Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Alegere X3 G01


throw

Recommended Posts

13-14% in Bucuresti e ok consum OK pt X3..probabil va fi mai mic daca nu mergi la ore de superaglomeratie...dar sa nu te astepti la 8%..... e o valoare, nu optimista, ci pur si simplu naiva. Dar, daca mergi putin, oricum e irelevant..

La drum lung, in RO nu ai doar autostrada sa mergi 130 kmph constant...ai depasiri, ai acceleratii la blana ca vine camionul din fata...ai alt consum. Daca ai talpa mai grea, iti place sa o calci, mai ai si suporti de bicla ...nu ai cum sa scazi sub 7-8%.

 

later added...Daca te gandesti la X3 30e...

Din punct de vedere consum, Plug-in isi arata valoarea in oras...o poti incarca si zilnic..dar vezi ca autonomia e foarte fluctuanta...la X1 30e spre exemplu...baleiaza intre 50 km pe frig si 75 cand e cald...dar daca mergi ca smucitul (iar masina cere) real e mai mica. La drum lung si mers tare nu ai niciun avantaj la nivel de consum ca ai baterie...ai avantajul cailor in plus adusi de motorul electric dar si aia trebuie hraniti cu ceva...Deci ai putere, dar si consum.. X1 la mers in disprețul consumului sta lejer in 10% extraurban...my 2 cents. Daca vrei SUV benzina si consum decent ia RAV4 hibrid...dar se conduce ca o Toyota..

Edited by Tarabostes
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Consumul nici n-ar trebui mentionat daca vrei puteresi spatiu in acelasi timp daca ramane vorba despre Bmw.

Costurile de intretinere sunt si ele ceva in plus fata de ce ai avut pana acum .

Gandeste-te serios daca vrei sa faci pasul spre marca asta , sa nu fie doar o ambitie gresita.

Comparativ , un Bmw la mana a doua cu ceva km versus Ford Kuga nou ) desi ii anost ii totusi nou ) se duce pe apa sambetei starea de liniste si monotonie. Ii ok un Bmw insa trebuie intretinut corect fara compromisuri , deci inainte de orice decizie, analizeaza bine daca ti se potriveste sau nu , emblema nu este totul in viata ( pt marea majoritate ).

Link to comment
Share on other sites

Nu prea vad sa aiba x ul 3.0i 13-14 consum in Bucuresti, poate duminica dimineta la 6. Un 15-16 e mai realist.

Reviziile cred ca sunt la fel +-, ca o paranteza, un coleg are sandero luat de nou, revizia ulei si filtre 12mil la dacia, io am dat daunazi 1470 la frk.Nu cred firdul sa aiba preturi mult mai mici la reprezentanta, doar ca e nou si nu cere bani o perioada, apoi nu stiu daca e mai ieftin cu mult sa l intretii.

Anul trecut am fost in conxediu, cam 3500km, am avut 9,5 media pe astia 3500km, am mers si legal si cu 230..

Edited by Lospaa
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

colegul initiator inteleg ca e din Brasov, deci traficul de Bucuresti nu cred ca i se aplica. Sau poate am inteles eu gresit...

totodata inteleg ca masina e mai mult pt plimbat dus bitzele, etc... deci nu cred ca va sta in trafic 2-3km pe sens.

eu zic ca o medie generala de 8-9% cu 30i daca esti om normal poti scoate fara prea mult efort.

dar da, trebuie tinut cont si de aspectul financiar la achizitie, de intretinere, etc.

30e daca stai la casa si ai unde sa incarci zilnic ( daca e cazul ) si daca portbagajul mai mic nu e un inconvenient ( la 30e e mai mic decat la X3 normal )

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, BaXXon said:

Consumul nici n-ar trebui mentionat daca vrei puteresi spatiu in acelasi timp daca ramane vorba despre Bmw.

Costurile de intretinere sunt si ele ceva in plus fata de ce ai avut pana acum .

Gandeste-te serios daca vrei sa faci pasul spre marca asta , sa nu fie doar o ambitie gresita.

Comparativ , un Bmw la mana a doua cu ceva km versus Ford Kuga nou ) desi ii anost ii totusi nou ) se duce pe apa sambetei starea de liniste si monotonie. Ii ok un Bmw insa trebuie intretinut corect fara compromisuri , deci inainte de orice decizie, analizeaza bine daca ti se potriveste sau nu , emblema nu este totul in viata ( pt marea majoritate ).

