Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

BMW X3 M Pack F25 2.0 B47 xDrive


skypee

Recommended Posts

Salut !

După 10 ani de Audi, am trecut în tabăra BMW,  fără nicio simpatie legată de vreo marcă, în general aleg ceea ce îmi place nu mă influențează brand-ul .

De curând sunt posesorul unui BMW X3 Xdrive , cutie automată, 2.0TDI B47, 190 HP (suficienți pentru mine) - 158XXX km.

Ca și dotări în mare se văd în imagini:  pachet M , exterior/interior, scaune full electice, panoramic, jante R19 pe 2 dimensiuni , iar cea mai importantă "dotare" pentru mine a fost culoarea albă ! (sătul de mașinile negre cărora parcă li se zgâria vopseaua și când ploua).

Pe lângă mentenanța la cutie, motor, grupuri, etc. pe viitor aș dori ca să ii mai fac câteva retrofituri cum ar fi:

- Avertizare pieton
- Avertizare de coliziune
- Faza lungă automată
- Navi NBT EVO
- Cluster 6WB
- Trim-uri interior carbon
- Stop-uri led varianta China (aici mai studiez) 

 

 

image.thumb.jpeg.b0978944dfbe48faac5688d1a880ac5e.jpeg

2.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • RedCap changed the title to BMW X3 M Pack F25 2.0 B47 xDrive

În weekend am "bricolat" puțin, pentru că luminile în portbagaj nu funcționau, iar haionul nu se închidea în ultima treaptă am decis ca să remediez defectele.

Am verificat siguranțele, fiind toate ok, m-am îndreptat către broască și modulul soft close.

În cele din urmă am comandat un set original utilizat (modul + broască) de pe eBay și am înlocuit motorașul defect din modulul meu, pentru a rezolva închiderea softclose, iar broaca am înlocuit-o complet pentru că partea responsabilă de lumina din portbagaj s-a dovedit a fi defectă. 

 

51247269544 - broasca haion
51247249578 - modul soft close

 

 

image.thumb.jpeg.6e6f2a2d112d7e3a2d45b7b795c31199.jpeg

467460773_1484611528883571_3773396611661588078_n_compressed.jpg

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, VladE46 said:

Sa o folosesti sanatos! verifica daca ai rechemare pe egr, better safe than sorry.

Mulțumesc, am verificat, figurează cu 3 coduri de rechemare,  pentru răcitor gaze/egr și airbag volan.

Sunt programat peste o lună la Bavaria Bacău. Rămâne de văzut ce vor constata.

 

 

image.png.0bf4c3b8bf2e4789004bcd4194a63ca6.png

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

158960 km

Pentru că tot găseam eroarea - 284E00 - Oxigen sensor after catalytic converter, Nernst voltage signal , am decis să schimb senzorul oxigen / sonda lambda de după catalizator. La prima vedere nu părea "încărcat" cu depuneri și nici semne de coroziune la mufe nu am găsit, cert e, că doar cu înlocuire, am reușit să scap de eroare.

13628589104 - Oxygen sensor OE - 1082 lei

WhatsApp Image 2024-12-02 at 08.29.26 (3) (1).jpeg

WhatsApp Image 2024-12-02 at 08.29.26 (1) (1).jpeg

WhatsApp Image 2024-12-02 at 08.29.26 (4).jpeg

WhatsApp Image 2024-12-02 at 08.29.26 (2) (1).jpeg

Link to comment
Share on other sites

După doar ~ 800 km de la cumpărare, am avut norocul de o piatră venită de pe contrasens, iar parbrizul a fost compromis cu o fisură pe diagonală. Am mers pe aceeași variantă de producător Saint Gobain (Polonia), cu care a venit și echiparea din fabrică, preechipat pentru senzor și camera. Diferența de preț este enormă între reprezentanță (6700 lei) și centrul specializat unde l-am montat (1200 lei). Calitatea este aceeași, le-am inspectat vizual pe toate părțile, nu înțeleg de ce, doar pentru un simplu logo adăugat să percepi costuri de 5 ori mai mari.

