Jump to content

De ce seria 1?


FLEX

Recommended Posts

Sint in cautarea unei masini noi ... pe care sper s-o pot achizitiona peste 3 ani :) si optiunile mele s-ar indrepta spre BMW serie1.

De ce aceasta optiune?

Ce doresc eu de la o masina?

* sa fie din clasa compacta, nu vreau mai mare.

* sa aiba o tinuta de drum cit mai buna, nu ma intereseaza confortul, ci placerea de a conduce.

* sa aiba repriza, nu ma intereseaza foarte tare viteza maxima

* sa aiba tractiune spate :)

 

Chiar si numai aceasta ultima optiune ar limita preferintele mele DOAR spre serie1, dar as fi curios ce altceva ar putea concura cu aceasta masina, din pacate singura compacta cu tractiune spate.

Exista insa un obstacol major, anume pretul, cea mai ieftina serie1 fiind 17.000E CIP, asa ca as avea nevoie de foarte multa hotarire pentru a opta pentru ea ... nu sint un om bogat, iar SH-uri nu ma incinta.

As dori sa va rog, daca se poate, sa aflu parerea voastra cit mai sincera daca merita sa fac un efort financiar foarte mare pentru un serie1 nou.

In acest context, as vrea sa aflu opiniile voastre despre aspecte privind dealerii, service-urile BMW din .ro, precum si date despre costurile de intretinere a masinii (revizii, asigurari, de ce nu consum, etc.); nu in ultimul rind ma intereseaza date despre fiabilitatea masinii si felul in care suporta ea drumurile romanesti - mentionez ca as inclina spre un benzinar, desi dupa parerea mea BMW face cele mai performante si elegante motoare Diesel.

 

PS: serie1 mi se pare o masina foarte urita, dar acest aspect nu ma intereseaza, ci felul cum sta pe drum, in fond iau masina pentru mine, nu pentru show-uri pe sosele.

PPS: experienta mea automobilistica nu include nici un BMW, de fapt nici o masina vestica moderna, am condus pina acum Fiat 600D, Lada 1500 (doua tractiuni spate, hehe :) ), Dacia 1310 (as sterge-o cu mare placere din CV-ul meu automobilistic, dar asta e, am condus-o si pe undeva chiar am tinut la ea :) ) si acum conduc un Daewoo Matiz E :) ... oare am ambitii de scroafa urcata in copac? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea este ca atunci cand iti cumperi o masina,trebuie sa-ti placa si pe dinafara :blink: .

Cred ca intai trebuie sa faci o evaluare a bugetului de care vei dispune peste 3 ani(momentul in care ai spus ca vrei sa achizitionezi masina).De asemenea nu ai spus cum vrei sa achizitionezi masina(leasing,cash etc)

La cea mai ieftina serie 1 banuiesc ca o sa mai vrei ceva optionale,deci iar se mai adauga ceva.

Link to comment
Share on other sites

Cunosc multi oameni care cumpara o masina numai pentru technica si gasesc normal.Dar o intrebare de ce nu seria 1 SH?

Eu unul stiu ca o masina cam pierde pana la 25% din valoarea ei dupa un an.Si mult.Nu?

La BMW exista si accele masini care sunt folosite de salariati care au intre 6-12 luni,si evident masinile de 1 an,eu unul stiu ca sunt f f bine intretinute si au putini km poate 10.000 si ce sunt km astia pentru un BMW.

Eu cred ca asa o masina va costa 15-17.000? dar e mult la 2-3 ani poate inca 10.000?.Dar o sa vedem cum se dezvolta.Eu unul cred ca tinerii sau mai tinerii se vor avanta spre seria 1.Si aici e problema seria 1 are motoare fie diesel benzina f f interesante si performante mai ales la anul apar incet si cele noi.Si cu tractiunea pe spate la clasa asta e singura.Un BMW e ceva mai neobisnuit e mai rar si parca inspira si multa eleganta si putere,si cand ma gandesc ca in Ro cei mai multi au masini SUV scumpe si cred ca merg si repede se inseala,cu cel mai mic BMW dau lectii mai ales la depasire,curbe si franare si multi raman uimiti caci uita ca BMW e o masina facuta sport si totul e asa reglat si sunt putine inca in Ro.

