Jump to content

BMW seria 3 e92


Denis12d

Recommended Posts

320D e cu motor n47. Gasesti info multe.

320i ce probleme pot sa apara?....toate :)))

Nu iti recomand E92 ca prima masina cu atatia cai. Mergi pe E90 sedan. Poate pe un 318d facelift ingrijit. E mai stabila. Eu am trecut de la un 316d sedan E90 facelift pe care l-am avut 8 ani ca prima masina, la E92 320i. Mi-a luat cam 2 ani sa ma obisnuiesc cu condusul in sine si inca vreo 2 sa conduc corect prima masina.

Cam tot doi ani mi-a luat sa ma obisnuiesc si cu E92-ul sa il simt calumea. Stiu ca 170 cai nu par multi, dar sunt. Mai ales in sport mode. 🙂

Link to comment
Share on other sites

Să înțeleg ca e mai ok 320d?

 

3 hours ago, Nym said:

320D e cu motor n47. Gasesti info multe.

320i ce probleme pot sa apara?....toate :)))

Nu iti recomand E92 ca prima masina cu atatia cai. Mergi pe E90 sedan. Poate pe un 318d facelift ingrijit. E mai stabila. Eu am trecut de la un 316d sedan E90 facelift pe care l-am avut 8 ani ca prima masina, la E92 320i. Mi-a luat cam 2 ani sa ma obisnuiesc cu condusul in sine si inca vreo 2 sa conduc corect prima masina.

Cam tot doi ani mi-a luat sa ma obisnuiesc si cu E92-ul sa il simt calumea. Stiu ca 170 cai nu par multi, dar sunt. Mai ales in sport mode.🙂

 

Link to comment
Share on other sites

Doar daca faci drumuri lungi. Prin oras o sa ceara regenerare din 2 in 2 saptamani, asta daca are dpf nou care era 2000 euro cand aveam eu. Nu stiu cat mai e acum unu.

Iar daca apuci si tu pe calea dpf off si egr delete si stage nu stiu cat, mai bine nu. Avem destui dinastia pe strazi.

In rest e ok. Are nevoie de distributie si injectoare, poate turbo, abreiaj volanta daca ii manual si nu l-ea facut fostul proprietar, si o curatare la admisie, poate un egr nou si ceva garnituri. Si dpf daca are peste 200mii si e cu ala original, iti promit ca va trebuie pus altul in curand si pe aftermarket nu prea stii ce iei, deci tot pe scump iesi mai ieftin daca stii ce zic.

Am avut un prieten care nu m-a ascultat si a luat masina asa desi i-am zic ca are dpf-u pe final, el nu ca betmen. Dupa 2 sapt se tot infunda si facea regenerari fara numar. Daca mai negocia ceva la pret...asta e. 

Faza e ca ambele iti papa banii. Romanii iubesc motoarele diesel mai mult...poate prea mult.

La revanzare poate o sa fie mai usor.

E92 benzinar...4 cilindrii...deja incep fitele. Ca nu are 6 cilindrii, nu-i bmw adevarat si alte nebunii. Probabil ca il vei vinde mai greu.

Eu personal sunt mai multumit de asta pe benzina, dar mi-am asumat multe chestii din pasiune tot asa pt E92.

Consumul e bun, putere are cata imi trebuie sa fac o depasire faina, prinde 200 si ceva km/h, motorul suna fain, e aspirat natural, nu are turbo lag si nu pute după mine a carbune.

Regenerarile sunt cand vreau eu nu cand vrea ECU.

Ce sa zic, E92-ul e frumos. Toti pustanii isi iau sa il tavaleasca. E greu sa gasesti unul ok dar nu imposibil.

Acuma stii cum e, daca vrei sa iti mance banii prietena, sau bmw-ul e alegerea ta. 

De saracit oricum o sa te saraceasca si 320D-ul si 320i-ul.

