Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Opinii anunt seria 3


hrz1337

Recommended Posts

16 minutes ago, six in line said:

Salut, la motoarele astea problematice sunt VANOS-urile si ceva valve pe la motor. Tine cont ca e o masina de aproape 20 de ani, sigur va necesita inca 2000 euro investiti sa o faci tipla.

Si altceva ce ai recomanda asemanator cu anuntul dar care sa merite. Ceva mai nou 2009 2010

Link to comment
Share on other sites

Cam acolo ajunge acest model dupa lucrarile de intretinere necesare unei masini de 20 de ani.

@six in line : Nu trebuie chiar 2000 sa o pui pe picioare ! Sau pe roti. Poate merge foarte bine sau poate avea probleme. Cand ai nevoie de 2000 E e praf sau o repari la AB. Adica N47 e mai fiabil ? 

De ceva vreme am si un E90 318i (129 cai, N46B20B). Cu 3000 de lei s-au schimbat toate garniturile problematice, s-a schimbat distributia si semeringurile la supape. La service specializat Bmw, cu factura si garantie. Bujiile erau foarte bune, masina nu avea erori, atat s-a facut acolo. Cu alti bani, in regie proprie i-am facut revizia. Asta intra la consumabile. Masina merge perfect, in comparatie am descoperit ca M47 e un tractor. 

Revenind la ale noastre ma crucesc ce probleme au masinile noi sau mai noi, nu m-as grabi sa arunc cu pietre. Sunt pasionat de masini, am cont si pe alte forumuri, urmaresc si filmulete facute de ateliere ce repara si alte marci si parafrazandu-l pe un prezentator detinator de E38, E39, multe Volvo si altele "noi cumparam tablete si leduri, nu masini fiabile". 

 

Edited by daniellu
Link to comment
Share on other sites

N46 care e pus pe E90 NFL este mult mai fiabil , daca pot sa zic asa, sau mai puțin problematic, decat N43 de pe facelift. Toate problemele incep de la siatemul de injectie directa care a fost pusa pe motoarele N43. 

Un N43 nu il poti intretine decat cu bani multi, foarte multi. 

N46 are injectie indirecta, poate fi pus usor GPL , daca nu ai bani de benzina si problemele sunt doar la simeringurile de supape (in caz de consuma ulei excesiv) si motorasul de valvetronic , care mai crapa, dar gasesti in dezmembrari care se potriveste si de pe E46, motorul N42. E acelasi motoras, costa cateva sute de lei. 

 

Edited by HitmaNLive
Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, HitmaNLive said:

N46 care e pus pe E90 NFL este mult mai fiabil , daca pot sa zic asa, sau mai puțin problematic, decat N43 de pe facelift. Toate problemele incep de la siatemul de injectie directa care a fost pusa pe motoarele N43. 

Un N43 nu il poti intretine decat cu bani multi, foarte multi. 

N46 are injectie indirecta, poate fi pus usor GPL , daca nu ai bani de benzina si problemele sunt doar la simeringurile de supape (in caz de consuma ulei excesiv) si motorasul de valvetronic , care mai crapa, dar gasesti in dezmembrari care se potriveste si de pe E46, motorul N42. E acelasi motoras, costa cateva sute de lei. 

 

Dar dupa tine merita cumparata masina? Mie unul imi place cum arata si din ce am vazut in commurile anterioare nu e chiar asa de speriat intretinerea ei. Dar nu stiu sigur cu trecerea de RAR pt ca are angel eyes🤣

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, daniellu said:

Cand ai nevoie de 2000 E e praf

Crede-ma ca 2000 de euro se pot aduna foarte usor la o masina de varsta celei prezentate fara ca masina sa fie praf. 

In ultimele 12 luni am bagat 2000 de euro intr-un E87 din 2005 cu peste 300k km doar pe consumabile si anumite componente care au cedat din cauza uzurii/varstei: placute frane, discuri, amortizoare, bielete, baterie, pompa aditionala electrica, rezistenta ventilator, radiator apa, termostat, parbriz si un schimb de ulei cu toate filtrele. Au mai fost cateva prostiuare de care nu-mi mai amintesc.

Mentionez ca unele componente mai puteau astepta dar ce vreau sa subliniez este ca sume de genul se aduna foarte usor.

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, hrz1337 said:

Dar dupa tine merita cumparata masina? Mie unul imi place cum arata si din ce am vazut in commurile anterioare nu e chiar asa de speriat intretinerea ei. Dar nu stiu sigur cu trecerea de RAR pt ca are angel eyes🤣

Iti trebuie din start, faruri si triple originale ca sa treci rar-ul. Ori gasesti un baiat bun la suflet sa ti le imprumute pana treci rar-ul, ori iei de la dezmembrari, adica, te mai ajunge vreo 400 euro cred. 

Masina e cheala de la un capat la altul, pretul mi se pare mare, mașina sigur a fost cumparata cu maxim 3000 euro de prin afara, asa ca din punctul meu de vedere as oferi maxim 3500 euro. 

Tine cont ca trebuie schimbată distributie(daca are joc), bujii,sonde lambda, bobine, supapa PCV, ulei + filtre, discuri placute(in functie de starea lor), lichid frana, ulei cutie, ulei grup etc. Toate astea trebuie schimbate daca nu au un istoric concret, altfel o sa iti mananci zilele ulterior 🙂.

Concluziile le tragi singur. Nimeni de aici nu iti poate spune daca merita sau nu, pentru că situația financiara diferă de la unul la altul.

Edited by HitmaNLive
Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, HitmaNLive said:

Toate problemele incep de la siatemul de injectie directa care a fost pusa pe motoarele N43. 

Un N43 nu il poti intretine decat cu bani multi, foarte multi.

 

hai ca nu e chiar asa. Eu am avut 318i LCI, l-am luat la 80500 km si l-am vandut la 162.000.

Am schimbat la  100 k distributia, la 150k, toate injectoarele(au inceput sa curga 2) cu index 11, senzozor nox si bobinele.

In rest mentenanta normala, schimb ulei la 7k.

Link to comment
Share on other sites

Pretul e de parc auto, pentru credit. Masina asta, cu banul jos, de la om sau samsar, e 3300. Se pot oferi 4000 fara doar si poate daca nu consuma ulei, ai roti, amortizoare si frane in stare buna. 

"+" injectia multipunct. E buna de masina de zi cu zi in oras, daca consumul nu te sperie.

"-" lipsa dotarilor gen Navi (care nu ar merge pe Ro dar ti-ai putea configura din aceasta anumite chestii la masina ), trapa (un moft care poate fi costisitor in anumite conditii) sau scaunele incalzite. Sigur are pachetul lumini si tempomat. 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.