Jump to content

BMW Fahrer Training: BMW M Winter Perfection


Romulus

Recommended Posts

  • Replies 206
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Cele mai importante lucruri in drifting sunt:

 

  • tehnica manevrarii volanului (steering technique)
  • privirea in directia unde vrei sa mergi
  • sa simti cu fundul si spatele orice tendinta a masinii
  • sa invingi tendinta naturala de a frana si incerca sa stabilizezi masina, accelerand si tinand-o in drift. Foarte greu de realizat si necesita mult curaj si incredere in fortele proprii.

 

Despre asta nu vrea nimeni sa discutam, tuturor le e clar?

 

 

 

Nimeni nu e interesat de o discutie teoretica... :blink: Spre exemplu, la acest moment, una interesanta mi se pare, combinatia de 2 curbe in drift si cum arunci masina dintr-un drift pe o parte intr-un drift pe cealalta parte.

 

 

 

Cateva poze, zic eu frumoase.

[...]

parca ai fi pe nisip, asa se vede zapada :) ma refer la cum se ridica

 

Zapada, e foarte curata si "prafoasa", doar putin inghetata. Iar gheata de sub e e destul de aspra, nu e ca la pationar. Doar in locurile unde s-a facut mult drift se face lucioasa si foarte alunecoasa. Plus ca tot timpul se mai arunca zapada peste gheata si devenea ceva mai aderenta.

Link to comment
Share on other sites

Cele mai importante lucruri in drifting sunt:

 

  • tehnica manevrarii volanului (steering technique)
  • privirea in directia unde vrei sa mergi
  • sa simti cu fundul si spatele orice tendinta a masinii
  • sa invingi tendinta naturala de a frana si incerca sa stabilizezi masina, accelerand si tinand-o in drift. Foarte greu de realizat si necesita mult curaj si incredere in fortele proprii.

 

Despre asta nu vrea nimeni sa discutam, tuturor le e clar?

 

 

 

Nimeni nu e interesat de o discutie teoretica... :blink: Spre exemplu, la acest moment, una interesanta mi se pare, combinatia de 2 curbe in drift si cum arunci masina dintr-un drift pe o parte intr-un drift pe cealalta parte.

 

 

 

Cateva poze, zic eu frumoase.

[...]

parca ai fi pe nisip, asa se vede zapada :) ma refer la cum se ridica

 

Zapada, e foarte curata si "prafoasa", doar putin inghetata. Iar gheata de sub e e destul de aspra, nu e ca la pationar. Doar in locurile unde s-a facut mult drift se face lucioasa si foarte alunecoasa. Plus ca tot timpul se mai arunca zapada peste gheata si devenea ceva mai aderenta.

 

 

la combinatia asta de 2 curbe.....nu o redresezi cand ai trecut de prima curba??? si intri dupa aia in drift pt a doua??

Link to comment
Share on other sites

Cele mai importante lucruri in drifting sunt:

 

  • tehnica manevrarii volanului (steering technique)
  • privirea in directia unde vrei sa mergi
  • sa simti cu fundul si spatele orice tendinta a masinii
  • sa invingi tendinta naturala de a frana si incerca sa stabilizezi masina, accelerand si tinand-o in drift. Foarte greu de realizat si necesita mult curaj si incredere in fortele proprii.

Despre asta nu vrea nimeni sa discutam, tuturor le e clar?

Nimeni nu e interesat de o discutie teoretica... :blink: Spre exemplu, la acest moment, una interesanta mi se pare, combinatia de 2 curbe in drift si cum arunci masina dintr-un drift pe o parte intr-un drift pe cealalta parte.

Eu n-am facut un drift in viata mea,pe mine ma intereseaza.

Link to comment
Share on other sites

Nu prea... Asta ar insemna sa mergi drept pentru putin timp. O redresezi mai violent si foarte precis si natural va pleca in cealalta directie. Dupa care doar continui driftul acolo. Spun foarte precis pentru ca trebuie sa stii exact cat, ca sa nu intorci masina. E destul de complicat si necesita mult curaj... :blink:

 

De asta spuneam drift continuu in un tur complet. Si pe portiunile drepte se merge lateral... Cand masina se indreapta, o arunci dincolo si mergi asa... Pana vine curba si o arunci exact cum trebuie in curba pentru drift acolo. :)

 

Nu stiu un cuvand mai bun decat "aruncat"... Poate altii cu experienta mai mare in limbajul asta, stiu... Totul e despre dezeechilibrat masina, fata/spate si stanga/dreapta...

 

 

 

 

Ciudat e ca multi cred ca teoria n-are niciun rost. Eu sunt de parere ca teoria ajuta enorm. Intelegerea perfecta a ce se intampla, este cheia unei stapaniri perfecte a masinii, dupa ce bineinteles, se aplica practic si se experimenteaza. Dar in momentul experimentarii si al invatarii, apar multe intrebari in minte. Toate fiind lamurite de teoria care deja e stapanita. Foarte important.

 

  • Cum scoti masina din drift?
  • Ce poti face sa arunci masina in drift? (sunt multe lucruri)
  • Cum recuperezi masina pierduta in drift?
  • Cum o arunci in drift in cealalta directie?
  • Cum mentii masina in drift asa de mult timp stand pe drum?
  • samd

 

Sunt multe intrebari. Toate-si gasesc raspunsul initial in teorie, pentru a sti sa corectezi greselile inerente inceputului practic. Si apoi e mult mai simplu.