Tu ia ce iti place cel mai mult ca asa facem toti. Apoi vii aici si te plângi cand nu mai merge nu stiu ce. Cam asta e viata cu bmw.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Mă gândeam tot la un benzinar, dar nu știu ce să zic.  Am înțeles ca ambele o să mănânce bani, însă aș vrea ceva care să fie cat mai ok pentru viitor, nu aș vrea să am foarte mari bătăi de cap :)).  Am auzit diverse păreri despre 320d și 320i, iar acum am rămas imparțial, nu știu ce să aleg.  Eu nu stau la oraș, sunt de la țară, deci nu cred ca o sa am prea mari probleme la capitolul diesel și oraș, ținând cont ca pentru a ajunge în oraș fac cam 15 km și prin oraș imi fac treaba și după plec. Voiam benzina pentru ca auzisem ca e mai ok, nu e problema cu dpf și altele, dar în alta parte am auzit ca ar avea și asta probleme și mai mari. 🥲

Cum este viața cu 320i, ce probleme ai avut sau ai? 
Care crezi ca ar fi mai ok pe termen mai lung? 
 

Link to comment
Share on other sites

Salut!

Sunt proprietar de E91 facelift 2010 320i cod motor n43 de 170 cai aspirati. 
Sunt sofer incepator iar aceasta este prima mea masina.
Il detin de 7 luni si sunt foarte multumit de el insa trebuie sa stii ca este un motor pretentios sa zic. In primul rand daca il aduci de afara sa te astepti sa ti se aprinda senzorul nox si sa trebuiasca sa il anulezi din cauza carburantilor de slaba calitate...inclusiv omv maxx motion.

In aceasta perioada am facut 5000km cu masina atat drum lung cat si prin oras. Atata timp cat ai grija de ea si ii bagi ulei de buna calitate, de preferat liqui moly 5w-30 toptec si grija de el iar distributia este in stare buna, aceasta se verifica foarte usor cu motorul rece fiind distributia pe lant in fata. 
Consumul este de 13-14 oras la un picior mai greu si 8.4 exterior cu mers agresiv (dn,autostrada) si viteze de peste 200. 
Sa stii ca si consuma putin ulei mai ales cand ii dai si mergi sportiv am observat ca undeva la 100-150ml la 1000km. 
Piesele nu sunt foarte scumpe insa nici ieftine. Pot sa spun ca o sa te si imprietenesti cu mecanicii usor usor intrucat mai apar probleme avand o vechime:). Eu am schimbat la masina bujii, antigel, lichid de frana, placute, ulei filtre complet si ce a mai avut nevoie. 
Masina trage foarte bine ai baza pe ea in orice depasire iar treaba cu soferul incepator tine de tine eu personal din prima zi am mers cu 170 cai aspiratinla pedala si nu am nicio zgarietura nici macar pe janta (pe 18'). 
Din punctul meu de vedere este ca masina este foarte buna de fiabilitate e la latitudinea fiecaruia...la urma urmei e bmw si se mai strica n ai ce sa le faci sunt fiare. 
iti las mai jos ce research am facut inainte sa o iau:

-bujiile se schimba la 30k 

-bobinele se strica repede

-injectoarele cand pica sunt foarte scumpe noi fiind injectie directa 

Asta am citit si am pastrat de la un alt posesor:

Senzor nox (inevitabil pica) pret cam 1800lei. eu l-am schimbat

Bujii si bobine trebuie schimbate des(gen 20-25k sa stai linistit) dar costa f putin. le am schimbat si pe astea.

2 senzori de presiune ulei, costa cam 500-600lei. pe astea nu le-am schimbat

injectoarele se schimba si astea la un moment dat

distributie, la un moment dat intinzatorul nu mai lucreaza cum trebuie, lantul nu e intins si sparge patinele. (ce se intampla si acum cu N20). 
Daca ai alte intrebari iti raspund cu drag!

 

Link to comment
Share on other sites

La diesel va trebui sa faci regenerarile la dpf pe care din pacate nu le poti monitoriza decat cu o diagnoza bluetooth + telefon asa ca nivel de baza.

Nu stii cand e incarcat filtrul, nu stii cand decide ECU ca se indeplinesc conditiile sa inceapa regenerarea. Ai nevoie de un drum lung de cateva sute de km si condus constant fara intreruperi cu minim 61km/h (daca imi aduc aminte corect cum facea a mea).

