Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Părere 330e G20 hybrid/benzina


EdwardJP

Recommended Posts

Sunt în căutarea unui G20 330e hybrid/benzina și doresc să știu păreri de la diferiți posesori de acest motor. Probleme întâmpinate, costuri întreținere și motorul de câți cai putere recomandați. Orice informație este binevenită și ajută. 
 

Mulțumesc! 

Link to comment
Share on other sites

Pai alegi in functie de cati bani ai in primul rand... 🙂 Daca ai bani, atunci ia-ti LCI-ul, adica cel de 292CP. La fel, trebuie sa stii ce faci cu masina, unde mergi cel mai des: oras sau in afara, desi cred ca se descurca bine in ambele situatii. Un alt aspect ar fii sa stai la casa a.i. sa o poti pune la incarcat zilnic. De asemenea, trebuie sa iti asumi ca problemele pot fii mai multe din cauza drivetrain-ului mai complex, adica ICE+Electric. Ca sa livreze acea putere maxima, ambele trebuie sa lucreze in tandem. Desi am fost in aceeasi situatie cumva anul trecut, recomandarea mea ar fii sa cauti una cu un rulaj in jur de 50k Km si cu garantie Premium Selection. Altfel, riscul cred ca e prea mare. 

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

Și nu uita două lucruri : la cca 10 ani bateria, probabil, va trebui schimbată ( cam 10.000 coco, dacă nu mă înșel), iar dacă o revinzi cel care o cumpără va impune o depreciere asociată cu enunțul anterior. Cu presupunerea că totul merge ok, în rest. Dacă o iei pe firmă nu te mai interesează, dar dacă ai muncit pentru bani , mai analizează.

Link to comment
Share on other sites

Nu exista niciun rationament daca ai muncit pentru bani, sa nu iti iei plug in hybrid, sincer.

Ceea ce pentru mine este ceva super util, pentru dumnevoastra reprezinta ceva problematic.

Tehnologia de plug in hybrid de la BMW e geniala atata timp cat stai acasa si mergi in oras, eu ca posesor de X5 45e vorbind.

Cand dumneavoastra o sa mergeti in oras cu diesel-ul si il veti chinui in ture joase de o sa planga pistoanele, un 30e sau 45e, va merge electric, de nu vei auzi nici frustrarea si nici baraitul rablelor din jur.

Sunt 6 sau 8 ani garantie pe baterie iar eu pana la acest moment nu am auzit, citit, ca se duc asa repede, fiindca ai o incarcare "greoaie" acasa, de 2.6 kw/h, asa stie chargerul de casa, si nu e dependent motorul doar de baterii.

Initiatorule de topic, eu iti recomand! Si iti recomand varianta de 292CP, daca vrei sa te joci cu ea si sa ii enervezi pe flash-uri din spate 😄 

Mai jos veti vedea proprietarii de PHEV cautand sa isi cumpere baterii de la reprezentanta: 

Make It Rain Money GIF

Edited by Ciprian01
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

47 minutes ago, ebay said:

Și nu uita două lucruri : la cca 10 ani bateria, probabil, va trebui schimbată ( cam 10.000 coco, dacă nu mă înșel), iar dacă o revinzi cel care o cumpără va impune o depreciere asociată cu enunțul anterior. Cu presupunerea că totul merge ok, în rest. Dacă o iei pe firmă nu te mai interesează, dar dacă ai muncit pentru bani , mai analizează.

330e are 6 modules de baterie, un modul e 1k euro la reprezentanta. Daca schimbi toate modulele ceea ce se intampla foarte rar ar veni 6k euro + 1k euro manopera deci 7k euro in total.

Daca mergi la alte serviceuri, nu reprezentata preturile clar o sa fie mai jos.

Eu am phev de aproape 3 ani, recomand oricui 😄.

 

Link to comment
Share on other sites

eu unu m-am decis sa iau 320i/330i g21, nu am luat in calcul hibridul din cauza ca merge prea putin electric, e mai grea masina, portbagaj si rezervor mai mic.

am mai vazut si un clip in care arborele motor a trebuit inlocuit, la 320e, zicea tipul de acolo ca din cauza pornirilor dese cand motorul este rece. Cost reparatie, arbore nou, 6.000 euro.

6 minutes ago, ovy318i said:

 

 

Edited by ovy318i
Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, alex230ro said:

Mai degraba a cedat o garnitura si a avut ulei contaminat cu antigel 🙂  ma rog cam tot ce e B38/48/58 dupa 6-7 ani sunt afectate de diverse piese de plastic care incep sa crape .

Am vazut si eu cateva m340i cu aceeasi problema pe bimmerforum. Asta cu hybridul e vrajeala sa ascunda problema cu piesele care contin alte subpiese din plastic

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Viper05 said:

nu aceiasi putere o are si pre-lci?

Da, e greseala mea. Nu stiu de ce aveam impresia ca pe non-LCI are 252CP ca si pe G30. Se pare ca G20 cu motorizarea de 30e are 292CP atat pe non-LCI cat si pe LCI. My bad. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.