Link to comment
Share on other sites

[*]Cum scoti masina din drift?

[*]Ce poti face sa arunci masina in drift? (sunt multe lucruri)

[*]Cum recuperezi masina pierduta in drift?

[*]Cum o arunci in drift in cealalta directie?

[*]Cum mentii masina in drift asa de mult timp stand pe drum?

[*]samd

Inseamna ca am multe de invatat.

Link to comment
Share on other sites

  • Cum scoti masina din drift?
  • Cum recuperezi masina pierduta in drift?
  • Cum mentii masina in drift asa de mult timp stand pe drum?

 

cred ca astea sunt cele mai interesante intrebari.ne-ai putea lamuri te rog?care este tehnica corecta?

Edited by alex_maniacu_91
Link to comment
Share on other sites

Din punctul meu de vedere, BMW-urile sunt renumite pentru putere mare si tractiune spate. Puterile la BMW incep acolo unde se termina la multe alte marci. Nu e pacat sa conducem masini care ne depasesc aptitudinile? Din cauza asta, eu cred cu tarie ca noi, ar trebui sa fim mult mai interesati de cum se conduce corect si sa invatam cat mai multe despre stapanirea si manevrarea masini. Altfel suntem doar niste fitzosi cu masini scumpe si puternice.

 

Eu cred ca noi trebuie sa fim in continuu in cautarea perfectiunii la volan. Cred ca sigla BMW ne obliga sa stim mai multe decat un sofer normal.

Link to comment
Share on other sites

Altfel suntem doar niste fitzosi cu masini scumpe si puternice.

 

Eu cred ca noi trebuie sa fim in continuu in cautarea perfectiunii la volan. Cred ca sigla BMW ne obliga sa stim mai multe decat un sofer normal.

Nu sint multe BMW-uri cu LSD nici pe strazi, nici pe forum. E bine de stiut cum se face un drift, dar mi se pare extrem de periculos sa incerci asa ceva pe strazi publice, chiar daca esti campion mondial WRC.

Desigur experienta ta este fantastica si oricine de aici si-ar dori ca intr-o zi sa participe la astfel de cursuri. Pe mine m-ai innebunit si de 2 zile numai la asta ma gandesc. Dar experienta asta chiar nu m-ar ajuta in viata de zi cu zi, ar fi ceva doar pentru sufletul meu. Cu tractorasul meu daca ar pleca fundul la viteze periculoase nici dracu nu l-ar mai pune pe drum. Asa ca prefer DSC on si sa ma depaseasca toate daciile decat sa risc inutil. Eu am experienta Lada, in fapt din 14 ani de condus doar vreo 4,5 am mers cu tractiune fata. Si cum spuneam, ma distram cu Lada, dar la viteze minuscule. Iarna sau pe piatra cubica uda eram incordat si concentrat la maxim si de viteza nici nu putea fi vorba. Dar m-am descurcat si atunci cum sper sa ma descurc si acum. Prudenta la maxim.

 

Oricum felicitari si sa ne tii la curent cu aceste cursuri, din punctul meu de vedere cum ziceam, sint o experienta extraordinara.

Link to comment
Share on other sites

Am crezut ca am spus asta mai sus, dar mai spun odata.

 

N-am invatat drift ca sa aplic in intersectii sau sa fac cerculete in fata autobuzelor. Am invatat drift pentru a stii sa-l stapanesc in orice conditii neprevazute. Inveti sa spargi seuifuri ca sa stii cum sa te pazesti impotriva hotilor. N-am sustinut nici macar o clipa sa scoata cineva DSC-ul pe un drum public, Doamne Fereste. Noua la cursuri ni s-a spus de la inceput sa NU o facem niciodata, decat cand suntem blocati in zapada sau noroi. Si nu in ultimul rand, 335i, fara LSD se comporta foarte bine in drift si tinea pasul binisor cu M3 si Z4M. Sigur, pe gheata, nu pe asfalt. La fel si 330i la Solden, facea drifting fara jena ca nu e M3. E mare diferenta, dar nu imposibil de stapanit.

Link to comment
Share on other sites

Inteleg ca nu va place Z4M... :blink: Dar macar M3-ul de la final?

M3 -ul e ok! Despre Z4 m stii parerea mea: mi se par niste "lucruri" neterminate, designul e naspa rau, si spatiul dinauntrul lor e si mai si.....

 

Mie-mi place mult cum arata. Inauntru incap foarte bine, desi mi-ar fi placut sa nu dau cu capul cand ies. Dar inauntru te simti ca mana intr-o manusa si asta e de bine pentru o asa masina. Si sta pe drum dumnezeieste.

Link to comment
Share on other sites

IMG_8745_edit.jpg

 

Asta e preferata mea. Imi inspira multa forta. Desi crepusculul de la poza cu M3 era bestial, n-am avut vreme de facut poze... :blink: Prietenii stie de ce...

 

Se observa ca masina se roteste si singurul lucru care merge drept e roata din fata. Se observa cat de tare se invart rotile. Se observa cum arunca zapada rotile din spate. Inclinarea orizontului si pozitia masinii inspira tot viteza. E clar preferata mea.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.