Jump to content

Abur si ulei


Bmwoneserieslover

Recommended Posts

Trebuie sa verifici 2 lucruri:

1. Fa un test de compresie, daca scapa compresie in motor, atunci pot aparea vapori dinspre baie. 

2. Verifica valva PCV, la fel, cand e blocata, se face o presiune in baie si pot aparea stropi. 

 

Garantat valva PCV nu a fost schimbata niciodata de cand e masina, desi e recomandat schimbarea ei la 100000-120000 km. 

Edited by HitmaNLive
Link to comment
Share on other sites

Valva pcv o pot schimba eu acasa ? Un link de unde o pot cumpara? E grav ? Trebuie sa evit s o conduc ?

20 minutes ago, HitmaNLive said:

Trebuie sa verifici 2 lucruri:

1. Fa un test de compresie, daca scapa compresie in motor, atunci pot aparea vapori dinspre baie. 

2. Verifica valva PCV, la fel, cand e blocata, se face o presiune in baie si pot aparea stropi. 

 

Garantat valva PCV nu a fost schimbata niciodata de cand e masina, desi e recomandat schimbarea ei la 100000-120000 km. 

Valva pcv o pot schimba eu acasa ? Un link de unde o pot cumpara? E grav ? Trebuie sa evit s o conduc ?

Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, HitmaNLive said:

Trebuie sa verifici 2 lucruri:

1. Fa un test de compresie, daca scapa compresie in motor, atunci pot aparea vapori dinspre baie. 

2. Verifica valva PCV, la fel, cand e blocata, se face o presiune in baie si pot aparea stropi. 

 

Garantat valva PCV nu a fost schimbata niciodata de cand e masina, desi e recomandat schimbarea ei la 100000-120000 km. 

Apropo mai multi stropi arunca cu motorul cald 

Link to comment
Share on other sites

Probabil una din explicatii e ca uleiul se subtie la cald, vascozitatea lui scade si devine mai fluid, din acest motiv poate fi o potentiala cauza pentru care arunca mai multi stropi la cald.

Recomand sa mergi cu ea la un service ( daca iti permiti sa o intretii , indiferent de costuri).

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, HitmaNLive said:

Probabil una din explicatii e ca uleiul se subtie la cald, vascozitatea lui scade si devine mai fluid, din acest motiv poate fi o potentiala cauza pentru care arunca mai multi stropi la cald.

Recomand sa mergi cu ea la un service ( daca iti permiti sa o intretii , indiferent de costuri).

Chiar imi permit si fac orice ca sa o am cum trebuie…dar mecanici din zona mea lasa de dorit asa ca mai bine ma informez aici la voi….da i am aratat mecanicului si a zis ca nu i chiar grav ce ai tu…nici nu mi a spus ce am…

Link to comment
Share on other sites

Poti incerca prima data sa schimbi valva PCV, nu e ca si cum arunci banii pe geam, pentru ca ea se schimba la un numar de km si ai de castigat doar daca pui una noua.

Test de compresie trebuie sa te duci la un service, care sa stie sa interpreteze valorile de pe compresmetru, nu doar sa ti le zica si atat.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, HitmaNLive said:

Poti incerca prima data sa schimbi valva PCV, nu e ca si cum arunci banii pe geam, pentru ca ea se schimba la un numar de km si ai de castigat doar daca pui una noua.

Test de compresie trebuie sa te duci la un service, care sa stie sa interpreteze valorile de pe compresmetru, nu doar sa ti le zica si atat.

Valva pcv o pot schimba si acasa,nu ? Ce marca imi recomanzi ?

5 minutes ago, HitmaNLive said:

Poti incerca prima data sa schimbi valva PCV, nu e ca si cum arunci banii pe geam, pentru ca ea se schimba la un numar de km si ai de castigat doar daca pui una noua.

Test de compresie trebuie sa te duci la un service, care sa stie sa interpreteze valorile de pe compresmetru, nu doar sa ti le zica si atat.

