Jump to content

BMW Active Tourer 218i 2023


snaker444

Recommended Posts

Salutare. Zilele astea am făcut deja un an cu noul seria 5 cu care am deja 34000 km, așa ca a venit vremea ca soția să treacă și ea pe BMW, înainte având o Skoda, de care zilnic se plângea ca îi prea mare pentru oraș. Inițial eram pornit pe un seria 1 M135 din 2021, am zis ca daca tot vrea mașină mică, măcar să mă mai distrez și eu din când în când cu ea. Problema a fost ca m-am dus cu copii și cu soția la un dealer din apropiere și fiica mea a văzut un seria 2 active tourer verde. Și de acolo s-a dus dracu planul meu cu M135-ul 😂

Asa ca am plecat acasă cu un seria 2 active tourer 218i super dotat. Pachet M shadow line, jante pe 18, plafon panoramic, opțiunea de radar cu care se conduce singura, doar atingi din când în când volanul, faruri led adaptive care pun umbră pe mașinile din față, suspensie M adaptiva, camere 360, volan încălzit, HUD, sunet HK, mașina din 06.2023, 17300 km, garanție încă doi ani jumătate. Preț 32000.

Momentan sunt super încântat de mașina, sunt surprins cat de fâșneață este prin oras și cat de bine trage motorasul ăsta pentru cei 136 de cai. Ce mă surprinde totuși este faptul ca nu am prea văzut pe stradă modelul asta. Să fie devalorizarea de vină? Mașina asta în configurația cu care am cumpărat-o eu, noua este 52700 euro. Mi se pare enormă devalorizarea într-un an și 5 luni. 

IMG_4072.jpeg

IMG_4073.jpeg

IMG_4074.jpeg

IMG_4076.jpeg

IMG_4079.jpeg

IMG_4094.jpeg

IMG_4091.jpeg

IMG_4083.jpeg

IMG_4086.jpeg

IMG_4090.jpeg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da. Inițial am zis ca este cam ciudată consola centrală, dar parcă după ceva timp este chiar misto. Ce mi se pare ciudat față de seria 5 este sunetul, care deși este tot HK, în seria 2 se aude mult mai bine. Plus ca la plecarile de pe loc, mi se pare super bună combinația asta de cutie/motor, are un zvâc incredibil când pleci de pe loc. Nu înțeleg de unde are atâta putere un benzinar la turații atât de mici. 
 

Legat de suspensie, deși este suspensie M adaptiva, nu găsesc nicio setare. Cică este controlată electronic și mașina o setează automat în funcție de cat de agresiv mergi sau în funcție de suprafața de rulare, dar totuși mi se pare aiurea ca nu poți seta tu cat de moale/tare să fie. 

Link to comment
Share on other sites

Arata f misto! F destept ca ti-ai luat asa la mana a 2 a cu garanție, aproape noua. Te bucuri de o masina noua fara pretul ff mare! Asa se devalorizează ele , nu-ti bate capu, in special in primii ani se duce in cap la greu ! Eu mi am luat un 330 nou in 2020/ nu credeam ca o sa l tin dupa lease etc , dar pana la urma am ramas cu el .. dupa 4 ani si cu 70 de mii km abia am primit o oferta de 22 de mii pe el dupa ce le am dat peste 49! Asa ca acu il tin pana la 130-140 de mii de km max si abia atunci o schimb. ( asa mi-au zis 2 mecanici de la reprezentanta ca la ce se fabrica acu daca nu vrei sa te muti la service dupa 130-150k sa scap de ea) 

