Jump to content

Revizie la service BMW sau intr-un service autorizat din orasul meu ?


Recommended Posts

Salutari

Au facut 8000 de km de la ultima revizie si vreau sa imi fac urmatoarea revizie .

Ea consta in:

Ulei,filtru de ulei,filtru de aer,filtru de polen,filtru de motorina

Am sunat la un service autorizat din orasul meu (cu mecanici buni) si mi-au spus ca ma costa 1150 de lei revizia ,manopera+piese (originale Mahle sau Bmw ) si ulei BMW Original.

Am sunat si la BMW Timisoara si mi-au spus ca revizia costa 2550 lei cu piese originale si ulei bmw original.

 

Vreau o parere de la cei mai experimentati, Merita sa ma duc la Service BMW si sa dau 1400 de lei in plus ?   Daca da,va rog sa argumentati. Daca merita sigur ma voi duce la bmw.

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Depinde complet. Daca ai un mecanic in care ai incredere, da, merita sa mergi direct la el. Eu am fost la un service oarecare si mi-au pus ulei din butoi, nicio idee ce mi-au bagat in masina. Urmeaza sa merg la un prieten bun care o sa imi puna ce trebuie.

Daca nu cunosti mecanici ca lumea, poate merita sa o duci la un service BMW.

Edited by omar456321
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, RCR said:

Au facut 8000 de km de la ultima revizie [...] Ulei,filtru de ulei,filtru de aer,filtru de polen,filtru de motorina

1. A inlocui cele de mai sus este o operatiune banala. Poate fi efectuata de catre orice mecanic competent, inclusiv de tine, daca ai ceva inclinatie catre mecanica, scule si dispozitia necesara. Important este sa cumperi consumabile de foarte buna calitate, din sursa sigura.

2. A face schimburile prea des este o alta forma de risipa de bani. Uleiul motor si filtrul de ulei merita inlocuite la 8.000 km, daca ai circulat preponderent in oras. Altfel, la un mix normal oras / drum intins, a schimba la 10.000 km este arhi suficient. Cate case, atatea obiceiuri, dar filtrele de aer si polen rezista fara probleme 30.000 km, iar cel de motorina 60.000 km. Urmareste si schimbul de lichid de frana o data la 2 ani. De asemenea, schimburile de ulei in cutia de viteze si in diferential - in functie de tipul acestora si rulaj.

  • De acord! 3
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, omar456321 said:

Eu am fost la un service oarecare si mi-au pus ulei din butoi, nicio idee ce mi-au bagat in masina. Urmeaza sa merg la un prieten bun care o sa imi puna ce trebuie.

De regulă ,serviceuri mari ,cumpără ulei la butoi,nu te gândi că e slab calitativ.E mai ieftin la achiziție .Am folosit și eu (Bmw fabricat de shell)și e ce trebuie,motorul sună bine și in 11k nu a mâncat nimic.In schimb,ulei la bidon,Castrol,dupa 7000 era ca apa,nu mai avea ungere.Când mergi la service poți întreba ce ulei au pus.

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, omar456321 said:

 Eu am fost la un service oarecare si mi-au pus ulei din butoi, nicio idee ce mi-au bagat in masina. Urmeaza sa merg la un prieten bun care o sa imi puna ce trebuie.

 

si la Bmw de care ulei crezi ca au? tot la butoi. ulei original evident.

am ajuns sa mergem pe prietenii bune la un schimb de ulei...

Link to comment
Share on other sites

Salut, uleiul e la fel peste tot. Doar ca reprezentanta cumpara 50 de bidoane de 200 litri cu 15 ron litrul si noi cumparam 5-6 litri cu 55 ron litrul. Uleiul BMW e produs de SHell in Spania si pe acela il folosesc reprezentantele. 

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, pvsilviu said:

Da, cel comercializat in Romania este fabricat in Spania.

Dar, cel pe care scrie Germania, unde este produs? Ca doar ce am luat de pe Bandel, 10 l, in ideea ca e mai bun.

Nu stiu, oricum discutia despre uleiuri este infinita, sunt miliarde de specialisti pe forumuri cu trilioane de pareri si toti zic ca Ravenol este tatal uleiului de motor. 

Nu stiu de unde vine uleiul de pe Bandel, eu cumpar de la BAVAUTO sau alte site-uri si n-am avut niciodata probleme. Il schimb la 10K km si aia e. 

Link to comment
Share on other sites

Eu, la cabrio, fac singur revizia.

La G30, in service particular, cu ulei si filtre cumparate de mine, ca sa stau linistit. La ultima revizie (septembrie) am schimbat eu, acasa, filtrele de aer si polen. Filtrul de ulei si uleiul la service particular (180 lei manopera). Fara scris in calculatorul masinii (asa am decis si eu si fii-miu).

Daca nu vrei sa pastrezi dovezi atunci te poti duce linistit la orice service particular.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 10/1/2024 at 10:09 PM, wolf20 said:

2 litri diesel. G20.   Toate piesele de origine . Nu le-am luat de la BavAuto.

On 10/2/2024 at 1:28 PM, töffefe said:

si la service particular poti sa ai dovada: factura de manopera.

Da,e un service autorizat,am discutat deja,se da factura si garantie pe lucrare.

On 10/2/2024 at 12:34 PM, pvsilviu said:

Eu, la cabrio, fac singur revizia.

La G30, in service particular, cu ulei si filtre cumparate de mine, ca sa stau linistit. La ultima revizie (septembrie) am schimbat eu, acasa, filtrele de aer si polen. Filtrul de ulei si uleiul la service particular (180 lei manopera). Fara scris in calculatorul masinii (asa am decis si eu si fii-miu).

Daca nu vrei sa pastrezi dovezi atunci te poti duce linistit la orice service particular.

Da,asa ma gandeam si eu. Cei de la service-ul particular (e un service destul de mare ) imi dau factura si garantie pe lucrare. In document e specificata manopera si ce au schimbat la x km.

On 10/2/2024 at 12:10 AM, omar456321 said:

Depinde complet. Daca ai un mecanic in care ai incredere, da, merita sa mergi direct la el. Eu am fost la un service oarecare si mi-au pus ulei din butoi, nicio idee ce mi-au bagat in masina. Urmeaza sa merg la un prieten bun care o sa imi puna ce trebuie.

Daca nu cunosti mecanici ca lumea, poate merita sa o duci la un service BMW.

Este un service respectat de la mine din oras,cunosc oamenii de acolo,voi sta langa mecanic pe toata perioada reviziei(sunt mai tipicar).Piesele sunt cumparate de mine,toate originale ,inclusiv uleiul.

On 10/1/2024 at 10:09 PM, wolf20 said:

Eu am g20,ce ai pus tu acolo este pentru seria 5

Link to comment
Share on other sites

 

Am facut revizia. Am cumparat piese de orgine ,am platit 900 de lei (ulei bmw,filtru aer,filtru polen,filtru ulei,filtru motorina ) si am platit manopera 250 de lei intr-un service autorizat .Am primit factura si am putut viziona intregul proces !

Masina functioneaza foarte bine dupa revizie,sunt multumit.

 

Nu am mers la bmw sa dau 2550 pe aceleasi operatiuni. In plus la BMW aveam introducerea reviziei in IDrive.

 

Multumesc celor care au comentat pe acest subiect.

Se poate inchide topicul.

 

  • Hot!! 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.