Dar nici asta nu e uneori suficient pentru ca daca nu pui putina sarcina pe motor cat sa creasca temperatura unde ii trebuie ei, nu merge regenerarea. Iarna fiind frig e si mai greu.

Iti cam trebuie autostrada ca sa o tii la valori corecte.

Pe masura ce se incarca cu funingine devine tot mai lenesa. Daca nu poate face o regenerare completa se opreste si mai incearca candva in viitor, din nou, nu stii exact cand. Teoretic o face sau incearca sa o faca automat la fiecare 1500km indiferent daca i-au reusit sau nu celelalte tentative.

Te trezesti la un moment dat ca iti joaca relantiul ca e plin DPF-ul si a inceput regenerarea, dar tu nu ai de facut decat un drum pana in oras si inapoi in trafic start stop. Atunci realizezi ca ... e ca un catel si te pune sa o scoti la plimbare cand ti-e lumea mai draga.

Germanii nu au problema asta, pentru ca dieselul cu DPF e gandit pentru navete lungi la 130km/h sau peste unde regenerarile se fac linistite fara ca tu sa le porti de grija.

Cam asta a fost viata mea cu 316D-ul dupa ce i-am schimbat filtru de particule, cel vechi fiind la final de viata 250mii km.

Ce am patimit cu ea inainte.... nu mai are rost sa povestesc. Oricum, prin oras nu ma bucuram prea mult de ea. Ma stresam numa.

Dar in rest nu ma pot plange, a fost foarte fiabila. Am schimbat chestiile mentionate mai sus in decurs-ul primilor 5 ani, si in al 8-lea an am vandut-o cu peste 300mii km curata.

Am dat-o pentru ca efectiv vroiam ceva cu care sa ma pot duce si pe distante mai scurte fara sa fac numaratoare inversa dupa fiecare drum. Cat mai am pana tre sa o scot la regenerare.

 

Cum e viata cu 320i. Pai....La benzinar N43 cu filtru NOX seamana si nu prea cu pacostea pe diesel.

Filtrul NOX se incarca si el in timp si cere desulfare. Si desulfarea aia se face in niste parametrii. Sa fie motorul al temperatura optima, viteza peste 115km/h, temperatura pe evacuare 600 grade celsius.

Din ce pot sa observ la a mea isi face desulfarea si la viteze mai mici daca pot sa ma asigur ca creste temperatura pe evacuare.

Partea pozitiva e ca depunerile din filtrul nox sunt in cantitati mult mai mici decat funinginea din dpf-ul diesel, drept urmare, nu infunda fagurele, deci nu apare fenomentul de filtru infundat si nici nu pierzi din putere.

Alta parte pozitiva e ca desulfarea incepe garantat de fiecare data cand o calci peste suta sau reusesti sa cresti temperatura pe evacuare la 600 C.

Eu spre exemplu o scot pe centura Apahida din Cluj, si e o bucata de drum care numa urca, urca si urca. Acolo o bag in mod sport si o las sa se tureze la 3500/4000 si la deal creste temperatura suficient cat sa curete noxu. Nici nu tre sa chinui masina.

Sau cand merg la plimbari mai lungi mai ies pe autostrada, o setez din cruise control la 144km/h (ca sa fie 140 pe gps) si imi vad de drum. Si garantat isi face treaba.

Desulfarea fata de regenerare e mult mai scurta.

Daca la diesel in 2 saptamani de circulat urban cere regenerare, la benzinar merg si 2 luni pana cand imi apare 30EA nox cat sulphurized, si atunci o scot la o tura.

Ce pierzi daca nu faci desulfarea, e la consum si adaptarile alea la long term fuel trim.

N43 merge in 3 moduri. Omogen, Mixt omogen/stratificat si stratificat. Modul stratificat e ala care iti da economie f buna la benzina. Cand NOX-ul se umple, nu mai merge motorul in mod stratificat, doar omogen. Am avut o perioada cand nu am mai apucat sa o desulfez si imi crescuse consumul cam cu 2L/100km. Valorile ajunsesera f mari pe nox cum nu le mai vazusem.

