Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

E39 520i Silver


pvsilviu

Recommended Posts

4 hours ago, pvsilviu said:

[...] am luat tubulare pentru scaunele de la cabrio, impreuna cu cheie de 1/2 pentru ele. Mai am nevoie doar de prelungitor. Incerc asa, cu motorul cald. 

1. Poate ca urmeaza sa debitez ceva care este si banal si binecunoscut: ai grija ca tubulara pentru bujii nu este o tubulara standard. Nu doar este mai inalta pentru a avea loc bujia in ea, dar are suplimentar si un inel interior de centrare, pentru partea ceramica a bujiei. De asemenea, hexagonul tubularei trebuie sa aibe marimea corecta pentru bujie (probabil 16mm pentru M52, dar verifica).
2. Cand montezi noile bujii, fa acest lucru cand motorul este rece.

Link to comment
Share on other sites

Da, am vazut la cea de mai sus. Tubularele de care pomeneam, nu merg (am verificat mai devreme). Voi lua ceva dedicat.

Nu ma gandeam ca trebue sa le montez pe cele noi la rece, doar sa le strang la cuplu, am tot ce trebuie, ca sa zic asa, de la G30, la care am schimbat bujiile anul trecut. Acum are logica, dupa ce mi-ai spus, 😀.

Link to comment
Share on other sites

Masina a intrat ieri in service pentru:

-inlocuire bujii

-frane

-antigel

-articulatii si alte bucsi

-telescoape capota portbagaj

-izolatie termica capota motor (lipsea)

-altele

Intre timp, a primit si niste covorase din cauciuc aftermarket (nu am gasit oem decat pe spate dar sunt ok si astea). 

Dupa, probabil saptamana viitoare, o voi duce la un service (Ansini) pentru verificare rugina si tratament anticoroziv.

Urmeaza si folii geamuri, in limitele legale

Link to comment
Share on other sites

Azi am schimbat la ea:

-bujii (erau inlocuite, nu erau cele originale). S-au desfacut ok, nici usor, nici greu, eram de fata, a avut mana grijulie mecanicul.

-frane fata (ate, discuri si placute)

-bielete antiruliu si brat dreapta (dupa am realizat ca poate era bine sa le schimb pe amandoua)

-telescoape capota portbagaj

-izolatie termica capota motor (lipsea)

-caseta de directie pierde un pic de ulei. Am gasit sh la Autoland Suceava, 500 lei, probabil voi incerca, in prima faza, asa, dupa, reconditionare (e pacat de caseta are doar 126000 km). 

Intre timp, a primit si niste covorase din cauciuc aftermarket (nu am gasit oem decat pe spate dar sunt ok si astea).

Saptamana viitoare, va poposi la un service (Ansini) pentru verificare pe dedesubt si protectie anticoroziva (are un pic de rugina la pragul din stanga, dar, se face, au vazut-o baietii deja).

In functie de timp, folii peste tot si mai vedem si altele.

On 2/3/2025 at 4:24 PM, töffefe said:

Pentru unitatea radio îți trebuie doar fața, e separată față de radioul în sine. Banda cu contacte pentru ecran se găsește pe Aliexpress Link

Am făcut operațiunea mai demult, nu e greu, dar trebuie fixată bine banda, altfel la schimbări de temperatură mai dispari pixeli.

Cat despre butoane nu știu ce să zic, se găsesc destule fete radio pt E39 prin dezmembrări, te interesează doar plăcuța din interior.

 

 

Am fost electronist in tinerete dar, nu stiu daca am curaj. Am gasit la Autoland cu 150, cu 200 la dez.ro, astept de la ultimii un video sa vad cum functioneaza.

vad ca am dublat niste chestii pe aici

https://www.autokarma.ro/spray-protectie-sasiu-500-ml-6111-liqui-moly?gad_source=1&gclid=Cj0KCQiA-5a9BhCBARIsACwMkJ6sbPB6SiVcQHrn4DWojxLEgUah6pS5-mRWtDzNLFsp_VXf7MCvuosaAjwmEALw_wcB

Chestiile astea or fi ok sau e doar marketing? 

Link to comment
Share on other sites

Sunt bune si produsele mentionate de tine, la o masina veche cam orice este binevenit pe partea de coroziune. Eu am documentat aici operatiunea la E46-ele meu, inca mai am masina si sta foarte bine pe partea de coroziune dupa 25+ani de la fabricare.

In plus pe langa ce am facut in 2015, macar 1x daca nu de 2x pe an dau peste tot pe unde am acces(usi, praguri, pasaje si cam tot ce inseamna sub-masina) cu Brunox Turbo Spray(Spray tehnic, multifunctional, care elimina umezeala, patrunde adanc in spatii microscopice, curata, are efect anticoroziv si lubrifiaza. Este singurul spray multifunctional cu TURBOLINE, aditivul care garanteaza un efect capilar imbunatatit si implicit cea mai buna eficienta de acoperire de pe piata (100 – 120 m²/l). Turbo-Spray® este recunoscut si recomandat de Mercedes, Chrysler, BMW, Audi si Volkswagen

 

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Eu am folosit, atât la e46 fiind nevoie decat de degresare neavând rugina deloc, cât și la un allroad c5 unde a fost aplicată după tratare cu convertizor de rugina, vopsit, terosonul, spray-urile cu ceara de la Motip, le recomand in ideea in care după degresare, in interiorul ușilor, crează o peliculă aproape solida și rezistenta, nu se evapora in urma expunerii caroseriei la temperaturi ridicate și are priza destul de buna, este folositoare si acea sonda de pulverizare ce o are in pachet.