Fiecare trebuie sa se decida singur ce si cum face dar cumparand un BMW cumperi sportivitate,siguranta si evident respect de accea numai cine are un BMW stie ce inseamna. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Cum zicea si zixx, esti sigur ca o sa te impaci cu o masina care tie personal nu iti place din punct de vedere estetic?

1456[/snapback]

 

Da, sint foarte sigur asupra acestui aspect!

 

Modalitatea de plata e mai putin interesanta, oricum voi face pe dracu'-n 4 sa-mi fie cit mai accesibila; nici nu ma gindesc la optionale, o data ca sint cam scumpe si a doua oara ca nu ma prea intereseaza, eu vreau mecanica si atit.

 

Turbo, e foarte frumos ce spui tu si poate acolo unde te afli e chiar o optiune fireasca; in .ro, insa, la preturi accesibile ajung SH-uri alergate la greu, cu kilometrajul falsificat sau implicate in accidente grave ... imi este foarte frica de astfel de tepe. Intr-adevar, si aici firmele mari isi improspateaza flota anual sau bianual, dar ma indoiesc ca vreo astfel de firma va achizitiona o flota de serie1, in general flotele sint constituite din masini ale unor producatori mai putin exclusivisti.

Link to comment
Share on other sites

Pai vad ca e usor la tine sa iti cumperi o masina, din moment ce nu conteaza ce nu conteaza nici din punct de vedere estetic, nici din punct de vedere al dotarilor. :)

1502[/snapback]

 

Hehe, chiar crezi asta?

 

In mod normal, profilul meu financiar m-ar recomanda client ideal pentru cu totul alte marci si clase de masini, incepind cu Dacia Logan si pina la Renault M II, varianta minimala; insa eu consider ca astfel de masini nu imi ofera acel feeling unic de a fi una cu masina, care mi se pare a fi o caracteristica, o data de tema de proiectare pentru BMW.

Cred ca daca fac o investitie intr-o masina, atunci o fac pentru mine, nu pentru volumul portbagajului sau spatiul pe bancheta din spate ... pur si simplu, nu ma intereseaza, cu toate ca nu sint singur pe lume :blink: ... dar asa cum ma descurc cu Matizul dpdv cargo, cred ca ma descurc si cu "1" :) :)

 

Am cautat de m-am spart masini ceva mai sportive pe la toti constructorii generalisti, si ghici ce: pretul este identic sau mai mare decit un 1-ar si pe deasupra au niste detalii aerodinamice care mi se par cam de fitze, ori eu nu doresc asa ceva ...

 

Cred ca e toata lumea de acord ca una e sa plantezi componente performante pe o platforma "de strada" si alta e sa faci o platforma cu caracter sportiv din prima; asta ar fi motivul principal pentru care m-am cam "aruncat" cu optiunea mea ...

 

PS: chiar nu ma intereseaza droaia de dotari care in ziua de azi "fac o masina", cum ar fi geamuri electrice sau mai stiu eu ce minuni ... nici macar A/C nu vreau, sint sensibil la variatiile mari de temperatura si l-as folosi mult prea putin ca sa dau banii pe asa ceva.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Domnilor, e de rau! azi am vazut micuta fiara expusa la parterul de la Unirea, linga Kodak/Diverta (e premiu Capital pentru abonati, un 120i, pret CIP de lista 19.900E).

Ce sa zic, daca pina acum aveam un fel de idee mai mult sau mai putin fixa cu serie1, dupa ce am privit-o de la 50cm a devenit obsesie, TREBUIE SA AM MASINA ASTA!

