Jump to content

Când apăs frâna se aprinde lumina interioară


Recommended Posts

Salutare tuturor,

 

Am si eu o problema cu e36-le meu și sunt curios dacă a mai pățit cineva acest lucru sau dacă știe cineva de la ce poate fi treaba.

mai concret, de fiecare dată când pun frâna “mai apăsat” și mașina este supusă unei forțe mai mari până să se oprească, se aprinde lumina interioară din ea, după ce eliberez frâna și accelerez se stinge.

ma bate gândul ca ar fi un scurt pe undeva, s-a mai întâlnit cineva cu problema asta?

 

merci anticipat

Link to comment
Share on other sites

E 36 si Kaefer ul au fost cele mai “deșurubate “ si modificate masini din istorie,e greu sa ti dai seama de unde sa incepi,dupa ce zeci de maini au umblat acolo,cred ca nu exista piuliță nedesfacuta in toata masina aia…

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Pentru inceput, sa te ajuti in a diagnostica, poti face 2 lucruri.

Scoate siguranta luminilor. Nu stiu daca E36 a fost dotat cu modul dedicat tuturor luminilor. Mergi fara siguranta luminilor din interior si repeta franarea, simptomul. Daca se aprind din nou fara sig. atunci luminile sunt alimentate de pe alt fir de + si asta se intampla DUPA intrerupatorul, butonul ce le aprinde!

Daca nu se mai aprind cu siguranta lor scoasa atunci problema e pe circutul lor TOT DUPA intrerupator.

Ai desfacut macar plafoniera unde e butonul on/off sa verifici interiorul? Dupa atatia ani oxidarea cablajelor, contactelor e la ea acasa.

Trebuie protejata cu vaselina speciala daca vrei sa nu te coste..

 

Apoi poti sa cauti pe net, ca sunt inca.. schema electrica a E36 si sa verifici cabluri. Am si eu pe undeva un CD copie la TISul pentru masinile vechi dar e complicat, dar ..nu imposibil de deschis in Windows 10.., si sincer nu am timp acum..  sa caut sa ma uit.

Toate cablurile au coduri diferite/combinatii de culori pt a fi usor de identificat in diferite locatii pe traseul lor, in manunchi, in conectori, etc..

 

Iar daca nu te pricepi, mergi la electrician auto.

(mai in gluma mai in serios, daa.. sigur acele zeci de maini au scos fiecare cablu, l-au intins pe jos sa vada ce face... unde se duce..  cat de gros E, daca E suficient de gros, dace E bine strans.. sau nu.. / dupa care ... ce au facut wolf!? ...Au tacut din gura😁 sau au continuat? 🥺 De altfel ce ai postat e o postare de descurajare din partea ta. Judec doar ideea nu omul.)

 

Oricate cabluri ar fi putut fi folosite sa faca si altceva intr-o masina (adica modificari, alimentari tap-off cum li se mai zice, acestea sunt relativ usor de vazut pentru ca fie au folosit cabluri ordinare, fie s-au conectat cu acele cabluri in plafoniere, zona conectorilor, locuri in care poti sa ajungi usor in caz de nevoie.

Si uite asa am mai demontat un mit.. o replica.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.