  • Love BMW 1
Link to comment
Share on other sites

Și eu am rămas surprins de cauciucuri, nu prea am văzut all season din fabrică. Dar ținând cont ca soția face 10 km pe zi și aia doar prin oraș, m-au nimerit perfect cu cauciucurile astea. Plus ca aici în zonă asta a Germaniei, nu prea avem ninsori. Anul trecut a nins o singură dată și a ținut o zi zăpada. Sa vedem cum se comportă în timp, mă bătea gândul să trec pe niște Michelin, dar îi păcat de ele ca sunt aproape noi ca și uzură. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Acum am o întrebare legată de ulei. Voi ce părere aveți, să îi fac un schimb de ulei preventiv? Am întrebat la reprezentanta și au zis ca pe bani ei fac orice, dar mașina fiind benzină, la rulajul ăsta uleiul o să fie super curat si îi păcat să arunc câteva sute de euro pe geam. Au zis ca dacă era diesel, într-adevăr trebuia schimbat la 15000. Și au mai zis ca mașina oricum are garanție, așa ca de ce îmi bat capul cu probleme de genul asta. Mașina îmi arată să îl schimb în iunie 2025 sau în 12000 km, adică la 30000. Sunt așa un pic în dubii acum. La seria 5 diesel primul schimb l-am făcut la 32000 😀

Link to comment
Share on other sites

Misto.rau scaunele 😁

Sigur a venit din fabrica cu allseason? N as prea crede...

Cat despre o revizie, eu as face una intermediara pe la.15k aprox, macar ulei filtru ulei si filtru aer. Daca tii masina 2 3 ani pana la final de garantie atunci nu ti bate capul.

La 520d primul schimb la 32k? Aia da 🤣

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, snaker444 said:

Da. Probabil alea sunt prețurile în reprezentanta. 

IMG_4213.jpeg

Mie mi se pare absolut decent costul la schimbul de ulei....si ce filtru mai schimba ei acolo; imi strarnesti nostalgii...am fost la wuppertal..mie mi-a placut orasul. Pentru condus normal, iarna vara anvelopele all season sunt perfecte...ca si cost, dar ca si confort.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Tinand cont de faptul ca probabil masina asta o sa vada revizie cam la doi ani la cat circula sotia cu ea, cred ca este decent pretul la revizie.

Legat de cauciucuri, sincer nu stiu daca a facut dealerul vreo manevra. Aveau pe stoc vreo 10 masini aproape identice si toate aveau rulaj similar si cauciucuri all season. Sincer mie chiar imi convine chestia asta, pentru mers in oras sunt perfecte cauciucurile all season. Si am verificat DOT-ul de pe ele si corespunde cu data cand a fost produsa masina. Deci probabil asta a fost cerinta cumparatorului. 

Legat de scaune, sunt mai misto decat cele din seria 5 ca si suport. Au niste prelungiri la umeri si parca te tin mai bine in curbe. 

 

 

 

 

Edited by snaker444
Link to comment
Share on other sites

Felicitari pentru achizitie. Am avut un 223i de la Bavaria pentru o saptamana cat a stat a mea la reparatii. Surprinzatoare masina, HK se aude intr-adevar foarte bine. Ce nu imi place este cutia de viteze. Treapta 1 de viteza are un mod ciudat de a cupla. Fie prea devreme, fie prea tarziu si te baga in scaun. Poate sa devina enervant in situatii de trafic intens unde ai avea nevoie sa te strecori, te ia prin surprindere. Am cautat si este o senzatie/problema foarte des intalnita la acest model. In rest, doar cuvinte de lauda. Masina trage surprinzator de bine si cutia in rest, pare sa schimbe fix acolo unde trebuie pentru un caracter sportiv.

Link to comment
Share on other sites

Asta m-a surprins și pe mine. La plecarea de pe loc, are așa un zvâc de te bagă în scaun. Eu nu o văd ca pe un defect, ba dimpotrivă chiar am impresia ca ajută la demarajele de pe loc și la fâțâială de prin oraș. Îmi zicea soția azi ca ce fain pleacă de pe loc, ca acum nu îi mai este frică să se bage din scurt în intersecții 😀 

Legat de consum, azi am văzut ca în ultimii 17300 km a avut un consum mediu de 7.6 l/100 și o viteză medie de 45 km/h. Nu îi nici super bine, dar nici rău.
Legat de asigurare, i-am făcut full casco, 950 euro pe an. Din păcate nemernicii de la asigurare nu au vrut să recunoască clasa bonus malus din România, pe motiv ca încă mai am două mașini cu asigurare validă în țară. A trebuit să plec de la cea mai proasta clasa de bonus SF 1/2. 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.