Total de acord cu tine. Eu personal nu dau doi bani pe embleme, am luat ce mi-a placut la momentul respectiv. Nu stiu la ce te referi prin intretinere corectă in schimb. Reviziile la masini le fac anual cu piese OE, rareori mers pe aftermarket. Orientativ, franele mă costa la fel intre Ford si BMW, la fel si alte piese. Consumabilele identice ca bani si ele. Sunt constient si ca e o diferenta la un moment dat dar mi-o asum. Adica nici la Ford nu sunt piesele ieftine 🙂 si nu fac nici 10.000km pe an ca sa simt o uzură gravă a masinii. Daca imi scapa ceva, chiar va rog sa ma corectati. Ca oraș sunt din Bucuresti dar cum ziceam, masina nu o scot decat la drumuri lungi si cumparaturi in zona unde locuiesc. Asta nu e oraș pt nici un fel de mașină si urmeaza sa imi iau a doua bicicletă pentru mers in oraș. 

De incarcat imi pot trage cablu sa incarc, de tavaleala si stat bara la bara in nervi am masina sotiei. P.S. In brasov merg in weekend pt bițe, da.

Edited by throw
Link to comment
Share on other sites

Si Brasovul e bara la bara in orele de varf. Cu seria 2 motor 1.5 benzinar 136cp in modul sport am scos in oras un consum de 13 si pe confort 10. Per general masina foarte lesinata.

La reprezentata BMW din Brasov o revizie full e 3400Lei la un 3L diesel, schimbul placutelor de frana pe spate 2200Lei. Nu cred ca la Dacia, Ford, Opel, Renault etc sunt astfel de preturi

Link to comment
Share on other sites

Pai cu fordul nou tre sa mergi in reprezentanta, cu bmw ul sh poate merge in service autorizat bmw, am avut pe f 3l diesel, n am sarit de 2mii de ron la o revizie la frk.Distributia a fost vreo 7mii parca..

Anul trecut la G am dat 5mii si ceva pe discuri fata spate cu placute , originale.In pararel un alt coleg cu megane a dat 4mii.

E putin mai scump de intretinut bmw ul, dar nici fordul nu are preturi mici.Doar ca ar fi masina noua.Acuma,,,

Link to comment
Share on other sites

Eu nu te am contrazis cu nimic referitor la preturi la bmw, am spus doar ca si ford, renault, nu au preturi tocmai mici.Omu are de facut o alegere, ford nou sau bmw sh, indiferent care va fi tot cheltuiala inseamna, diferentele la intretinere sunt relativ mici, ma rog zic eu un 20%, daca tot da bani barem sa isi cumpere ce i place ...

Acuma daca l comparam pe x cu kuga care daca nu ma insel e pe platforma de focus, io as alege x ,da fiecare face ce vrea pe banii lui...

Edited by Lospaa
Link to comment
Share on other sites

Multumesc tuturor oricum, mi-ati adus aminte de vremurile in care ajutam si eu la randul meu pe baietii de pe clubford. 😄 

Da, asa gandesc si eu, cheltuiala mare va fi oricum, dar am zis macar sa merite. Devizul cu frânele e identic cu ce am mai avut pe Ford Focus :)) Da, ar fi masina nouă... dar uzura pt mine va fi la fel. Va fi o masina nouă care va sta in garaj si care se va devoloriza instant comparativ cu bmw-ul. Da, e pe platforma cu Focus, focus am mai avut 3! 

Si eu care am zis ca urm masina va fi un Subaru...

Edited by throw
Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, throw said:

Si eu care am zis ca urm masina va fi un Subaru...

Stai calm ca asa ma uitam si eu la Toyota Camry V6 nou cu motor de 3.5 litri de 300 CP nou si iam ajuns sa iau BMW G30 540i sh. 😄 

Revenind ontopic nu poti compara BMW cu Ford, Toyota, sau eventual cu Honda. Sunt nedreapte comparatiile astea. Compari BMW cu Lincoln, Lexus si respectiv Acura. 🙂 

Legat de revizii si diverse alte schimburi, am vazut in general ca baietii de pe aici recomanda Proleasing de la Ploiesti pentru preturi. Asta evident pentru cei din zona, nu pentru cei din Timisoara.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, throw said:

Total de acord cu tine. Eu personal nu dau doi bani pe embleme, am luat ce mi-a placut la momentul respectiv. Nu stiu la ce te referi prin intretinere corectă in schimb. Reviziile la masini le fac anual cu piese OE, rareori mers pe aftermarket. Orientativ, franele mă costa la fel intre Ford si BMW, la fel si alte piese. Consumabilele identice ca bani si ele. Sunt constient si ca e o diferenta la un moment dat dar mi-o asum. Adica nici la Ford nu sunt piesele ieftine 🙂 si nu fac nici 10.000km pe an ca sa simt o uzură gravă a masinii. Daca imi scapa ceva, chiar va rog sa ma corectati. Ca oraș sunt din Bucuresti dar cum ziceam, masina nu o scot decat la drumuri lungi si cumparaturi in zona unde locuiesc. Asta nu e oraș pt nici un fel de mașină si urmeaza sa imi iau a doua bicicletă pentru mers in oraș. 

