Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

X1 30e, opinii?


Tarabostes

Recommended Posts

  • 4 months later...

X1 U11 are cutia de la Getrag modelul 7HDT. Nu am mers cu varianta PHEV dar e recomandata în locul celei MHEV sau ICE pur din cauza răspunsului mai bun la plecarea de pe loc. Toate modelele cu excepția iX1 și X1 25e/30e au problema aceasta sâcâitoare (mulți spun ca modul sport ajuta dar confirm ca ajuta doar putin).

Sfatul meu e sa faci test drive, X1 suna bine pe foaie dar când te uiți mai atent observi chestii care nu sunt chiar ok (gen plastice tari în partea de jos, fetele de usa din spate din plastic tare, mânerul interior cu o muchie ascuțită pe interior, lipsa iDrive și ecranul care începe sa te enerveze când conduci). 

Dacă te urci în G20 dai o tura și apoi în U11 vei observa diferenta (am ales comparativ G20 pt ca sunt similare la pret).

Am avut pe mana și RAV4 și singura chestie peste care nu am reușit sa trec este insonorizarea slaba, again sfatul meu e sa faci drive test dar la RAV4 undeva unde sa poți merge peste 110-120kmh (zgomotul de fond apare după 90-100 și devine insuportabil peste 130-140).

Drive testul e lege. 

Edited by Sman
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Între timp colegul a luat mașina.Dar da preț vs ce oferă nu merita acest 30e răspunsul la plecarea de loc mi s-a parut decent, insonorizarea destul de slaba și calitatea materialelor și ea destul de slaba. Cutia s-a bâlbâit și ea de vreo 2 ori în sport intradevar se mișcă bine.Ecranul pentru mine e ceva enervat dar cum eu am mers mai mult pe mașini "analogice" cred ca e problema de adaptare.Daca ar fi sa trag o concluzie mașină e decenta prețul nu, chiar și la "oferta" am zis pas.

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
On 3/25/2025 at 8:17 PM, Sman said:

X1 U11 are cutia de la Getrag modelul 7HDT. Nu am mers cu varianta PHEV dar e recomandata în locul celei MHEV sau ICE pur din cauza răspunsului mai bun la plecarea de pe loc. Toate modelele cu excepția iX1 și X1 25e/30e au problema aceasta sâcâitoare (mulți spun ca modul sport ajuta dar confirm ca ajuta doar putin).

Sfatul meu e sa faci test drive, X1 suna bine pe foaie dar când te uiți mai atent observi chestii care nu sunt chiar ok (gen plastice tari în partea de jos, fetele de usa din spate din plastic tare, mânerul interior cu o muchie ascuțită pe interior, lipsa iDrive și ecranul care începe sa te enerveze când conduci). 

Dacă te urci în G20 dai o tura și apoi în U11 vei observa diferenta (am ales comparativ G20 pt ca sunt similare la pret).

Am avut pe mana și RAV4 și singura chestie peste care nu am reușit sa trec este insonorizarea slaba, again sfatul meu e sa faci drive test dar la RAV4 undeva unde sa poți merge peste 110-120kmh (zgomotul de fond apare după 90-100 și devine insuportabil peste 130-140).

Drive testul e lege. 

Iti dau dreptate la mai toate aspectele, mai ales asta cu lipsa iDrive care pt un sofer de BMW e un downsize major. Interiorul nu e cel mai premium, F30-ul meu din 2017 este mult peste. Nici feelingul directiei nu se compara, la U11 e cam artificial. Cat despre touch....poti comanda vocal aproape orice in masina...dar English only!

Problema s-a pus altfel. Voiam un SUV mic (am inlocuit tot un SUV deci o berlina nu intra in discutie) si electrificat pentru condus zilnic in oras, dar si suficient de incapator pentru plecat in vacanta. X1 30e a iesit cel mai bine punand in ecuatie: performante, dotari, confort, brand...peste GLA, Audi Q3, Volvo XC 40 (pe care il avem in familie) RAV 4 (făcut drive test) Ford Kuga etc.

Sotia e foarte multumita. Acum ca e cald scoate cam 70 km range electric, foarte silentioasa, Android wireless, sound ok (HK), facilitați de auto parking si auto dat cu spatele.