Asta a fost candva prin februarie anu trecut. Dupa o tura zdravana s-a curatat bine de tot si de atunci nu s-a mai repetat episodul. Consumul meu mixt e undeva la 7l/100.

In exterior daca merg economic scot sub 6. Am facut o excursie in Croatia si cand am vazut pe bord range peste 1000km cu plinul facut am ramas f impresionat. Asta poate face n43-u cand functioneaza corect.

Dar iti spun sincer acum, mie nu imi place sa merg cu 5l/100. Mie imi place sa merg cam cu 6,7 sau 7,2l/100. Adica nici ca nebunu dar nici ca un adormit. Platesc mai mult la pompa pentru un plus de distractie.

Acuma povestea cu ce probleme am avut si ce am schimbat la ea e lunga. A mea a fost intretinuta doar la partea de schimburi de ulei. In rest, fosta proprietara a lasat sa se adune toate prostiile. Garnituri, brate, senzori. N43-u are o serie de probleme tipice de care nu prea scapi decat daca le-a schimbat deja fostul prprietar.

Distributia ca si al n47 tre schimbata dar e in fata motorului si e mult mai ieftina. Bobine bujii injectoare... cam nu ai ce face. Cand pica tre sa pui noi si originale. pompa apa, pompa inalte pompa vacuum. au si astea o viata. Daca le faci pe rand poate nu e asa rau. Eu am facut multe toate o data. Unele necesare impreuna cu altele preventiv ca am vrut eu.

316d-ul l-am facut boboc cam in 5 ani. Eram si eu tanar cu carnet proaspat la prima masina si venit mai mic.

320i-ul l-am bombardat in primul an cu de toate ca am avut buget facut pentru reconditionare. Mecanica estetica tot ce vrei.

Din cate probleme a avut am ramas cu una mica care nu sunt sigur ce e si anume ca dupa un drum mai lung si o pauza de 1-2 ore, porneste un pic sacadat...uneori. E ceva intermitent fara erori. Am schimbat tot felul de senzori si module asa pe ghicite sperand ca poate poate. Mai am un senzor de schimbat si anume ala de pozitie de la arborele cotit. L-am comandat. Nu cred ca va rezolva, dar e ultimul care ar avea relevanta in context.

Am facut o reconditionare la mechatronic, al meu fiind automat. Erau niste cauciucuri pe acolo imbatranite si solenoizii obositi. Nu facea figuri cutia dar parca nu era 100%. Acum schimba divin.

Recent mi-a picat senzorul de nivel de ulei. Fix dupa ce am schimbat uleiul. Banuiesc ca nu l-au conectat bine baietii de la service. Am comandat unul nou oricum si o sa il schimb.

Asta pentru ca N43 nu are joja. Masoara nivelul si calitatea uleiului electronic.

In concluzie in fiecare masina am bagat cam 10mii euro. Se putea si mai ieftin. Dar nah. pasiune, nebunie, bmw.

N47-le a fost mai fiabil, dar m-a stresat mai mult.

N43-u a fost mai pretentios dar ma bucur mai mult de el si ma fascineaza cum functioneaza. Si imi place faptul ca multe chestii le pot face singur la 320-i.

la n47 ii lasam pe experti, la n43 sunt curios, vreau sa pun eu mana.

316d-ul l-am luat ca atat mi-a permis atunci buzunarul. 320i-ul l-am luat ca mi l-am dorit de mic si sper sa nu il dau.

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Stefan666 said:

Salut!

Sunt proprietar de E91 facelift 2010 320i cod motor n43 de 170 cai aspirati. 
Sunt sofer incepator iar aceasta este prima mea masina.
Il detin de 7 luni si sunt foarte multumit de el insa trebuie sa stii ca este un motor pretentios sa zic. In primul rand daca il aduci de afara sa te astepti sa ti se aprinda senzorul nox si sa trebuiasca sa il anulezi din cauza carburantilor de slaba calitate...inclusiv omv maxx motion.