De incarcat imi pot trage cablu sa incarc, de tavaleala si stat bara la bara in nervi am masina sotiei. P.S. In brasov merg in weekend pt bițe, da.

Atunci treaba e clara , ramane sa gasesti masina care corespunde dorintelor tale si s-o cumperi si apoi sa te bucuri de achizitie . Bafta sa fie intr-un ceas bun! 

Link to comment
Share on other sites

59 minutes ago, throw said:

Multumesc tuturor oricum, mi-ati adus aminte de vremurile in care ajutam si eu la randul meu pe baietii de pe clubford. 😄 

Da, asa gandesc si eu, cheltuiala mare va fi oricum, dar am zis macar sa merite. Devizul cu frânele e identic cu ce am mai avut pe Ford Focus :)) Da, ar fi masina nouă... dar uzura pt mine va fi la fel. Va fi o masina nouă care va sta in garaj si care se va devoloriza instant comparativ cu bmw-ul. Da, e pe platforma cu Focus, focus am mai avut 3! 

Si eu care am zis ca urm masina va fi un Subaru...

Foresterul nou e la oferta vreo 36k... doar ca pe partea de motorizare sta rău 🙂  dacă aveau și la noi motoarele turbo din US era o mașină interesanta .

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, throw said:

Pai eu cu biclele sus am 11% acum, 7-8% pt un suv e lux! (oricum le-as pune in spate, nu sus) Toyota nu pot. Am tot mentionat in postarile anterioare ca imi plac masinile mai dinamice si consumul e pe locul, 2,3. 

Ai grija daca vrei sa pui bicicletele pe carlig in spate sa găsești masina cu carlig din fabrica, eu am făcut greseala sa iau fara gândindu-mă ca pun apoi carlig, ce poate fi asa complicat. Nu e, dar costa 3500 eur la reprezentanta si 2000 eur la service din afara rețelei. Ma mai gândesc la banii astia daca merita...

Asta daca vrei sa funcționeze cum trebuie toate sistemele masinii, sunt și cârlige aftermarket dar masina nu va ști de carlig și va face ca toate cele, plus ce riscuri or fi pe parte electrica.

Edited by goangaus
Link to comment
Share on other sites

Eu dupa ce am terminat cu Service Inclusive, adica am ajuns la 100k, am renuntat la Bavaria si am mers la FRK..revizii, schimbat discuri etc. Oameni ok, preturi mai mici decat la reprezentanta, interventii trecute in istoric si oarecum flexibili...cand am schimbat discurile spate au zis ca poate ar fi bine sa schimbam preventiv si sabotii...dar e e aberant sa pun OEM (1.800 lei) si ca ATE la fix 200 de lei vor face acelasi lucru...ceea ce a facut ca pretul total cu discuri si placute OEM sa fie 2.464 lei (serie 3). Sunt mai multe service-uri ”indie” care se ocupa exclusiv de BMW, deci nu tre sa te sperie preturile de la reprezentante.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, valim said:

Uite preturi de 2 zile la un service autorizat BMW(nu reprezentanta) la componente originale. Fara manopera, doar piesele.

Screenshot_20250320_181410_Adobe Acrobat.jpg

ce inseamna service autorizat BMW dar nu representanta?

5 hours ago, BaXXon said:

Consumul nici n-ar trebui mentionat daca vrei puteresi spatiu in acelasi timp daca ramane vorba despre Bmw.

Costurile de intretinere sunt si ele ceva in plus fata de ce ai avut pana acum .

Gandeste-te serios daca vrei sa faci pasul spre marca asta , sa nu fie doar o ambitie gresita.

 

nu cred ca este mare diferenta intre Ford si Bmw, vorbim de reprezantanta nu de nea george cu garajul sub bloc.

in rest asa vorbesti de Bmw zici ca ar fi un pagani zonda .. editia limitata bineinteles

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Viper05 said:

 

in rest asa vorbesti de Bmw zici ca ar fi un pagani zonda .. editia limitata bineinteles

Daca rasfoiesti putin forumul acesta realizezi ca multi aleg brandul acesta din motive prost alese si cand vine vorba de o reparatie simpla/ complexa  , 98% aleg carpeli facute in regie proprie , nu mai spun in cate topice am citit anulare dpf egr ... de asta am atras atentia ca sunt costuri neprevazute care pot pune pe butuci bugetul unora ( fiind vorba de o masina uzata ).

1 hour ago, Lospaa said:

Probabil omu are un buget si o fi socoteala ca 5 ani de ex sa nu mai bage nici un ban in ea, caz in care ar face sens o masina noua, sau nu😅🤭

Exact ! Dar sansele sunt mici sa se si intample asta. E vorba de marca , unii par sa creada ca asta le aduce un statut ,

Eu sper sincer sa aiba noroc de o masina care sa merite si sa nu aiba baiuri la ea cel putin 5 ani sau cat o va tine.

Edited by BaXXon
typo
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.