Jump to content

X1 30e, opinii?


Tarabostes

Recommended Posts

atentie foarte mare, x1 30e are un motor de 1.5L si 3 cilindri. Daca asta e ok pentru tine foarte bine.

doar subliniez motorul pentru ca eu am fost foarte (neplacut) surprins cand am vazut ca 30e pe x1 inseamna altceva fata de seria 3. chiar si 20i pe x1 e altceva decat 20i pe seria 3.

i

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Romulus said:

Eu am condus un model normal de X1 vreo 6 luni cu motorul asta si cutie automata si nu mi-a fost rusine pe drum. Cutia face mult.

Tot putin am mers si eu cu 30e dar mi-a placut ca dinamica, echilibru..avea pachet M cu sasiu adaptiv..

 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Tarabostes said:

Tot putin am mers si eu cu 30e dar mi-a placut ca dinamica, echilibru..avea pachet M cu sasiu adaptiv..

Corect, pe langa X1 benzina 1,5l si 3 cilindri si eu am facut si eu scurt un test drive cu un model nou 30e si mi-a placut. Ca a doua masina in casa daca ai unde sa o incarci e brici.

1 minute ago, mgi said:

Din câte vad pe grupuri pe afara, generația asta de X1 pare să aibă o grămadă de probleme. 

Motorizarea e ok, chiar dacă e motorul mic. 

Nu stiu de probleme dar motorizarea chiar mi-a placut pentru asa o masinuta.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Tarabostes said:

Pai, nu cred ca a fost vreodata un secret ca motorul e in 3 cilindri..Asta stiam.

Yaris GR tot in 3 cilindri este...si NU pare sa fie o problema..

 

nu contest chestia asta, eu ma asteptam la un motor de 2.0 in 4 cilindrii, eu unul nu mi-as cumpara asa ceva, dar asta nu inseamna ca nu e bun. 

1 hour ago, Romulus said:

Eu am condus un model normal de X1 vreo 6 luni cu motorul asta si cutie automata si nu mi-a fost rusine pe drum. Cutia face mult.

nu constest, am condus doar ix1 30 , mi-a placut mult masina, dar e la bani de seria 5

Link to comment
Share on other sites

 

17 minutes ago, Viper05 said:

nu contest chestia asta, eu ma asteptam la un motor de 2.0 in 4 cilindrii, eu unul nu mi-as cumpara asa ceva, dar asta nu inseamna ca nu e bun. 

nu constest, am condus doar ix1 30 , mi-a placut mult masina, dar e la bani de seria 5

Pentru ca serie 5 e la bani de serie 7 si tot asa...  530 eXdrive pleaca de la 68.000 eur

Da, lipsa iDrive este un downsize, as zice ca principalul din punctul meu de vedere, dar fiind o masina relativ mica se ajunge usor la touchscreen.

Lumea zice ca urban ar face 60km doar electric..adica 2-3 zile de mers la job. La drum lung nu ma astept sa fie prea economic...

 

Link to comment
Share on other sites

X1 are setup-ul electric mai optimizat. Adică are motorul electric direct pe puntea spate, nu mai trece prin cutia de viteze. Plus interiorul mai mare ca la generația trecută și ținută de drum ok. Dar e scump, mai ales versiunea 30e, și din cauza asta eu l-am tăiat de pe lista mea. E scump chiar și sh, nu înțeleg de ce.. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

X1 30 e cu ceva dotari (pachet M si in rest cat sa fie o masina ok inb 2024) ajunge pe la 56.000 eur...mult pt un X1, stiu... dar cam toate preturile la masini au luat-o razna.

Are 320 CP si ceva cuplu, iar cu sasiul mai sport se simte bine masina, inclusiv pe viraje f scurte...nici nu zici ca e SUV-uleț. Volan si directie placute ca feeling...

Este mai spatioasa decat versiunea precedenta de X1, dar ramane o masina mica...daca ai 1.80 si 100 kg nu prea incapi. Scaunele parca sunt putin mai ”stramte” ca la serie 3.

La mine ar fi masina sotiei, de mers la job dar si masina de plecat in vacanta (copii nu prea mai merg cu noi, deci loc ar fi)...incat sa-mi poti lua si eu un coupe :))

Nu imi e clar cu range-ul electric si consumul pe autostrada...dar cat de rau poate fi....

Alternative pe aproape ar fi:

X3 30e (modelul precedent) dar e pe o tehnologie mai veche, iar portbagajul este mai mic. X3 30e modelul nou e mult mai scump

GLA 250e - mai slaba ca performante si ceva mai mica...cam la acelasi pret

Toyota RAV 4 plugin... cred ca ar fi alegerea cea mai cu sens...49.000-50.000 eur..dar arata si se conduce ca o Toyota

Volvo XC 40 - are maica-mea, nu imi place deloc, fara sa fie o masina rea...dar e mai fara feeling.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Viper05 said:

aici e problema in aceiasi bani e un x1 M35i. in opinia mea 30e ar trebui sa fie mult mai jos ca pret, 330e de exemplu e mai jos ca pret fata de un M340i

X1 M35i ma astept sa ia 14-15% in Bucuresti, conditii de naveta zilnica si sa nu fie la fel de comod de condus. Plugin-urile sunt foarte silentioase, cuplul de la electric ajuta la reprize scurte...Sunt curios daca reuseste cineva sa mearga cu X1 30e doar electric in viata reala prin Bucuresti...

X1 M35i cred ca e cu motor de 2L 4 cilindri, spre deosebire de M340i unde este altceva sub capota...de aici diferenta de pret

 

Link to comment
Share on other sites

On 11/9/2024 at 7:35 PM, Tarabostes said:

Alternative pe aproape ar fi:

X3 30e (modelul precedent) dar e pe o tehnologie mai veche, iar portbagajul este mai mic. X3 30e modelul nou e mult mai scump

GLA 250e - mai slaba ca performante si ceva mai mica...cam la acelasi pret

Toyota RAV 4 plugin... cred ca ar fi alegerea cea mai cu sens...49.000-50.000 eur..dar arata si se conduce ca o Toyota

Volvo XC 40 - are maica-mea, nu imi place deloc, fara sa fie o masina rea...dar e mai fara feeling.

Mai poti pune pe lista si un Ford Kuga Hybrid. Sunt misto rau, la preturi corecte... gen 35k aprox...

Link to comment
Share on other sites

On 11/11/2024 at 10:28 AM, mgi said:

Știam ca pe seria F erau cutii aisin și într-adevăr aveau probleme. Dar asta probabil are legătură cu faptul ca aisin cere schimb foarte des de ulei la cutie (parca la 30k km), iar la bmw nu face nimeni. 

Și generația curenta de X1 are tot aisin? 

E mult folclor pe subiectul schimbului de ulei la cutiile Aisin...cu multe presupuneri si banuieli bazate pe ”am citit pe reditt„.

Link to comment
Share on other sites

Raspuns de la ChatGPT.....despre care sa zicem ca e a sa o constiinta colectiva 🙂

”For an Aisin 7-speed automatic gearbox, it is generally recommended to change the transmission fluid every 60,000 to 80,000 miles (approximately 96,000 to 130,000 kilometers) or around 5 to 7 years, depending on driving conditions and manufacturer recommendations.

However, it’s always best to refer to the specific vehicle manufacturer’s manual for exact guidelines, as maintenance schedules can vary based on the vehicle model and the type of transmission fluid used. If you often drive in severe conditions (e.g., heavy traffic, towing, or extreme temperatures), it may be wise to change the transmission fluid more frequently.”

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.