Jump to content

BMW Fahrer Training: BMW M Winter Perfection


Romulus

Recommended Posts

...

Ai face asa ceva si cu masina ta? Adica cum crezi ca ar raspunde comparativ cu M3 si Z4? Bine, clar ca in ideea in care CASCO ti-ar deconta cheltuielile sau ai avea un de rezerva (s anu ramai Doamne FERESTE , fara masina pana o repara aia la Bavaria) .

Misto filmele, marfa.Bravo.Tre sa marturisesc ca esti una din persoanele care m-a convins sa iau BMW .Cred ca am facut bine...dar poate am facut rau ca nu am luat un 335i.NU e pierdut timpul, desigur. :blink:

 

LE: BTW, salut tuturor de pe acest Forum...

Offtopic: Pai vinde X5-ul si i-a un 335i :)

Ontopic: Romulus cum avea o banda metalica de bara care taia zapada :) ,daca dadeai putin cu ea in gheata nu se rupea bara ?

Cu masina ta poti sa faci usor doar cand se pune nitzel zapada :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 206
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Offtopic: Pai vinde X5-ul si i-a un 335i :blink:

Mda, era cat p-aci dar l-a luat altcineva pe al;a pe care-l vroiam.Oricum, nu as lua cu cutie manuala.Punct.Cutia automatica rulleezz.

La cate liniute am facut cu DSG-ul de pe GTI, m-am convins ca e ceea ce vreau, in cazul in care as mai lua vreun coupe...

Link to comment
Share on other sites

Si pentru ca la Arjeplog m-am dus sa invat, uite si singura data cand am pierdut controlul cu M3-ul luni 11.02.2008. Macar am reusit sa-l controlez si sa nu raman in zapada, ceea ce e mare lucru. M3- mi-a venit ca o manusa si cand am inceput sa-l simt, pur si simplu m-am jucat cu bestia. Nicio greseala majora.

 

M3 - pierdut controlul

 

 

Se vede in imagine cum prind cu interiorul botului marginea de zapada si de acolo practic am fost condamnat, ca m-a intors zapada... Rotile erau bracate la maxim si ambreiajul calcat pentru a o scoate din drift, dar degeaba. Noroc ca am apucat sa indrept volanul si sa il rotesc invers, sa nu intru cu spatele in zapada, ca aveam nevoie de tractare... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Asteptam mai multe intrebari, critici, comentarii de bine sau de rau. Nu stiu, orice care sa-mi dea senzatia mai putin a monolog... :blink:

 

 

pai ne-ai lasat pe toti cu gura cascata :)

 

 

 

 

intr-adevar, bine spus, iar ce povestesti (cuvinte & imagini) e exotic, palpitant si intens

eu nu am intrebari, m-am bucurat sa aflu despre toate astea, nu stiu daca e un curs exclusiv masculin, nu intelege gresit, nu militez nicidecum pt egalitatea sexelor, o clipa m-am gandit ca as incerca si eu o asemenea aventura, poate peste un an, doi, cand pot lasa copilul safe o saptamana cu altcineva

Link to comment
Share on other sites

Limited-slide differential a.k.a Diferential autoblocant

 

Limited Slip Differential actually.

 

 

Asteptam mai multe intrebari, critici, comentarii de bine sau de rau. Nu stiu, orice care sa-mi dea senzatia mai putin a monolog... :blink:

 

 

pai ne-ai lasat pe toti cu gura cascata :)

 

 

 

 

intr-adevar, bine spus, iar ce povestesti (cuvinte & imagini) e exotic, palpitant si intens

eu nu am intrebari, m-am bucurat sa aflu despre toate astea, nu stiu daca e un curs exclusiv masculin, nu intelege gresit, nu militez nicidecum pt egalitatea sexelor, o clipa m-am gandit ca as incerca si eu o asemenea aventura, poate peste un an, doi, cand pot lasa copilul safe o saptamana cu altcineva

 

E pentru oricine. Conditiile sunt, permis valabil de 3 ani si sa te califici facand cursurile anterioare.

Link to comment
Share on other sites

Sambata 09.02.2008, dupa-masa, am facut cu E70 X5 un traseu prin padure. Masina din imagine e un 4,8is. Ignorati orice comentariu audio, precum si formatul inedit al filmuletului.

 

X5 E70 prin padure - 27 Mb

 

Masina derapa in toate curbele si o pozitionam pe directie pe cele mai stranse curbe, din acceleratie. Urcarea e pe un drum off-road, coborarea pe un drum asfaltat inchis circulatiei ca Test Road. Dupa ce-am inceput coborarea, era pericolul ca din fata sa urce un echipaj de teste la Mercedes, care faceau si ei teste pe acel drum, urcandu-l si coborandu-l repetat.

Link to comment
Share on other sites

Am urcat si coborat traseul on-road, cel pana la platou, de cam 3-4 ori si apoi, traseul off-road la urcare pana la platou si on-road pana jos la instructor de 5-6 ori fiecare. Poate ceva mai multe, nu stiu. Am incercat cu X5 3.0d, X5 3.0i si X5 4,8is. Toate Steptronic si diferite optionale. A fost incredibil. Bucata din imagine e cu X5 4,8is.
Link to comment
Share on other sites

urmeaza si alt curs? :blink:

 

Posibil la vara un Race Fascination pe circuit. Mi-as dori mult Spa Francorchamps, dar instructorii spun ca la cursurile de la Nurburgring sunt cei mai buni instructori. Nu ma simt inca pregatit cu adevarat pentru Nurburgring. Astept sa primesc programul de vara pentru cursurile BMW M. Apoi vad ce si cum. Va tin la curent.

http://www.youtube.com/watch?v=UyNeTWEbmmQ...feature=related

 

Adevarul e ca imi cam creste pulsul doar uitandu-ma la filmuletzul asta.

 

LE:

 

Urmatorul e cu un instructor...

 

Edited by ciprycus
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.