Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Incarcare X3 30e


reeves84

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

@reeves84 si eu am un x3 2021 cu 42k km ( din care 15k electrici ) si exact asa este si la mine , maxim 32 imi arata electric dar si aia nu-s chiar 32. In realitate is mai mult catre 25max ... depinde daca ai dealuri , daca ai picior greu etc etc ...

O statistica la baterie ca sa vedem sanatatea, oare putem lua doar la de la BMW ? 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Depinde mult cum mergi, daca vrei sa ai range-ul declarat de producator.  Iarna oricum nu ai cum sa obtii prea mult, doar sa fie extrem de liber dar chiar si asa range-ul e undeva intre 25-35km la temperaturi de -3 - 0 grade. ( poti scoate un range mai bun, daca mergi pe manual sa incalzesti putin bateria) Vara se poate scoate si 50km+, dar depinde de prea mult factori. Inclinatia drum, piciorul greu al soferului, aglomeratie, temperatura, anticipare trafic ... cu al meu x3 30e din 2020, 79k km in bord, 23k km mersi electric inca pot scoate ce declara producatorul, il incarc mereu acasa la statie, sta non stop in priza de cand il am de un an si nu vad nici o degradare si nu cred ca o sa fie prea mare, e un buffer de aproape 2-3kw intre brut si net. brutul e injur de 11.7kw  iar netul e undeva la 9.09 ( poate fi mai mare la facelift-ul din 2021, unde s-a redus putin bufferul, cred ca pe la 10.7kw net) ( o duc mereu la 0%, oricum estimarea facuta de bmw din aplicatie e un pic pesimista si asta e un lucru bun, mai bine sa imi arate ca fac mai putin si sa fac mai mult decat invers, nu dau nume - Tesla)

Edited by Stoica Ionut
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut! Am si eu cateva nelamuriri legate de masinile hibrid de la BMW si x3 30e in special. Inteleg ca range-ul e un factor important insa pe mine ma intereseaza cu ce putere mai ramane masina dupa ce se consuma bateria ? La un drum mai lung in afara orasului sa spunem, o sa pui pe modul combinat (adica si motor termic) iar bateria o sa duca probabil undeva la 70km dupa care cu cat mai ramai  ? Doar 184cp ajung pentru a te descurca cu cele peste 2 tone intr-o depasire mai din scurt asa ? Intreb pentru ca pe mine ma intereseaza foarte mult repriza 80-120km/h. N-am avut decat diesel pina acum si nu prea sunt genu care sa schimbe masinile de la an la an. Primul l-am avut 9 ani, asta de acum a facut 10 ani, insa deja taxele sunt nesimtit de mari si m-am tot uitat dupa hibrid. Am vazut ca la x1 25e si 30e motorul termic are doar 125cp respectiv 150cp pt 1500cc 😞 Cat de fiabile mai sunt motoarele astea la km multi peste 200k sa zic ? Avem colegi cu hibride de la BMW ce au depasit 200-300k km ? Multumesc pentru raspunsuri.

Link to comment
Share on other sites

 X1 30e se misca la fel de bine si dupa ce s-a dus range-ul electric. Masina nu merge doar pe termic (150 CP) dupa ce bateria s-a golit...termicul e si generator pentru motorul electric de pe spate. Evident, consuma mai mult. dar nu de speriat si sigur nu cat un benzinar cu o putere similara. 

A facut o publicatie spaniola niste teste si diferenta pe 0-100 erau de cca 0.1 secunde intre acceleratie cu bateria plina si goala.

La fel e si la Volvo XC 40.

 

Link to comment
Share on other sites

@TarabostesMultumesc pentru raspuns! Astept info si de la colegii care detin astfel de motorizari si eventual colegi ce au depasit 200k km cu acele masini. Am condus un XC60 T8 Hibrid cu 390cp parca. Pe o distanta de aprox 200km. Sincer nu am simtit acei cp. Consumul era undeva pe la 8% pt 4 adulti pus ceva bagaje. Mers legal si cu portiuni de autostrada. Cum am spus , nu am simtit acei 140cp diferenta fata de a mea. Plus directia foarte moale la viteze mari.

Link to comment
Share on other sites

On 2/8/2025 at 12:15 AM, costinlogin said:

@TarabostesMultumesc pentru raspuns! Astept info si de la colegii care detin astfel de motorizari si eventual colegi ce au depasit 200k km cu acele masini. Am condus un XC60 T8 Hibrid cu 390cp parca. Pe o distanta de aprox 200km. Sincer nu am simtit acei cp. Consumul era undeva pe la 8% pt 4 adulti pus ceva bagaje. Mers legal si cu portiuni de autostrada. Cum am spus , nu am simtit acei 140cp diferenta fata de a mea. Plus directia foarte moale la viteze mari.

Esti sigur ca T8 pe XC60 are 390 de cai?...iar ca directie...asa sunt cam toate Volvo-urile...mai fara senzatie..La fel e si XC40-ul are 265 CP...accelereaza ok, dar la primul viraj mai strans ajungi in sant 😞 

Edited by Tarabostes
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.