Sa dea dracii, nici nu arata asa de Bangle ca 5 si 7 (no offence, please!) si capota aia lunga cu rinichii aproape verticali e belea ... un pic cam comuna din spate, dar ... chiar nu conteaza ...

 

Oricum ar fi, entuziasmul meu e temperat de preturi, la un leasing AB pentru una noua as avea de marcat 400E/luna timp de 36 de luni, ceea ce nu-i de colea, basca avansul minim de 3600E, pe care poate ca ii scot pe Mati al meu ... cred ca impotriva oricaror preconceptii ale mele o sa ma indrept spre un SH, ca una noua e departe rau ...

 

Question: citi km face un vestic posesor de BMW in 3 ani? cam ce depreciere ar suporta masina? ce ar fi critic dpdv al fiabilitatii dupa acest timp/rulaj?

Link to comment
Share on other sites

Dupa parerea mea un vestic oricati kilometri ar face cu masina nu conteaza, astia i-si iau masina pentru a merge din pct A in pct B, si de obicei i-si cumpara o masina pe care si-o permit, iar daca masina nu e masina si e BMW o folosesc de obicei doar in weekend, si daca masina are cel mai mic defect de obicei se duc la primul service, nu ca noi "las' ca mai merge", si de obicei in germania un SH e mult mai ieftin ca in Romania. O idee buna ar fi sa o cumperi tu de acolo, ca sa nu-ti iei teapa.

 

In legatura cu seria 1 nu stiu ce nu-ti place la design, masina aia e o opera de arta, pe cuvantul meu, iar din punct de vedere tehnic :blink: . Nu cred ca exista ceva mai bun, poate un alt BMW :) .

 

Sper sa ti-o poti cumpara cat mai usor, si sa te bucuri din plin de ea. i-ti zic eu ca masina aia merita tot. daca as putea as cumparao maine.

 

Eu zic sa alegi dieselul, are performante de benzina, doar ca consuma mai putin si papa motorina nu benzina. Si nu se tureaza ca un benzinar, in rest...

 

Bafta!!

Link to comment
Share on other sites

Depinde de om un vestic mediu face cam 15.000 km pe an deci 45.000 km in 3 ani dar si mai mult sau mai putin dar un BMW e ceva bun si dupa 2-3 ani daca nu are mai mult de 100.000 km.Exista atatea masini in vest incat nu cred sa nu gasesti si eu am scris si de primele preturi SH la seria 1.
Link to comment
Share on other sites

Turbo, nu vreau sa te supar, dar la protectia pietonilor si 1 si 5 stau la fel de ... prost, doar o stea ... deh, capota lunga si solida; oricum, protectia pietonilor inca nu intra in calculul general. Pe de alta parte, strict mecanic si structural masinile n-ar trece niciodata de 3 stele, dar toate celelalte adjuvante (airbaguri, centuri, ISOFIX, tot felul de nimicuri) aduc puncte in plus.
Link to comment
Share on other sites

Pentru mine stelele nu au nici o valoare, eu prefer sa evit acidentele, sunt multe masini cu 5 stele dar care au sistemul de franare mult mai prost ca al 5 ciarului sau al unarului, sau directia sau altele stelele se refera la imact dar BMW in general are 10 stele din 5 la evitareacidentelor, seria1 sta mai prost cu vizibilitatea dar se compenseaza cu restul.
Link to comment
Share on other sites

Flex nu ma superi sunt chiar bucuros ca scrii,dar cum am si scris era un EXEMPLU,si sa mai dau unul zilele trecute am vazut un test simplu si banal dau BMW-uri cu cauciucuri diferite de vara si de iarna cele de vara la franare au mai parcurs 12 m fata de cele de iarna deci pot sa ai 100 de stele cand nu ai cauciucuri bune si 12 m e f f mult.Repet a fost tot un EXEMPLU.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.