 

Edited by Sir 10
Link to comment
Share on other sites

Vis a vis de navigatie, eu as lua Eonon fara sa stau pe ganduri, vei avea BT, andorid auto / apple car play deci implicit waze. O aduci in 2025din pdv al conectivitatii

Are si pret bun 300 usd....nu-ti mai bate capul sa repari pixeli, n-are rost. Ar merge si o camera marche arriere.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru sfaturi, astept sa vad ce zic cei de la service, dar, cred ca voi face eu aceasta operatie. Nu vad ceva dificil in asta si-mi si place. De asemenea, in functie de zone voi face si insonorizare (probabil voi incepe cu zona portbagajului).

 

27 minutes ago, Mircea-Si said:

Vis a vis de navigatie, eu as lua Eonon fara sa stau pe ganduri, vei avea BT, andorid auto / apple car play deci implicit waze. O aduci in 2025din pdv al conectivitatii

Are si pret bun 300 usd....nu-ti mai bate capul sa repari pixeli, n-are rost. Ar merge si o camera marche arriere.

Stiu de ei ca sunt f buni (o voi comanda curand, doar sa verific compatibilitatea). As vrea sa repar modulul radio doar asa sa fie ca piesa originala in perfecta stare. 

Azi am pus jantele originale cu anvelope de vara (chiar daca mai ninge, nu-i problema, nu o folosesc). Cele de iarna nu-mi plac deloc si au si anvelopele cam duse. Le-am scos la vanzare si caut style 66 sau 65. La un pret corect.

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Mircea-Si said:

Folie pe geamurile din spate neaparat

 

Subscriu... mie folia pe argintiu sau alb imi gadila in mod placut retina. 

Uite mai jos doua E39 argintii foliate.

y5UKxxo.png

Ej5E5LD.png

 

5 hours ago, pvsilviu said:

Clar. E un pachet cu 1000 lei pe toate, urmeaza, 😀.

Super! Baga maxim legal si pe geamurile fata, eu unul asta as face.

3 hours ago, pvsilviu said:

Am verificat in bord compatibilitatea si am comandat navi de la eonon. 

309 euro cu camera mers inapoi cadou.

Hai ca deja o faci gata de intalnire vad, vrei sa ne arati un E39 frumos tu. 🙂

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Beam We said:

Pentru un E39 care se vrea păstrat cum l-am scos mama lui ( dacă bine am înțeles ) mi se pare că foliile pe geamuri nu sunt din film.

Pai si daca-i pun navi aftermarket, alte jante (M), eventual un pachet M (mai mult ca sigur, nu), astea nu sunt din alt film?

 

Sa ne intelegem:

-Cu masina voi merge foarte putin

-O voi repara si "restaura" astfel incat sa arate si sa functioneze impecabil (fara rugina, pe cat posibil, depinde de meseriasii care vor lucra la ea)

-Orice modificare (jante, navi, ...) presupune pastrarea pieselor vechi astfel incat, masina sa poata arata oricand ca la inceput (jante originale, modul radio reparat, etc)

Nu pot sa nu o personalizez un pic. Si, la capitolul asta intra si jantele, daca gasesc ceva la pret ok (altfel, eu vreau confort pe 15", nu caruta pe 18").

App de navi: la cabrio nu am pus, dar, la fel, daca ma voi decide, originalul il voi pastra (deocamdata nu gasesc o copie fidela a navigatiei originale ci niste navigatii cu display mare care nu-mi plac).

 

In continuare nu am solutii pentru pastrare intr-un loc uscat si acoperit (exista niste garaje cort, habar nu am daca sunt bune de ceva, problema este ca nu pot sa o tin in curte si nu stiu daca am voie sa montez asa ceva pe domeniul public)

garaj_auto_cu_prelata_si_schelet_metalic.jpg

Link to comment
Share on other sites

Intrucat cei de la tinichigerie/vopsitorie sunt un pic ocupati, am dat comanda pentru caseta de directie sh la Autoland Maramures. Caseta masinii este ok dar pierde ulei.

Ca urmare, o inlocuiesc si o tin de rezerva (o voi reconditiona).

Link to comment
Share on other sites

Cei de la Autoland mi-au livrat, pana acum, doar piese ok, de calitate si cu garantie.

Totusi, daca ceva nu va merge bine, o reconditionez pe actuala si gata (sunt niste simeringuri si garnituri pe unde pierde). E mai complicat cu manevrarea masinii la service, fara caseta pe ea, pana s-ar intoarce de la reconditionat.

Una noua nici nu stiu cat costa, dar, cred ca prea mult.

Caseta sh este 500 lei + transport + manopera de montaj. Reconditionarea nu sare de 750 lei.

Link to comment
Share on other sites

Nu trebuie sa te superi,e doar părerea mea. Da,și jantele M sunt din alt film când mașina nu e M pack. 

Rămăsesem cu impresia că tu cauți un E39 simplu și curat/original după discuțiile/linkurile de posibile achiziții din perioada căutării mașinii.

Spor în toate!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.