Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Miros neplăcut în mașină după scurgere de ulei – sfaturi?


Recommended Posts

Salutare tuturor,

 

Am avut în trecut o scurgere de ulei la capacul de chiulasă pe partea cu turbina. Uleiul ajungea pe evacuare, ceea ce ducea la un miros de fum de ulei ars. Am rezolvat problema schimbând garnitura și curățând zona afectată. Motorul este curat ca lacrima.

 

Însă, după reparație, am observat un miros ciudat în mașină. Este greu de descris, dar seamănă cu un amestec între mirosul unui service auto vechi și ceapă călită. Nu sunt sigur dacă are legătură cu problema anterioară sau dacă e altceva.

 

Ați mai întâlnit ceva similar? Ce ar putea cauza acest miros? Mă gândesc la:

• Vapori de ulei impregnați în izolațiile termice

• Posibil ulei ajuns pe un material care acum emite mirosuri

• Probleme cu ventilația habitaclului sau filtrul de polen

 

Orice sfat este binevenit! Mulțumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

Ma gandesc ca e vorba de un motor N47. Daca da, atunci degeaba ai schimbat garnitura aia de etansare a capacului culbutori, trebuie schimbat capacul insusi. Este o problema comuna la aceste motoare. Se deformeaza in timp din cauza temperaturii si prin urmare nu mai etanseaza bine. Tot uleiul asta care scapa ajunge pe corpul DPF-ului, iar atunci cand asta isi face regenerare, tot acel ulei incepe sa arda, de aici mirosul, dar si fumul care iasa din zona motorului. Capacul culbutori neaparat pe OE. Eu cand l-am schimbat acum ceva ani a costat undeva la 1400RON, OE. 

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

On 3/14/2025 at 8:32 PM, RaYn3 said:

Ma gandesc ca e vorba de un motor N47. Daca da, atunci degeaba ai schimbat garnitura aia de etansare a capacului culbutori, trebuie schimbat capacul insusi. Este o problema comuna la aceste motoare. Se deformeaza in timp din cauza temperaturii si prin urmare nu mai etanseaza bine. Tot uleiul asta care scapa ajunge pe corpul DPF-ului, iar atunci cand asta isi face regenerare, tot acel ulei incepe sa arda, de aici mirosul, dar si fumul care iasa din zona motorului. Capacul culbutori neaparat pe OE. Eu cand l-am schimbat acum ceva ani a costat undeva la 1400RON, OE. 

Am schimbat doar garnitura sa vedem daca este capacul stramb. Aveam de gand sa schimb cu totul(piesa comandata) dar mecanicul a zis ca nu vede capacul deformat. Pentru moment fara scurgeri. 
 

Intre timp am gasit problema mirosului ciudat… FURTUNUL DE LA EPURATOR. Cica ar fi problema ar fi comuna la e90. Rezolvat, comandat bmw 157 lei. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.