Jump to content

schimb ulei prin aspirare


armin

Recommended Posts

sal to all

 

 

e adevarat ca inainte de a schimba uleiul prin oricare metoda e bine sa se bage in motor o solutie care ajuta la curatarea acestuia? se introduce pe unde se pune si uleiul. costa cam 15 ron si se lasa motorul sa mearga circa 5 minute cu aceasta solutie pornit dupa care se trece la schimbul de ulei.

 

cica ar curata foarte bine motorul...

 

e adevarat? eu personal asa am auzit de la niste amici

 

sariti cu niste lamuriri. daca e asa cum se numeste slolutia?

Link to comment
Share on other sites

sal to all

e adevarat ca inainte de a schimba uleiul prin oricare metoda e bine sa se bage in motor o solutie care ajuta la curatarea acestuia? se introduce pe unde se pune si uleiul. costa cam 15 ron si se lasa motorul sa mearga circa 5 minute cu aceasta solutie pornit dupa care se trece la schimbul de ulei.

 

cica ar curata foarte bine motorul...

 

e adevarat? eu personal asa am auzit de la niste amici

 

sariti cu niste lamuriri. daca e asa cum se numeste slolutia?

272610[/snapback]

 

Daca ai schimbat uleiul la timp si ai folosit ulei de calitate, nu este nevoie de asa ceva.Solutiile respective pot uza mult motorul.

Link to comment
Share on other sites

sunt mai multe aspecte....ceea ce zice bavaria inseamna curatarea neconforma a motorului.Motorul se lasa la relanti cca 15 min

Eu am spalat motorul o data si a mers ca inainte....a curs mizerie multa ce-i drept

Se poate intampla daca motorul e mai vechi sa ai formata o pelicula pe inauntru si cand speli cu solutia sa se desprina in bucati mari si sa infunde traiectele de ungere....ceea ce e grav

Link to comment
Share on other sites

Eu am spalat motorul o data si a mers ca inainte....a curs mizerie multa ce-i drept

Se poate intampla daca motorul e mai vechi sa ai formata o pelicula pe inauntru si cand speli cu solutia sa se desprina in bucati mari si sa infunde traiectele de ungere....ceea ce e grav

272614[/snapback]

 

Nu numai asta, este posibil sa apara uzuri si la cuzineti deoarece solutia respectiva este un amestec de benzine, deci subtiaza uleiul foarte mult.

Este mai sigura metoda de a merge cu masina 50-100km la drum intins, inainte de a schimba uleiul.Detergentii din ulei actioneaza la temperaturi mari.

Link to comment
Share on other sites

@bavaria...se tine la relanti cu amestec de solutie cu ulei.In 15 min nu are ce uzura sa intervina totusi,mai ales ca nu se merge decat pe solutie,mai e si ulei acolo

@piciulica(misto nick :blink: ):eu zic sa il cureti...parerea mea.Eu am spalat la meganu lu tata 168 000km...masina din 99 diesel.Merge bine,nu s-a intamplat nimic sesizabil,nici bine nici rau...dar a curs mizerie multa

Edited by Tesio
Link to comment
Share on other sites

Flushing oils

 

These are special compound oils that are very, very thin. They almost have the consistency of tap water when cold as well as hot. Typically they are 0W/20 oils. Don't ever drive with these oils in the engine - it won't last. (Caveat : some hybrid vehicles now require 0W20, so if you're a hybrid driver, check your owner's manual). Their purpose is for cleaning out all the gunk which builds up inside an engine. Note that Mobil1 0W40 is okay, because the '40' denotes that it's actually thick enough at temperature to work. 0W20 just doesn't get that viscous! To use them, drain your engine of all it's oil, but leave the old oil filter in place. Next fill it up with flushing oil and run it at a fast idle for about 20 minutes. Finally, drain all this off (and marvel at the crap that comes out with it), replace the oil filter, refill with a good synthetic oil and voila! Clean engine.

Of course, like most things nowadays, there's a condition attached when using flushing oils. In an old engine you really don't want to remove all the deposits. Some of these deposits help seal rings, lifters and even some of the flanges between the heads, covers, pan and the block, where the gaskets are thin. I have heard of engines with over 280,000km that worked fine, but when flushed it failed in a month because the blow-by past the scraper ring(now really clean)contaminated the oil and screwed the rod bearings.

 

Ma gandeam ca v-ar placea sa stiti si informatia asta...

Link to comment
Share on other sites

am un prieten care e mecanic si la intrebarea cum e mai bine sa schimbi uleiul mi'a raspuns: clasic.. scoti busonu si il lasi sa curga tot.. aspirat ramane mai mult din cel vechi in motor.. iar cat priveste spalarea motorului si el e de parerea ca dc motoru are multi km nu e indicat datorita depunerilor care sau facut in timp.. si odata scoase pot cauza probleme.. dc motoru are putini km.. e ok! acum si eu as vrea sa fac operatia asta cu curatarea motorului am un 525 da din 2002 cu 170 de mii km.. cel putin asa indica.. dar .. stau pe ganduri..
Link to comment
Share on other sites

lasati flush-urile ca mai multe belele aveti dupa.

scurgeti sau aspirati uleiul si atat. dintre toate cunostiintele mele, peste 90% dintre cei ce au facut flush-engine (km intre 40k si 150k) au avut probleme dupa. indiferent daca erau benzinare sau diesel.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

WRONG!

ideea cu uleiul de calitate este in principiu ca mai si curata....nu stiu daca ai obs dar cand faci schimbul de ulei cel nou daca e unul bun se inegreste imediat ...un ulei prost nu curata bine nu se innegreste si cand faci schimbul lasa depunerile pe piese in loc sa le scoata afara o data cu el.

Eu din cand in cand la 3-4 schimburi dadeam jos capacul baii de ulei si il spalam...asta e altceva.Acolo era singurul loc unde mai puteau ramane cateva depuneri fiind plan drept.

Edited by Tesio
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.