Pot sa mai folosesc masina in continuare? Luni comand valva de la magazinul cu piese

Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca-i normal sa scoata abur si sa arunce pe la joja atunci cand o scoti afara. Pana la urma rolul uleiului este sa lubrefieze, dar si sa raceasca componentele din motor. In exploatare uleiul ajunge la 100gr, deci e f fierbinte in interior, rezulta ca e normal sa scoata abur atunci cand deschizi busonul ori alta gaura. Exista prin urmare o diferenta notabila de temperatura intre interior si exterior. Legat de presiune, la fel, e normal sa-l arunce pt ca pompa de ulei asta face, creaza presiune in interior, il impinge prin toate zonele care necesita lubrefiere si racire. Prin urmare pe langa faptul ca-l sprituieste in interior prin tot felul de stutzuri, la fel il exista si alte trasee prin blocul motor a.i. sa-l duca in toate acele zone critice. Tin minte ca circulau si niste filmulete educative pe net in care se explica modul de functionare a sistemului de lubrefiere/racire. Daca nu ai probleme cu masina, nu inteleg ori nu va inteleg de ce trebuie sa scoateti joja ori sa-i deschideti busonul de umplere, ca sa vedeti ce? Abur si eventual sa va improste cu ulei fierbinte? Maxim ar fi sa stai in fata motorului cu joja scoasa si sa-ti pui un prieten sa accelereze 😄 Glumesc, sa nu faci asa ceva...

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, RaYn3 said:

Eu zic ca-i normal sa scoata abur si sa arunce pe la joja atunci cand o scoti afara. Pana la urma rolul uleiului este sa lubrefieze, dar si sa raceasca componentele din motor. In exploatare uleiul ajunge la 100gr, deci e f fierbinte in interior, rezulta ca e normal sa scoata abur atunci cand deschizi busonul ori alta gaura. Exista prin urmare o diferenta notabila de temperatura intre interior si exterior. Legat de presiune, la fel, e normal sa-l arunce pt ca pompa de ulei asta face, creaza presiune in interior, il impinge prin toate zonele care necesita lubrefiere si racire. Prin urmare pe langa faptul ca-l sprituieste in interior prin tot felul de stutzuri, la fel il exista si alte trasee prin blocul motor a.i. sa-l duca in toate acele zone critice. Tin minte ca circulau si niste filmulete educative pe net in care se explica modul de functionare a sistemului de lubrefiere/racire. Daca nu ai probleme cu masina, nu inteleg ori nu va inteleg de ce trebuie sa scoateti joja ori sa-i deschideti busonul de umplere, ca sa vedeti ce? Abur si eventual sa va improste cu ulei fierbinte? Maxim ar fi sa stai in fata motorului cu joja scoasa si sa-ti pui un prieten sa accelereze 😄 Glumesc, sa nu faci asa ceva...

Ahahah, ai dreptate 😅

19 minutes ago, RaYn3 said:

Eu zic ca-i normal sa scoata abur si sa arunce pe la joja atunci cand o scoti afara. Pana la urma rolul uleiului este sa lubrefieze, dar si sa raceasca componentele din motor. In exploatare uleiul ajunge la 100gr, deci e f fierbinte in interior, rezulta ca e normal sa scoata abur atunci cand deschizi busonul ori alta gaura. Exista prin urmare o diferenta notabila de temperatura intre interior si exterior. Legat de presiune, la fel, e normal sa-l arunce pt ca pompa de ulei asta face, creaza presiune in interior, il impinge prin toate zonele care necesita lubrefiere si racire. Prin urmare pe langa faptul ca-l sprituieste in interior prin tot felul de stutzuri, la fel il exista si alte trasee prin blocul motor a.i. sa-l duca in toate acele zone critice. Tin minte ca circulau si niste filmulete educative pe net in care se explica modul de functionare a sistemului de lubrefiere/racire. Daca nu ai probleme cu masina, nu inteleg ori nu va inteleg de ce trebuie sa scoateti joja ori sa-i deschideti busonul de umplere, ca sa vedeti ce? Abur si eventual sa va improste cu ulei fierbinte? Maxim ar fi sa stai in fata motorului cu joja scoasa si sa-ti pui un prieten sa accelereze 😄 Glumesc, sa nu faci asa ceva...

Eu am intrat mai mult in panică din cauza ca altii mi au spus (chiar si un mecanic de pe un grup) ca nu i ok ca e dus capacul culbutori si ca o sa îmi amestece uleiul cu apa..

Link to comment
Share on other sites

41 minutes ago, Bmwoneserieslover said:

Ahahah, ai dreptate 😅

Eu am intrat mai mult in panică din cauza ca altii mi au spus (chiar si un mecanic de pe un grup) ca nu i ok ca e dus capacul culbutori si ca o sa îmi amestece uleiul cu apa..

Daca pateai asta aveai o mazga pe busonul de ulei.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.