Jump to content

E90 ramane fara curent la pornire


Recommended Posts

Salut, ieri am dat curent unui prieten prin borna din fața a mașinii.

De atunci, nu mai pornește a mea. Când apas sa pornesc, se oprește alimentarea în toată masina, nici măcar geamuri, nici cheia din contact nu pot sa o scot.

Isi revine după câteva secunde sau minute, iar înainte sa revină curentul, se aude ceva releu în torpedou.

Am reușit sa o pornesc cu cabluri de la alta masina, bateria am schimbat-o vara asta.

Mecanicul nu stie, de aceea întreb aici, aveti idee ce ar putea fi? Eu suspectez un releu, dar nu stiu pe care sa îl schimb.

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, mariusg778 said:

Salut, ieri am dat curent unui prieten prin borna din fața a mașinii.

Motorul tau era pornit si eventual accelerat cand ai dat curent?

"Comportamentul" e de unul in care bateria e complet descarcata. It spun pentru ca am patit eu la masina mea acelasi lucru. Dar avand in vedere ca ai dat curent, conteaza foarte mult cum ai facut-o. Cand o s amai dai vreodata curent de la un BMW trebuie sa fii cu mare bagare de seama. Module electronice se strica cu aceasta ocazie.

 

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Da, cu motorul pornit am dat curent și turat, am mai dat asa. Am dat prin borna din fața, teoretic la proiectare s au făcut teste pentru asta.

Ai idee ce am scurtcircuitat? Bănuiesc releu ceva pentru ca se aude in torpedou inainte sa revină curentul în masina.

Edited by mariusg778
Link to comment
Share on other sites

Incearca sa faci ce explica astia in topicul asta:

https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1591718

Ei incearca sa stimuleze pornirea motorului, sa vada daca CASul ,care este modulul antifurt e functional.. el comnada un releu de mare putere din bord, pe care tu probabil il auzi. Acesta (releul din bord) este activat de CAS dupa ce cheia e recunoscuta de/prin modulul on care bagi tu cheia.

Acelasi CAS da comenezi, permite adica, DDEului sa porneasca pompa de motorina si altele..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, mariusg778 said:

La încercare de pornire, se ia curentul inclusiv în bord, absolut tot

Atunci verifica bateria exista testere care testeaza capacitatea unei baterii uzate. Asigura-te ca bateria e incarcata complet camd mergi la asa tester.

Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, mariusg778 said:

DSC 5DF7 System voltage too high

pentru asta as verifica puntea redresoare de pe alternator sau cel putin alternatorul, sa nu dea varfuri de tensiune pentru ca puntea redresoare e "impuscata".

De ce e impuscata? Pentru ca se poate ca masina doritoare de curent a avut nevoie de asa mult curent care nu a venit doar din bateria masinii tale fiind probabil destul de descarcata si a tras curent sa porneasca cealalta masina de oriunde inclusiv de pe puntea redresoare de pa alternator distrugand diode redresoare..

Alternatorul fiind pe incarcare in momentul in care s-a dat curent.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.