Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

e91 m47 2.0d 163 nu trage si nu urca peste 133 km/h


Recommended Posts

Va salut , am cumparat recent un E91 nlf 2005 2.0d 163 cai cu 246mii km  ... (de la un "prieten".... ) 

Problema generala este ca masina nu trage , se acelereaza pana la 4mii pe loc , in mers se chinuie pana la 3500 ...  nu merge peste 133km/h 

Am schimbat clapetele la galerie am pus dopuri si senzorul din spatele galeriei ( Am curatat galeria si EGR de calamina "care a fost exagerata") 

Astazi vreau sa dau jos DPF si turbina sa vad de la ce naiba este ... 

as vrea sa stiu si eu , in ce consta DPF OFF si cam cat ar costa softul ....  si daca are sau stie cineva cum se scoate nenorocirea de fagure sau ce este de facut ... 

 

image.thumb.jpeg.9411c1167f1e6020fb945574720f3b6a.jpeg

Dupa vine Throttle valve , activation ( dupa curatare bine.... mi-a dat eroare) 

 

image.thumb.jpeg.2dfe7d224a624f416a26e28722018313.jpeg

image.thumb.jpeg.2c366752e959bf6b3ead88cc53370d34.jpeg

Astept niste raspunsuri ... Va Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, SoVi365 said:

as vrea sa stiu si eu , in ce consta DPF OFF si cam cat ar costa softul ....  si daca are sau stie cineva cum se scoate nenorocirea de fagure sau ce este de facut ... 

@SoVi365 Imi pare rau ca trebuie sa iti spun acest lucru, dar ceea ce vrei tu sa faci este o mârlănie. Daca nu iti permiti sa aduci masina in stare tehnică corespunzatoare, atunci solutia corecta este sa faci BMW OFF.
Link-ul de mai jos te poate ajuta sa intelegi de ce.

https://www.bmwclub.ro/forums/topic/196323-manipularea-controlului-noxelor-dpf-off-egr-off

 

Link to comment
Share on other sites

Fault Code: 004D00 is actually for Exhaust back pressure sensor signal.

Schimba senzorul asta! Nu ai probleme cu dpf-ul.

Prima eroare este legata de debitmetru, asta este motivul de nu-ti trage masina.

Edited by srb_alex
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
23 minutes ago, FiveThreeFive said:

@SoVi365 Imi pare rau ca trebuie sa iti spun acest lucru, dar ceea ce vrei tu sa faci este o mârlănie. Daca nu iti permiti sa aduci masina in stare tehnică corespunzatoare, atunci solutia corecta este sa faci BMW OFF.
Link-ul de mai jos te poate ajuta sa intelegi de ce.

https://www.bmwclub.ro/forums/topic/196323-manipularea-controlului-noxelor-dpf-off-egr-off

 

Daca era de marlanie in ceea ce zici tu nu scriam aici 😂 dar "unii" mai si judeca inainte sa gândească. Am cerut niste opinii. 

 

14 minutes ago, srb_alex said:

Fault Code: 004D00 is actually for Exhaust back pressure sensor signal.

Schimba senzorul asta! Nu ai probleme cu dpf-ul.

Prima eroare este legata de debitmetru, asta este motivul de nu-ti trage masina.

Multumesc o sa ma documentez cand ajung la service mai tarziu. Senzorul acela l am schimbat  ieri{nici o schimbare in mașina tot la fel merge} o sa verific si debimetrul azi. 

Edited by SoVi365
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
2 hours ago, six in line said:

De ce ai pus dopuri la galeria de admisie? 

Pentru ca, clapetele erau moarte, nu mai functionau deloc. Un set costa 120lei pe olx nui scump, e mai mult de curatat si dat jos decat de pus 😂

Edited by SoVi365
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, SoVi365 said:

image.thumb.jpeg.2c366752e959bf6b3ead88cc53370d34.jpeg

Astept niste raspunsuri ... Va Multumesc

Daca asa arata EGR-ul la 246k km.