In aceasta perioada am facut 5000km cu masina atat drum lung cat si prin oras. Atata timp cat ai grija de ea si ii bagi ulei de buna calitate, de preferat liqui moly 5w-30 toptec si grija de el iar distributia este in stare buna, aceasta se verifica foarte usor cu motorul rece fiind distributia pe lant in fata. 
Consumul este de 13-14 oras la un picior mai greu si 8.4 exterior cu mers agresiv (dn,autostrada) si viteze de peste 200. 
Sa stii ca si consuma putin ulei mai ales cand ii dai si mergi sportiv am observat ca undeva la 100-150ml la 1000km. 
Piesele nu sunt foarte scumpe insa nici ieftine. Pot sa spun ca o sa te si imprietenesti cu mecanicii usor usor intrucat mai apar probleme avand o vechime:). Eu am schimbat la masina bujii, antigel, lichid de frana, placute, ulei filtre complet si ce a mai avut nevoie. 
Masina trage foarte bine ai baza pe ea in orice depasire iar treaba cu soferul incepator tine de tine eu personal din prima zi am mers cu 170 cai aspiratinla pedala si nu am nicio zgarietura nici macar pe janta (pe 18'). 
Din punctul meu de vedere este ca masina este foarte buna de fiabilitate e la latitudinea fiecaruia...la urma urmei e bmw si se mai strica n ai ce sa le faci sunt fiare. 
iti las mai jos ce research am facut inainte sa o iau:

-bujiile se schimba la 30k 

-bobinele se strica repede

-injectoarele cand pica sunt foarte scumpe noi fiind injectie directa 

Asta am citit si am pastrat de la un alt posesor:

Senzor nox (inevitabil pica) pret cam 1800lei. eu l-am schimbat

Bujii si bobine trebuie schimbate des(gen 20-25k sa stai linistit) dar costa f putin. le am schimbat si pe astea.

2 senzori de presiune ulei, costa cam 500-600lei. pe astea nu le-am schimbat

injectoarele se schimba si astea la un moment dat

distributie, la un moment dat intinzatorul nu mai lucreaza cum trebuie, lantul nu e intins si sparge patinele. (ce se intampla si acum cu N20). 
Daca ai alte intrebari iti raspund cu drag!

8 hours ago, Nym said:

La diesel va trebui sa faci regenerarile la dpf pe care din pacate nu le poti monitoriza decat cu o diagnoza bluetooth + telefon asa ca nivel de baza.

Nu stii cand e incarcat filtrul, nu stii cand decide ECU ca se indeplinesc conditiile sa inceapa regenerarea. Ai nevoie de un drum lung de cateva sute de km si condus constant fara intreruperi cu minim 61km/h (daca imi aduc aminte corect cum facea a mea).

Dar nici asta nu e uneori suficient pentru ca daca nu pui putina sarcina pe motor cat sa creasca temperatura unde ii trebuie ei, nu merge regenerarea. Iarna fiind frig e si mai greu.

Iti cam trebuie autostrada ca sa o tii la valori corecte.

Pe masura ce se incarca cu funingine devine tot mai lenesa. Daca nu poate face o regenerare completa se opreste si mai incearca candva in viitor, din nou, nu stii exact cand. Teoretic o face sau incearca sa o faca automat la fiecare 1500km indiferent daca i-au reusit sau nu celelalte tentative.

Te trezesti la un moment dat ca iti joaca relantiul ca e plin DPF-ul si a inceput regenerarea, dar tu nu ai de facut decat un drum pana in oras si inapoi in trafic start stop. Atunci realizezi ca ... e ca un catel si te pune sa o scoti la plimbare cand ti-e lumea mai draga.

Germanii nu au problema asta, pentru ca dieselul cu DPF e gandit pentru navete lungi la 130km/h sau peste unde regenerarile se fac linistite fara ca tu sa le porti de grija.

Cam asta a fost viata mea cu 316D-ul dupa ce i-am schimbat filtru de particule, cel vechi fiind la final de viata 250mii km.

Ce am patimit cu ea inainte.... nu mai are rost sa povestesc. Oricum, prin oras nu ma bucuram prea mult de ea. Ma stresam numa.

Dar in rest nu ma pot plange, a fost foarte fiabila. Am schimbat chestiile mentionate mai sus in decurs-ul primilor 5 ani, si in al 8-lea an am vandut-o cu peste 300mii km curata.

