Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

E39 520i Silver


pvsilviu

Recommended Posts

Azi ar trebui sa fie gata masina, caseta a fost inlocuita, mai trebuie doar unghiul de fuga reglat (bielete intepenite, schimbate cu tot cu capete de bara).

Caseta originala va ajunge la reconditionat. Ceva recomandari de firme in domeniu?

Tot azi a ajuns si navigatia. Tari baietii, au spus livrare in 3-5 zile, a ajuns in 4. Sambata am de lucru (am primit oferta de montaj cu 400 lei, am zis pas, o montez eu)

Link to comment
Share on other sites

Ma distram putin, de dimineata. Dar, eram si curios.

Nu mai am multe de facut la ea, dar, dupa ce termin, masina va valora peste 10k euro. Dar, la fel ca si cabrio, doar cineva care o vede si merge cu ea o va aprecia cu adevarat. 

Mai e pana acolo.

  • Haha 1
  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, pvsilviu said:

Da, e cu camera bonus. Aveau si frontala, am ezitat si, pana la urma, nu am luat.

Camera nu am montat-o, inca.

Era interesant sa iei si camera fata chiar. 🙂 

8 hours ago, pvsilviu said:

Ma distram putin, de dimineata. Dar, eram si curios.

Nu mai am multe de facut la ea, dar, dupa ce termin, masina va valora peste 10k euro. Dar, la fel ca si cabrio, doar cineva care o vede si merge cu ea o va aprecia cu adevarat. 

Mai e pana acolo.

Aoleu, ai dat-o-n restaurari si vanzari acum? Maine poimaine iti faci emisiune la TV ca englezii aia sau ce sunt, am uitat cum se cheama emisiunea, stii sigur de care zic. 

Da-o ca abia iti cauti un 525i. 

Dar unde ai pus-o la vanzare? 

7 hours ago, pvsilviu said:

Cred ca a gasit fii-miu consumatorul de baterie: clima, piesa cu tepi. Am vazut ca se schimba usor.

Buna treaba... deci in curand nu vei mai avea probleme la ea.

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, pvsilviu said:

Ma distram putin, de dimineata. Dar, eram si curios.

Nu mai am multe de facut la ea, dar, dupa ce termin, masina va valora peste 10k euro. Dar, la fel ca si cabrio, doar cineva care o vede si merge cu ea o va aprecia cu adevarat. 

Mai e pana acolo.

 

Pai si daca iti dadea cineva banii pe ea? 🙂 

Link to comment
Share on other sites

-Am apucat sa dau comanda si dupa aceea m-am gandit si la camera frontala (le-am si scris dar, prea tarziu). Nu sunt sigur de performante, pretul, in schimb, este foarte bun. Daca mi se pare ok, o voi comanda de la ei, pierd 9 euro pe transport, nu-i mare lucru.

-Daca gasesc navi e46 la fel ca originala (ma refer la format), o cumpar dar cu minim 4GB, ideal 6GB (din pacate, eonon nu are, are ceva care nu-mi place).

-Nu o vand, nu aveam ce face ieri dimineata, 😀. Si nici nu ma fac samsar tv, 😀. Am sters deja anuntul, era pus pe fb, pe cateva grupuri de bmw.

-Presupunand ca-mi dadea cineva 8300 euro, o vindeam si cautam 2.5, cu 100k km la bord.

Piesa cu tepi vad ca nu e scumpa, 200-250 lei, verific voltajul asta seara (am scos siguranta de la clima si bateria avea 12.42v) si sambata o schimb.

Am comandat protectie anticorozova cu ceara (Motip, 1 litru). Din pacate nu este spray, trebuie folosit compresorul (am compresor si accesorii dar, cand va fi mai cald). Ma mai uit prin Dedeman (au Nigrin fara furtun) si Leroy, daca nu, Emag (pentru un spray cu furtun lung).