Am facut un drum lung la ski (spre 4000 km) si mi-a placut cum se comporta si cum te simti dupa catava ore de condus, desi avand cutie pe plafon am avut si ceva zgomot si ceva consum mare, dar altfel e mai mult decat decent. 

Nu-mi dau seama la ce te referi cu raspunsul cutiei la plecarea de pe loc...nu am simtit vreo limitare/problema.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 3/25/2025 at 8:41 PM, alex230ro said:

Între timp colegul a luat mașina.Dar da preț vs ce oferă nu merita acest 30e răspunsul la plecarea de loc mi s-a parut decent, insonorizarea destul de slaba și calitatea materialelor și ea destul de slaba. Cutia s-a bâlbâit și ea de vreo 2 ori în sport intradevar se mișcă bine.Ecranul pentru mine e ceva enervat dar cum eu am mers mai mult pe mașini "analogice" cred ca e problema de adaptare.Daca ar fi sa trag o concluzie mașină e decenta prețul nu, chiar și la "oferta" am zis pas.

Preturile masinilor au crescut constant... O Skoda Karoq benzina AWD 190 CP AT trece de 40.000 euro, la fel Mazda CX 30 AWD 186 CP AT trece de 40.000 euro. RAV-ul trece de 50k...migalos 😞 

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

In zona asta am gasit asa .si zic de japoneze - CRV phev - cam 53k , Outlander cam 53k  CX60 - 55k preturile sunt pentru variantele "full"  unde ai mai mult decat ce trebuie: scaune incalzite si ventilate( cu masaj la Outlander parca)  bancheta incalzita, plafon panoramic, camere 360, pilot automat adaptiv, asistent parcare varianta in care masina parcheaza singura si asa mai departe 🙂,  cel mai "important" pentru mine avem garantie - CRV 5+5 ani , Outlander -8 ani sau 150k , Mazda 6 ani cu posibilitate prelungire 10 ani si 200k km . Am mers cu CX60 , interiorul e misto din pacate cutia trage mult masina in spate, mai am Outlander si RAV4 de vazut dar in final as zice ca nu am ce alege si cel mai bine stau linistit .

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, alex230ro said:

In zona asta am gasit asa .si zic de japoneze - CRV phev - cam 53k , Outlander cam 53k  CX60 - 55k preturile sunt pentru variantele "full"  unde ai mai mult decat ce trebuie: scaune incalzite si ventilate( cu masaj la Outlander parca)  bancheta incalzita, plafon panoramic, camere 360, pilot automat adaptiv, asistent parcare varianta in care masina parcheaza singura si asa mai departe 🙂,  cel mai "important" pentru mine avem garantie - CRV 5+5 ani , Outlander -8 ani sau 150k , Mazda 6 ani cu posibilitate prelungire 10 ani si 200k km . Am mers cu CX60 , interiorul e misto din pacate cutia trage mult masina in spate, mai am Outlander si RAV4 de vazut dar in final as zice ca nu am ce alege si cel mai bine stau linistit .

CRV urat, Outlander urat cu spume, CX 60 - mult prea mare, garantie? Who cares, doar nu ma agit eu daca are masina vreo problema... Tu nu gandesti ca o femeie 🙂

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Conteaza mult la revanzare aceasta garantie suplimentara.Bine oricum la BMW in general iti asumi o depreciere mai mare .In rest chestiune de gusturi la cum arata 🙂 , BMW clar pana acum bate la condus doar ca vine cu dezavantajele mentionate de mine mai sus. Inca nu imi permit sa fac un leasing operational astfel incat sa  nu ma mai intereseze garantia si valoarea de revanzare.

Link to comment
Share on other sites

”BMW clar pana acum bate la condus”... Asta a fost si concluzia sotiei, comparand X1 cu RAV 4 si cu Volvo...plus ca interiorul i s-a parut mai modern/actual.

Ce e tampit rau de tot la X1 30e este trecerea intre hibrid/electric si intre modurile personal/eficient/sport...cauti prin meniu, treci prin 2-3 ecrane. Bezna ergonomiei 😞

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.