Am dat-o pentru ca efectiv vroiam ceva cu care sa ma pot duce si pe distante mai scurte fara sa fac numaratoare inversa dupa fiecare drum. Cat mai am pana tre sa o scot la regenerare.

 

Cum e viata cu 320i. Pai....La benzinar N43 cu filtru NOX seamana si nu prea cu pacostea pe diesel.

Filtrul NOX se incarca si el in timp si cere desulfare. Si desulfarea aia se face in niste parametrii. Sa fie motorul al temperatura optima, viteza peste 115km/h, temperatura pe evacuare 600 grade celsius.

Din ce pot sa observ la a mea isi face desulfarea si la viteze mai mici daca pot sa ma asigur ca creste temperatura pe evacuare.

Partea pozitiva e ca depunerile din filtrul nox sunt in cantitati mult mai mici decat funinginea din dpf-ul diesel, drept urmare, nu infunda fagurele, deci nu apare fenomentul de filtru infundat si nici nu pierzi din putere.

Alta parte pozitiva e ca desulfarea incepe garantat de fiecare data cand o calci peste suta sau reusesti sa cresti temperatura pe evacuare la 600 C.

Eu spre exemplu o scot pe centura Apahida din Cluj, si e o bucata de drum care numa urca, urca si urca. Acolo o bag in mod sport si o las sa se tureze la 3500/4000 si la deal creste temperatura suficient cat sa curete noxu. Nici nu tre sa chinui masina.

Sau cand merg la plimbari mai lungi mai ies pe autostrada, o setez din cruise control la 144km/h (ca sa fie 140 pe gps) si imi vad de drum. Si garantat isi face treaba.

Desulfarea fata de regenerare e mult mai scurta.

Daca la diesel in 2 saptamani de circulat urban cere regenerare, la benzinar merg si 2 luni pana cand imi apare 30EA nox cat sulphurized, si atunci o scot la o tura.

Ce pierzi daca nu faci desulfarea, e la consum si adaptarile alea la long term fuel trim.

N43 merge in 3 moduri. Omogen, Mixt omogen/stratificat si stratificat. Modul stratificat e ala care iti da economie f buna la benzina. Cand NOX-ul se umple, nu mai merge motorul in mod stratificat, doar omogen. Am avut o perioada cand nu am mai apucat sa o desulfez si imi crescuse consumul cam cu 2L/100km. Valorile ajunsesera f mari pe nox cum nu le mai vazusem.

Asta a fost candva prin februarie anu trecut. Dupa o tura zdravana s-a curatat bine de tot si de atunci nu s-a mai repetat episodul. Consumul meu mixt e undeva la 7l/100.

In exterior daca merg economic scot sub 6. Am facut o excursie in Croatia si cand am vazut pe bord range peste 1000km cu plinul facut am ramas f impresionat. Asta poate face n43-u cand functioneaza corect.

Dar iti spun sincer acum, mie nu imi place sa merg cu 5l/100. Mie imi place sa merg cam cu 6,7 sau 7,2l/100. Adica nici ca nebunu dar nici ca un adormit. Platesc mai mult la pompa pentru un plus de distractie.

Acuma povestea cu ce probleme am avut si ce am schimbat la ea e lunga. A mea a fost intretinuta doar la partea de schimburi de ulei. In rest, fosta proprietara a lasat sa se adune toate prostiile. Garnituri, brate, senzori. N43-u are o serie de probleme tipice de care nu prea scapi decat daca le-a schimbat deja fostul prprietar.

Distributia ca si al n47 tre schimbata dar e in fata motorului si e mult mai ieftina. Bobine bujii injectoare... cam nu ai ce face. Cand pica tre sa pui noi si originale. pompa apa, pompa inalte pompa vacuum. au si astea o viata. Daca le faci pe rand poate nu e asa rau. Eu am facut multe toate o data. Unele necesare impreuna cu altele preventiv ca am vrut eu.

316d-ul l-am facut boboc cam in 5 ani. Eram si eu tanar cu carnet proaspat la prima masina si venit mai mic.