WhatsApp Image 2024-12-03 at 08.49.08_c09b6b05 (1).jpg

WhatsApp Image 2024-12-03 at 08.49.00_4911f967 (1).jpg

WhatsApp Image 2024-12-03 at 08.47.10_93aec9c3 (1).jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, skypee said:

La cât sunt eu de tipicar, crede-mă că le-am pus unul lângă celălalt și chiar nu e nicio calitate superioară. Dacă vorbim de plastice sau alte piese da acolo e vizibilă diferența de calitate între producător și piesele OE.

Vizual multe pot parea identice, dar ca si prelucrare, poate fi diferit.

Bun venit sau bun revenit in club !!

Sa o conduci cu placere, fara incidente neplacute.

Edited by enders
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 11/18/2024 at 2:50 PM, skypee said:

Mulțumesc, am verificat, figurează cu 3 coduri de rechemare,  pentru răcitor gaze/egr și airbag volan.

Sunt programat peste o lună la Bavaria Bacău. Rămâne de văzut ce vor constata.

 

 

image.png.0bf4c3b8bf2e4789004bcd4194a63ca6.png

Săptămâna trecută am fost la dealer pentru rechemările de mai sus, în baza cărora s-a întocmit următorul raport. Mi-au promis că se rezolvă undeva la mijlocul lunii ianuarie.

image.thumb.png.c0638423bf3c6f72f0976cdedc8f0493.png

Edited by skypee
Link to comment
Share on other sites

Un mic "retrofit" de efect spun eu, am schimbat carcasa butonului de pornire a motorului start/stop,  de pe un buton de la un BMW seria 7 G11 / G12.
Parctic din tot "ansamblul" am luat doar carcasa butonului metalic pe care am înlocuit-o, totul este plug&play.

Codul piesei  - 61319869563

image.jpeg

AJ1YC-1_2-xPNVr7jo4C9uryB1k-960.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
On 11/18/2024 at 2:50 PM, skypee said:

Mulțumesc, am verificat, figurează cu 3 coduri de rechemare,  pentru răcitor gaze/egr și airbag volan.

Sunt programat peste o lună la Bavaria Bacău. Rămâne de văzut ce vor constata.

 

 

image.png.0bf4c3b8bf2e4789004bcd4194a63ca6.png

S-au mișcat destul de repede în ciuda feedback-urilor negative date de alți utilizatori, a durat aproximativ 1 lună, între constatare și schimb (dacă mai scad și perioada de sărbători ar fi cam 3 săptămâni).

Pentru codurile de mai sus, s-au înlocuit capacul volan cu airbag și racitorul de gaze. Durata aproximativă a operației, 4h.

Nu pot să spun decât: Mulțumesc BMW ! Costul cred că era undeva la 5000 lei.

IMG_8735.jpeg

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

On 11/14/2024 at 7:02 AM, skypee said:

Pe lângă mentenanța la cutie, motor, grupuri, etc. pe viitor aș dori ca să ii mai fac câteva retrofituri cum ar fi:

- Avertizare pieton
- Avertizare de coliziune
- Stop-uri led varianta China (aici mai studiez) 

Sincer eu nu mi-as bate capul cu, cele 3 retrofit-uri lasate de mine mai sus din postarea ta.

Dar ia spune, cum merge masina? Multumit de ea dupa 10 ani de Audi?

Link to comment
Share on other sites

@RedCap sincer, îmi place mai mult poziția la volan, poate o idee mai zgomotoasă față de Audi (A4 2018), ca și insonorizare, cred că e și din cauza panoramicului. Am în plan să îi fac o insonorizare a ușilor și a haionului în prima fază.

Legat de treaba cu retrofitul (S5ASA) Driving Assistant, îmi place ideea de a frâna singură (am avut înainte Audi Pre Sense și chiar m-a scos de două ori din neatenție). Având în vedere că mașina este echipată deja cu KAFAS, din câte am studiat, aș avea nevoie de butonul dublu pentru avarii (care include și asistentul de menținere a benzii), un motoras vibrator în volan și ceva cablaj + codări. Încă nu am găsit o persoană capabilă să mă ajute cu mai multe informații sau eventual cu tot retrofitul.

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.