schimbat)
  • kit de accesorii schimbat si probabil fulia de la vibrochen
  • filtre ulei
  • curatat galerie admisie

Dupa toate astea, daca motorul nou este "corect" si nu avea probleme ascunse, te tine 200.000 lejer doar din schimburi de ulei ( BMW 5w30)

Eu doar atat i-am facut si nu am probleme, repet motorul meu stiind ca nu are alte probleme sau vreo eroare in bord (pe tester).

Edited by MrsR
  • Love BMW 1
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.