320i-ul l-am bombardat in primul an cu de toate ca am avut buget facut pentru reconditionare. Mecanica estetica tot ce vrei.

Din cate probleme a avut am ramas cu una mica care nu sunt sigur ce e si anume ca dupa un drum mai lung si o pauza de 1-2 ore, porneste un pic sacadat...uneori. E ceva intermitent fara erori. Am schimbat tot felul de senzori si module asa pe ghicite sperand ca poate poate. Mai am un senzor de schimbat si anume ala de pozitie de la arborele cotit. L-am comandat. Nu cred ca va rezolva, dar e ultimul care ar avea relevanta in context.

Am facut o reconditionare la mechatronic, al meu fiind automat. Erau niste cauciucuri pe acolo imbatranite si solenoizii obositi. Nu facea figuri cutia dar parca nu era 100%. Acum schimba divin.

Recent mi-a picat senzorul de nivel de ulei. Fix dupa ce am schimbat uleiul. Banuiesc ca nu l-au conectat bine baietii de la service. Am comandat unul nou oricum si o sa il schimb.

Asta pentru ca N43 nu are joja. Masoara nivelul si calitatea uleiului electronic.

In concluzie in fiecare masina am bagat cam 10mii euro. Se putea si mai ieftin. Dar nah. pasiune, nebunie, bmw.

N47-le a fost mai fiabil, dar m-a stresat mai mult.

N43-u a fost mai pretentios dar ma bucur mai mult de el si ma fascineaza cum functioneaza. Si imi place faptul ca multe chestii le pot face singur la 320-i.

la n47 ii lasam pe experti, la n43 sunt curios, vreau sa pun eu mana.

316d-ul l-am luat ca atat mi-a permis atunci buzunarul. 320i-ul l-am luat ca mi l-am dorit de mic si sper sa nu il dau.

 

 

E mai stricacios dieselul sau benzinarul?

 

Edited by Denis12d
Nu sunt probleme cu supapele si garniturile? Cat costa injectoarele?
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Denis12d said:

E mai stricacios dieselul sau benzinarul?

 

Diesel-ul se stie ca are probleme mari da distributie care fiind in spate e foarte costisitoare si se schimba si ambreiajul.

Sa stii ca in general toate modelele de seria 3 e90/91/92 sunt cu diverse probleme care mai de care incepand cu marea problema a frm ului care pica cand iti e lumea mai draga cu diverse probl cand se gandeste sa nu ti mai bage cald si asa mai departe. 
Dar trecand peste aceste probleme pe care le au toate modelele indiferent de motorizare eu as zice ca motorul pe benzina n43 este mai fiabil si tine cu casa. Daca cauti pe net motorul n47 este foarte prost , unul din cele mai proastae facute de bmw. 
Eu personal ti-as sugera daca vrei fiabilitate de la un bmw sa iti iei renumitul motor M47 insa acesta este pe non facelift parca pana in 2007 din ce stiu. 
Una peste alta si daca iei motor bun tot o sa mai dai de una alta intrucat sunt masini vechi si totusi sunt bmw n au o intretinere asa ieftina. Eu cand am avut probleme la diferential a trebuit sa scot 3500. 

3 minutes ago, Stefan666 said:

Diesel-ul se stie ca are probleme mari da distributie care fiind in spate e foarte costisitoare si se schimba si ambreiajul.

Sa stii ca in general toate modelele de seria 3 e90/91/92 sunt cu diverse probleme care mai de care incepand cu marea problema a frm ului care pica cand iti e lumea mai draga cu diverse probl cand se gandeste sa nu ti mai bage cald si asa mai departe. 
Dar trecand peste aceste probleme pe care le au toate modelele indiferent de motorizare eu as zice ca motorul pe benzina n43 este mai fiabil si tine cu casa. Daca cauti pe net motorul n47 este foarte prost , unul din cele mai proastae facute de bmw. 
Eu personal ti-as sugera daca vrei fiabilitate de la un bmw sa iti iei renumitul motor M47 insa acesta este pe non facelift parca pana in 2007 din ce stiu. 
Una peste alta si daca iei motor bun tot o sa mai dai de una alta intrucat sunt masini vechi si totusi sunt bmw n au o intretinere asa ieftina. Eu cand am avut probleme la diferential a trebuit sa scot 3500. 

