Jump to content

Bmw f10 2011 3.0 204cp


Recommended Posts

Salut, am un bmw f10 2011 3.0 n57 204 cai putere. Am observat de ceva timp o bataie la motor in turatii de peste 2500rpm dar nu am gasit nimic concret despre asta, distributia nu parea sa fie asa ca am ignorat o ceva timp. Zilele trecute am fost sa fac schimburile , sa inlocuiesc capacul de culbutori si inca cateva piese si i am spuns mecanicului despre bataie. El mi a spus ca trebuie sa il schimb si ca nu are rost sa mai bag niciun ban in ea pentru ca o sa pice in scurt timp dar totusi nu as crede pentru ca merg de ceva timp cu aceasta bataie, nu taie din putere doar e foarte zgomotoasa in turatii mari. Am gasit span in filtrul de ulei, nu exagerat de mult dar era acolo. Vreau cateva pareri din partea voastra, daca v ati mai confruntat cu astfel de probleme. O sa va las un videoclip cu sunetul 

Link to comment
Share on other sites

@Baros777 Din pacate, problemele pe care le-ai descris sunt aproape un modus operandi in cazul motoarelor N57 cu rulaje mari si care (fie si doar in prima parte a vietii) au beneficiat de schimburi de ulei la 30k km. Ce indica odometrul masinii?

Este o buna practica sa ceri o a doua opinie, dar ma tem ca mecanicul tau are dreptate si ti-a dat un sfat bun.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

Sunt de aceeasi parere cu mecanicul tau, un sunet care pare sa fie problematic la N57, daca ai gasit span in filtrul de ulei e o alta confirmare. Nu are rost sa deschizi motorul si sa schimbi cuzinetii deoarece ei deja au mancat in vibrochen si tot acolo vei ajunge, nu vreau sa te sperii dar e momentul sa cauti un motor SH. Poti sa mai faci un test, schimbi uleiul si filtrul de ulei si verifici dupa 1000km ( daca mai tine atat) .

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, six in line said:

Salut, motoarele N57 sunt cu probleme la cuzineti. Pune o filmare si iti zic imediat daca motorul e pe duca sau nu. Daca ai span in filtrul de ulei, e nasol....

Am pus o filmare deja, in orice caz am mai vorbit si cu 2 baieti mecanici si au zis ca nu mai am ce sa i fac

27 minutes ago, DragosPena said:

Salutare,

Sunt de aceeasi parere cu mecanicul tau, un sunet care pare sa fie problematic la N57, daca ai gasit span in filtrul de ulei e o alta confirmare. Nu are rost sa deschizi motorul si sa schimbi cuzinetii deoarece ei deja au mancat in vibrochen si tot acolo vei ajunge, nu vreau sa te sperii dar e momentul sa cauti un motor SH. Poti sa mai faci un test, schimbi uleiul si filtrul de ulei si verifici dupa 1000km ( daca mai tine atat) .

O dau ca motor defect, ma duc sa i fac o scurgere de ulei, schimburile si o vand pentru ca nu e nici foarte dotata, nu e nici automat, mai bine imi iau altul mai nou cu banii pe care mi iau pe ea si banii pe care i as fi bagat in motor dar multumesc frumos de ajutor

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, six in line said:

Intr-adevar motorul e PA si trebuie altul. Spor la vanzare si sa anunti viitorul client de problema pe care o are. Sunt curios daca iei 5K euro pe masina. 5K e doar motorul sh. 

A venit astazi un baiat la mine sa o ia pentru dezmembrari, mi a spus ca o ia cu 2800 euro.. am refuzat , mi se pare ca e prea putin avand in vedere ca masina are interiorul ingrijit, exteriorul este decent, bari intacte, usi, portbagaj etc

7 hours ago, edit said:

de la ce vine "Baros"?

chiar sunt curios cati km are masina sa imi dau seama cam cat i-a trebuit unui asa motor sa moara.

Masina are 300.000 km, o am de 5 ani , pe langa schimburi la 8,9 mi km parcursi, s a rupt fulia de vibrochen de 2 ori si cam atat

7 hours ago, edit said:

de la ce vine "Baros"?

chiar sunt curios cati km are masina sa imi dau seama cam cat i-a trebuit unui asa motor sa moara.

Ce relevanta are de la ce vine baros, nu stiu)) edit de la ce vine?

19 hours ago, Baros777 said:

Salut, am un bmw f10 2011 3.0 n57 204 cai putere. Am observat de ceva timp o bataie la motor in turatii de peste 2500rpm dar nu am gasit nimic concret despre asta, distributia nu parea sa fie asa ca am ignorat o ceva timp. Zilele trecute am fost sa fac schimburile , sa inlocuiesc capacul de culbutori si inca cateva piese si i am spuns mecanicului despre bataie. El mi a spus ca trebuie sa il schimb si ca nu are rost sa mai bag niciun ban in ea pentru ca o sa pice in scurt timp dar totusi nu as crede pentru ca merg de ceva timp cu aceasta bataie, nu taie din putere doar e foarte zgomotoasa in turatii mari. Am gasit span in filtrul de ulei, nu exagerat de mult dar era acolo. Vreau cateva pareri din partea voastra, daca v ati mai confruntat cu astfel de probleme. O sa va las un videoclip cu sunetul 

Considerati ca mai are rost sa schimb motorul avand in vedere ca nu am nicio siguranta ca ma mai tine 1 an? Totusi sunt destui de multi bani in joc

Link to comment
Share on other sites

Salut, tine doar de tine daca iti asumi acest risc. Motoare bune sunt, dar sub 5K euro nu cred ca gasesti. Tine doar de tine daca vrei sa faci investitia. Eu daca as fi in locul tau as vinde-o si as lua alt BMW cu motor de 2000 sa nu mai am griji. 

Edited by six in line
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, six in line said:

Salut, tine doar de tine daca iti asumi acest risc. Motoare bune sunt, dar sub 5K euro nu cred ca gasesti. Tine doar de tine daca vrei sa faci investitia. Eu daca as fi in locul tau as vinde-o si as lua alt BMW cu motor de 2000 sa nu mai am griji. 

Momentan asta caut, a venit un baiat la mine sa se uite voia sa o ia pentru dezmembrare, a oferit 2800 euro:)) la banii astia mai bn o radiez dau tot de pe ea si o tin in gradina. Ideea e ca daca as da o cu 4000-4500 ar fi ok

Link to comment
Share on other sites

Nu cumva se poate face un swap cu un N47? Din ce m-am documentat eu mai demult, RAR iti accepta swap-ul daca noul motor are emisii de CO2 mai mici decat motorul original (iar in acest caz e evident N47 vs N57). Dar asta a fost mai demult, nu stiu care e legislatia in momentul de fata.

Ce vreau sa zic e ca daca tot faci swap, macar sa nu dai atatia bani pe un N57 care si ala va avea probleme (desi intr-adevar 6 cilindri sunt mai rafinati). Daca restul masinii e ok si vrei sa o tii, eu i-as pune un N47 (in caz ca se poate legal) si m-as bucura de masina.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.