In mare, ma cam apropii de final cu reparatiile (care se ridica la 1000 euro, pana acum). Mai am uleiurile dar nu e graba + cateva maruntisuri. Legat de reparatii am tras o concluzie: daca masina are itp nou (cum a fost cabrio), tot bagi ceva bani in ea dar, mult mai putini decat in cazul in care a expirat sau se apropie (in cazul de fata expira in mai si sigur baga ceva bani in ea). De fapt, un lucru e sigur: daca are itp expirat, e praf.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Never ending story

Vineri am schimbat piesa cu tepi, ieri am bagat un drum de 100 km (superfaina masina) si, dupa ce am parcat-o, am constatat ca nu se opreste ventilatia. Azi montez piesa veche (impropriu spus, este fabricata in martie 2024, schimbata in Germania) si o voi returna pe cea cumparata vineri. Chiar asa de proaste sa fie?

In rest, mai trebuie reglat unghiul de fuga, trage dreapta putin (caseta, bielete si capete de bara inlocuite).

Link to comment
Share on other sites

Pe masina am Mahle, 15.03.2024, care cred ca face figuri doar uneori (adica, de 1 luna, doar o data a descarcat bateria, la service).

Am vrut sa cumpar Metzger si n-am avut de lucru si l-am intrebat pe cel de la Targul de Piese si mi-a recomandat NRF (maine o returnez).

Habar nu am care ar fi ok ca brand, ca vad ca sunt praf multe. Momentan am montat-o pe cealalta si scot siguranta nr 9 din torpedou cand sta parcata.

Link to comment
Share on other sites

On 2/23/2025 at 10:02 AM, pvsilviu said:

Pe masina am Mahle, 15.03.2024, care cred ca face figuri doar uneori (adica, de 1 luna, doar o data a descarcat bateria, la service).

Am vrut sa cumpar Metzger si n-am avut de lucru si l-am intrebat pe cel de la Targul de Piese si mi-a recomandat NRF (maine o returnez).

Habar nu am care ar fi ok ca brand, ca vad ca sunt praf multe. Momentan am montat-o pe cealalta si scot siguranta nr 9 din torpedou cand sta parcata.

S-ar putea sa fie o piesa care trebuie luata OE, cum mai sunt multe altele care pe producator fac figuri, indiferent care ar fi ala

Link to comment
Share on other sites

Ieri, ca tot a devenit obsesie de weekend (ma cam irita, sincer, treaba asta), am mai facut cate ceva pe la ea. 

Pe langa aspirat, sters, cremuit, am dat si cu spray anticoroziv (pana la urma am cumparat si un Nigrin din Dedeman, 35 lei, parca). In prima faza am dat la busonul de alimentare cu benzina, unde am vazut ca apare rugina la E39 (cred ca e o greseala de proiectare, tine apa golul respectiv). In poza nu se vede bine fiindca am sters un pic (dadusem din belsug). Dupa, am dat un pic si pe dedesubt.

Mi se pare mai mult decat ok acest spray Nigrin, se formeaza o pelicula lipicioasa, aderenta. Probabil asa sunt toate. Zilele astea, vad cum este si cealalta solutie de la Motip pe care trebuie sa o dau la pistol. Cand se va incalzi, dau toate plasticele jos, de sub caroserie, curat si o aplic, cu 1 litru le fac pe amandoua. Probabil cu Nigrin voi da prin fetele de usi sau locuri mai greu accesibile. Mi-am gasit ocupatie in primavara.

In plus, pentru ca sotia a fost incantata (a condus-o ieri) si i se pare mult mai silentioasa decat 325xi, voi face si insonorizare (ca sa fie si mai si). Nu sunt sigur ca voi folosi materialele de la STP (la 325xi am folosit materiale din Leroy si mi s-au parut foarte ok la o diferenta de pret mare). Vedem.

Referitor la piesa cu tepi, inca stau sa ma gandesc daca nu ar trebui sa o trec prin contact, la fel si bricheta. Pentru ca este noua si merge perfect cu exceptia cazului cand este parcata masina. Vedem, deocamdata, scot siguranta 9.

anticoroziv.jpeg

buson.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Daca o treci prin contact cel mai probabil nu o sa-ti mai mearga functia de incalzire reziduala, adica ai motorul oprit dupa ce ai mers cu ea si acul e la 90, tii apasat pe butonul de MAX in cazul tau pana incepe sa porneasca clima si sa bage caldura de la motor. E convenabil cand stai o perioada scurta pe loc si nu vrei sa tii motorul pornit sau contactul pus, dar vrei totusi sa sufle un pic de cald.

 

Bimmerforums - The Ultimate BMW Forum

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.