In schimb cum a precizat si nym este o placere sa conduci n43-ul este foarte agil foarte placut condusului .

totusi sunt costisitoare si n47 si n43 si ti as recomanda sa te duci spre un non facelift cu m47 ca sa nu ai probleme. M47 le are distributia in fata nu ai probleme cu ea.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Stefan666 said:

Diesel-ul se stie ca are probleme mari da distributie care fiind in spate e foarte costisitoare si se schimba si ambreiajul.

Sa stii ca in general toate modelele de seria 3 e90/91/92 sunt cu diverse probleme care mai de care incepand cu marea problema a frm ului care pica cand iti e lumea mai draga cu diverse probl cand se gandeste sa nu ti mai bage cald si asa mai departe. 
Dar trecand peste aceste probleme pe care le au toate modelele indiferent de motorizare eu as zice ca motorul pe benzina n43 este mai fiabil si tine cu casa. Daca cauti pe net motorul n47 este foarte prost , unul din cele mai proastae facute de bmw. 
Eu personal ti-as sugera daca vrei fiabilitate de la un bmw sa iti iei renumitul motor M47 insa acesta este pe non facelift parca pana in 2007 din ce stiu. 
Una peste alta si daca iei motor bun tot o sa mai dai de una alta intrucat sunt masini vechi si totusi sunt bmw n au o intretinere asa ieftina. Eu cand am avut probleme la diferential a trebuit sa scot 3500. 

In schimb cum a precizat si nym este o placere sa conduci n43-ul este foarte agil foarte placut condusului .

totusi sunt costisitoare si n47 si n43 si ti as recomanda sa te duci spre un non facelift cu m47 ca sa nu ai probleme. M47 le are distributia in fata nu ai probleme cu ea.

2 hours ago, Stefan666 said:

Diesel-ul se stie ca are probleme mari da distributie care fiind in spate e foarte costisitoare si se schimba si ambreiajul.

Sa stii ca in general toate modelele de seria 3 e90/91/92 sunt cu diverse probleme care mai de care incepand cu marea problema a frm ului care pica cand iti e lumea mai draga cu diverse probl cand se gandeste sa nu ti mai bage cald si asa mai departe. 
Dar trecand peste aceste probleme pe care le au toate modelele indiferent de motorizare eu as zice ca motorul pe benzina n43 este mai fiabil si tine cu casa. Daca cauti pe net motorul n47 este foarte prost , unul din cele mai proastae facute de bmw. 
Eu personal ti-as sugera daca vrei fiabilitate de la un bmw sa iti iei renumitul motor M47 insa acesta este pe non facelift parca pana in 2007 din ce stiu. 
Una peste alta si daca iei motor bun tot o sa mai dai de una alta intrucat sunt masini vechi si totusi sunt bmw n au o intretinere asa ieftina. Eu cand am avut probleme la diferential a trebuit sa scot 3500. 

In schimb cum a precizat si nym este o placere sa conduci n43-ul este foarte agil foarte placut condusului .

totusi sunt costisitoare si n47 si n43 si ti as recomanda sa te duci spre un non facelift cu m47 ca sa nu ai probleme. M47 le are distributia in fata nu ai probleme cu ea.

Din păcate nu cred că există m47 pe e92. Am de ales dintre n43 și n47, din ce mi-ați spui voi aș opta pentru n43

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Denis12d said:

 

Sunt rare m47 urile insa daca ai noroc poti sa gasesti. N43 ul nu este un motor rau ba din contra intrucat este un aspirat foarte potent si raspunde bine la pedala.

Mai au probleme sa nu te astepti sa iti iei unul care sa nu iti dea batai de cap insa atunci cand merg este o placere😅
Sa ii verifici constant nivelul la ulei intrucat neavand joja trebuie sa urmaresti senzorul din baie. 
Dureaza 7-8 minute in mers sau 4 minute la relanti asa cum spune si producatorul in carte. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.