Jump to content

BMW E90 - Probleme generale, ce motorizari sa eviti


Recommended Posts

Salutare tuturor, dragi pasionați de BMW!

 

Mă gândesc serios să achiziționez un BMW E90 în viitorul apropiat și aș avea nevoie de câteva sfaturi legate de motorizări. Sunt din București și, având în vedere că petrec zilnic cel puțin 2 ore în trafic, am eliminat din start variantele 320d și 330d. Am auzit de la câțiva mecanici că, în condițiile unui trafic aglomerat, turbinele diesel-urilor se uzează mult mai repede, ceea ce nu sună deloc bine.

 

În schimb, am tot auzit păreri pozitive despre motoarele pe benzină, cum ar fi 325i și 330i, dar, din păcate, impozitul mare și asigurările care ajung la 3000-4000 lei sunt cam greu de suportat.

 

Ce îmi doresc de la mașină este un echilibru între putere și fiabilitate, fără să fiu nevoit să vizitez mecanicul prea des și să las salariul acolo.

 

Așadar, voi ce motorizări recomandați pentru cineva în situația mea? Apreciez orice sfat și mulțumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

@Alin018 Daca interpretez corect ceea ce ai scris mai sus, planul tau este de a cumpara un E90, cu scopul de a-l folosi ca autoturism de uz zilnic, inclusiv in traficul din Bucuresti.
Avand in vedere faptul ca o valoare impozit + asigurare de cca. 800€ pe an o consideri ca fiind greu de suportat, trag concluzia ca bugetul pentru a cumpara un E90 nu iti permite sa te apropii de putinele exemplare din piata second-hand cu motorizari durabile, in stare tehnica excelenta si cu un rulaj relativ redus. Pe de alta parte, te astepti ca o astfel de masina, veche de cel putin 12 ani, sa iti ofere o buna fiabilitate, suma disponibila intretinerii ei fiind destul de modesta.

Recomandarea mea este fie sa abandonezi acest plan, fie sa-l regandesti pe alte baze.  Vezi si:
https://www.bmwclub.ro/forums/topic/186809-ghidul-cumparatorului-novice-de-bmw/

 

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

E90 320d M47/N47 + cutie automata/manuala apoi ai 2 optiuni - cauti masina mai scumpa cu km putini si iti asumi ca sunt ceva sanse pe masura ce km cresc ca pice unele piese, sau cauti masina cu km multi si cu istoric cat mai complet (adica cat mai multe piese schimbate) si iti asumi deprecierea suplimentara care va aparea cand o sa vrei sa o vinzi ( plus ca probabil vei avea mai putini clienti). Fiind masina relativ veche e ca la loto in final 🙂

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

La momentul actual cu motor de 1000 sau 2500 cmc in oras mergem cam toti in acelasi ritm.

Daca as avea de kilometrat (stat mult in trafic) strict in oras mi-as lua o masina, alta decat BMW, motorizare 1000-1200 cmc, benzinar, aspirat, clasic, multipunct. Sa dea frig, sa dea caldura. Marca e in functie de statutul social, mandrie sau judecata.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.