Jump to content

Anvelope similare pe jante diferite


Recommended Posts

Salut,

De fabrica, masina a venit cu 225/45/r18 fata si 255/40/r18 spate

Jantele sunt 400m 8J et 34 pe fata si 8.5J et 47 spate.

As vrea sa pun 225/45/r18 pe ambele punti, chiar daca jantele spate vor fi putin mai iesite si nu atat de protejate.

Am xDrive si as vrea sa ma asigur ca este ok pentru masina, inainte de a fi prea tarziu.

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Vescan said:

Salut,

De fabrica, masina a venit cu 225/45/r18 fata si 255/40/r18 spate

Jantele sunt 400m 8J et 34 pe fata si 8.5J et 47 spate.

As vrea sa pun 225/45/r18 pe ambele punti, chiar daca jantele spate vor fi putin mai iesite si nu atat de protejate.

Am xDrive si as vrea sa ma asigur ca este ok pentru masina, inainte de a fi prea tarziu.

 

Multumesc!

Nu va mai pierdeti vremea pe net cu lucrurile pe care nu le intelegeti.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Vescan said:

Salut,

De fabrica, masina a venit cu 225/45/r18 fata si 255/40/r18 spate

Jantele sunt 400m 8J et 34 pe fata si 8.5J et 47 spate.

As vrea sa pun 225/45/r18 pe ambele punti, chiar daca jantele spate vor fi putin mai iesite si nu atat de protejate.

Am xDrive si as vrea sa ma asigur ca este ok pentru masina, inainte de a fi prea tarziu.

 

Multumesc!

Daca pui anvelopa ingusta pe o janta lata, flancul anvelopei o sa fie putin intins si anvelopa o sa fie mai plata decat a fost ea creata si pe langa asta o sa afecteze calitatea rularii: franare diferita, stabilitate in curba scazuta, samd  
Plus ca poti distruge cutie de transfer care este mai sensibila decat un fulg de nea. 
 

Asa ca urmeaza cu strictete ce recomanda producatorul. 

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

am vazut ieri un 420xd grand coupe.

 

avea niste roti super misto. cand ma uit, 255/40R19 spate cu 245/40R19 fata.

eram ferm convins ca proprietarul a pus ce a vrut el pe masina si am verificat la bmw.

nu, bmw a pus roti cu diametrul mai mare cu 8mm pe spate.

aceeasi masina mai poate avea pe 18 inch 245/45, deci diametrul egal pe toate colturile sau pe 20 de inch poate avea 255/35 fata cu 285/30 spate, adica diametrul rotilor fata este mai mare cu 7.5mm comparativ cu cele spate.

cu alte cuvinte, poti pune roti de vara in care ai rotile fata mai mari si de iarna in care le ai pe cele spate mai mari, toleranta totala fiind de 8+7.5=15.5mm in diametru.

 

cam asta este cu drobul de sare. toate diferentialele centrale care se strica, se strica de la uzura normala, ca la un harb de 200.000km nu ai ce pretentii sa emiti. sau se strica de la uleiul neschimbat niciodata in diferential.

restul este filosifie de analfabet functional

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.