Jump to content

Țeavă eșapament neagră cu DPF activ


Bmwoneserieslover

Recommended Posts

Salutare tuturor! Este normal ca țeava de eșapament sa fie neagră (murdara de negru) ? nu foarte mult dar este.. dpf ul a fost curățat anul trecut in decembrie si i au fost schimbate sondele (originale), inclusiv releul de bujii, pe diagnoză apare ca dpf ul isi face regenerări normal la 380 km…ce ar putea fi ? Este ceva rau ? Eu sunt perfecționist. (motor n47 cu 250k km) 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, srb_alex said:

Au verificat dpf-ul sau doar presupun?

Au pus testerul 

 

1 hour ago, ADRIAN HD said:

E posibil să fi crăpat ceramica și scapă ceva fum de înnegrește toba.Eu zic să-i dai pace,regenerările se fac la intervale rezonabile,e și ea bătrânică de acuma.

Sigur are crapata ceramica. Da asa i..daca da probleme in bord il schimb cu unul nou AfterMarket..bine ca e ok..intre timp cred ca trebuie sa ma pregatesc de volanta+ambreaj nou….dupa mers mai lung la cald la plecare in treapta I tremura ..

Edited by Bmwoneserieslover
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.