Jump to content

X1 30e the power of plugin


Tarabostes

Recommended Posts

De ieri avem o nouă jucărie in familie, un X1 30e xDrive, plugin-ul cu motor de 1.5 (3 cilindri) + o baterie de 16 kwh si un motor electric pe spate. Simtitor mai mare decat versiunea precedenta de X1, are fix 4.5m si spatiu suficient atat pentru pasagerii din spate, cat si in portbagaj (480L).

320 CP in cartea tehnica, se simte rapida (sub 6 secunde 0-100 in cartea tehnica), multumita si unui cuplu de cca 470 nm, dar aici este de explorat si revenit cu opinii.

Are pachet M interior/exterior si ceva dotari de bun simt:

-scaune sport si electrice + masaj/volan incalzit

-audio HK cu 11 incinte

-asistenta parcare cu 360 si self-parking

- head-up display

- pilot automat adaptiv

- Android Auto/CarPlay wireless

- sasiu adaptiv

- faruri led adaptive

-keyless entry, hayon electric..

Luata cu garantie extinsa si service inclusiv (5 ani, 100k)..am avut si la serie 3 si a fost ok.

Va fi masina sotiei, care merge preponderent urban si de aici optiunea plugin. Am incarcat-o peste noapte (cam 10h) iar range-ul electric aratat acum este 70 km. Oficial este 85...real cred ca va fi pe la 50-55.

 

 

 

 

X1 b.jpg

X1 a.jpg

  • Like 4
  • Love BMW 4
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Tarabostes said:

range-ul electric aratat acum este 70 km. Oficial este 85...real cred ca va fi pe la 50-55.

In oras si iarna. In afara si vara, ai sa scoti 85 cu siguranta.

La multi km cu zambetul pe buze! Foarte frumoasa jucaria iar motorizarea este de vis pentru scopul tau.

Link to comment
Share on other sites

Mers de dimineata, 21km prin Bucuresti, 2 grade la plecare... zice ca a avut un consum de 29 kwh/100km + 0.8 l/100 km. Apoi a facut o tura pana la Comana, iar bateria s-a descarcat complet...ce e drept am tot accelerat, asa for fun 🙂

Meniul nu e prea intuitiv..cred ca tre sa citesc prin manual ca sa ma prind de niste lucruri. 

Foarte silentioasa, dar ma asteptam sa fie asa, mai ales ca eu conduc diesel 😞 si sta binișor pe viraje, pt un SUV.  Mai descoperim.

Link to comment
Share on other sites

Sa traiasca familia The Family!

Nu mai luatz masini pe benzina si sa discutati despre consum; nici barbatii care isi iau curve drept neveste nu vorbesc despre fidelitate. Ma rog, nu aia normali… ✌🏻

Link to comment
Share on other sites

Masina trage foarte misto in palierul 60-120, se simte aportul motorului electric....iar cutia asta cu dublu ambreiaj si 7 trepte schimba parca schimba mai fluent ca ZF8-ul pe care il am pe serie 3. 

Un aspect negativ, dar pe care il stiam, sunt plasticele low quality de prin diverse locuri...din păcate ma uitam zilele trecute la EQE-ul unui amic, iar partea de jos a usilor si cea de la consola mediana erau la fel de naspa 😞 la o masina de +75k euro. Probabil toată industria e pe reducere de costuri, desi preturile au tot urcat.

 

@Onnix dilema este legata de range-ul electric, nu de consum in sine.

 

 

 

 

Edited by Tarabostes
Link to comment
Share on other sites

Faina masina. Legat de cutia ZF, nu stiu ce sa zic. Am pe noul seria 5 si sincer cutia cu dublu ambreiaj de pe masina sotiei, un seria 2 Active Tourer imi place mai mult. Schimba mult mai rapid/lin vitezele. Legat de interfata multimedia, o sa te obisnuiesti. Oricum dupa o perioada o sa folosesti exclusiv carplay. In rest au pus o gramada de aplicatii, dar le setezi o data si dupa uiti de ele. 

A si sa nu uit, vezi ca din cand in cand daca ai Carplay conectat, nu mai poti schimba melodia. Singura solutie este sa tii apasat butonul de volum pana se reseteaza sistemul. Eu tot la cateva zile trebuie sa fac asta. Si la seria 5 si la seria 2. Au tot scos ei update-uri, dar tot degeaba. Mai au mult de lucru la partea de software. 

PS. Legat de suspensia adaptiva ai aflat cum functioneaza exact? Ca are si sotia pe seria 2, dar nu am nicio setare de comfort. Cica regleaza amortizoarele in functie de starea drumului. Dar mi se pare o tampenie sa nu poti regla individual cum vrei sa fie setata.

Link to comment
Share on other sites

Am făcut ieri un prim drum mai lung, si chiar am luat cateva sensuri giratorii si viraje mai in forta...comportament exemplar, nu lasa deloc impresia de SUV si face un transfer plăcut de putere intre punti. Simti cum spatele dă mai mult cuplu la iesire din viraje....

Se simt si caluții, accelereaza liniar, aparent zici ca nu are zvac, dar cand te uiti la vitezometru 🙂

Scaunele faine, similare cu cele sport de pe serie 3, dar mai inalte si parca o idee mai buna sustinerea laterala. Iar masajul lombar un mare plus.

Mi-au placut si farurile. Am si pe 3 tot Led Adaptiv, dar e alta tehnologie pe X1. Nu musai ca bat mai bine, ci mai degraba ca trecerea in moduri (cresterea/descresterea/mutarea fasciculului luminos) e mai fluida.

 

On 12/18/2024 at 12:50 PM, snaker444 said:

PS. Legat de suspensia adaptiva ai aflat cum functioneaza exact? Ca are si sotia pe seria 2, dar nu am nicio setare de comfort. Cica regleaza amortizoarele in functie de starea drumului. Dar mi se pare o tampenie sa nu poti regla individual cum vrei sa fie setata.

Nici eu nu m-am lamurit. Mi s-a parut limitat modul de personalizare a modurilor de condus...dar tre sa mai explorez.

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.