Iata cum arata unul la 505k km. Fara sa curat ceva inainte de a face pozele.. (Uleiu 2T isi face treaba. Mentine curata admisia) 😉

20250124-Small540x720.jpg.b322928b4b3a24b6f1b0b14290c58770.jpg20250124_small720x540.jpg.346acb9d64a0b7723bd8e0243a16ef34.jpg

Apoi, daca ceri o parere ar fi bine sa intelegi si ce se promoveaza si ce nu. Masinile carora li se schimba voit sistemul de noxe nu este incurajat aici sub nici o forma.

Asadar, probabil si admisia e la fel de plina ca si EGRul ..cam cum am luat-o eu acum 12 ani la aceiasi km!

O sugestie ar fi sa scoti si sa trimiti turbina la calibrare sau verificat pe un banc de probe dedicat, nu pe menghina acasa.. Asta ar putea fi o prima cauza a lipsei puterii.

Motorul, i-ai verificat compresia, e cat de cat buna?

Si da, nu poate fi atat de mult pierdere de putere din cauza MAF!

In acelasi timp nu strica sa te uiti la spatele admisiei unde e bagat senzorul MAP. Curata cu spray de curatat frane ca s-ar putea sa aiba depuneri pe gaura lui si poate si in interior unde e o membrana.. ca e bagat tot in admisie si se vede cum arata EGRul..

 

 

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • RedCap changed the title to e91 m47 2.0d 163 nu trage si nu urca peste 133 km/h
  • 2 weeks later...
3 hours ago, puiut said:

Bimmer poti detalia putin cu uleiul 2T?

Vai, Doamne, dar ce vrei sa stii?

Cu placere.

Chiar vroiam sa iti trimit un mesaj privat.

 

Il folosesc la 2 masini, euro 4 ca a ta si un Euro 6 (cu dpf prezent evident) fara nici o problema. Adica nici una la motor in motor sau mai stiu eu..

La tine ajuta pompa de inalte daca vrei sa crezi sau nu!

Modelul meu nu are pompa ta ci pompa care nu trebuie sa o pui la punct cand e sa o schimbi/schimb.. 

Injectoarele au tinut peste 500k km. O spun fara sa ma laud. E o realitate.

Voi tine motorul asta doar pentru a vedea ce probleme pot aparea. Este un experiment personal, orice ar crede cine o citi.. La fel fac si cu B47.. dar nu cred ca o sa traiesc sa il vad.. 😉 ca are doar 130k km.. dar face distante.atat de scurte ca nici motoru nu se incalzeste, dar nici.nu se infunda. Hai sa zic ca euro 6 face o data pe sapt... o distanta dubla de vreo 25-30 km dus..

O sa ii schimb distributia la M47 curand ca ea chiar nu tine de partea care ..arde, adica uleiul 2T in motorina..

La distributie mi-e ingrijorarea.. sa zic asa.. are totusi jumatate de milion.. 

Nu subt depuneri in rezervor. L-am dat jos acum un an, parca.. si nu avea nici un soi de depunere. Era doar uleios la interior si un fel de mazga, dar foarte foarte subtire.. usor maronie. Era prima data cand am dat rezervorul jos si golit complet.. curatat.. dar nu am avut ce.

Daca faci 15k pe an un bidon de 5 litri (250ml/50 litri) se consuma pus religios, ca mine. 😉 Pentru cate NU am schimbat la motor eu zic ca merita. Practic nimic. 

 

Putem continua aici daca mai ai intrebari..Mi-am spus parerea aici:

Practic sunt un fan fara doar si/sau poate..

A, gazele de esapament la mine nu.miros a motorina arsa ca la toate puturoasele Euro 4.. in nici un caz. 😉 E din cauza de mai sus. Nu pot sa zic ca e "dulce" ca suna tampit.. dar nu e nici intepator, sa te inneci. e ceva ce te face sa te intrebi ce e..

La talpa nu scoate fum negru, ca am ous un coleg sa se uite. Teava e neagra la iesire dar cat sa fie degetul de funingine subtire, nimic gros.

La Euro 6 e deja ruginita pe ici colo..

 

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.