Jump to content

Fum negru..


Recommended Posts

  • Replies 72
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

pai care-i ideea.. doar in halul ala de condus.. duci masia pana pe la 240 km/h sau cum ?

 

 

Eu nu inteleg fazele astea... si nici terminatul cauciucurilor pentru spectacolul celorlalti... ca pana la urma dupa aia ei merg acasa.. tu mergi si scoti banu din buzunar sa-ti iei cauciucuri... deci ptr mine.. ii cam la fel..

 

Adevaru e ca unii considerati ca e grozavie sa faceti faze din astea.. ca doar masina nu are nimic da cand e vorba sa o cumpere nimeni nu ar cumpara asa o masina... oricat de relaxant ar fi ptr masina...

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

Daca turezi masina nu inseamna ca o omori...totusi bmw sunt masini de turatie. La mine nu este zi in care sa nu o turez si sa sch. vitezele la 6000 si merg de 1-2 ori pe luna cu ea in service si nu are absolut nicio problema, doar ca schimb uleiul la max 7000km...
Link to comment
Share on other sites

nu mi se taie nici o alimentare... numa ca toti bravati aici ca ii dati in gura la masina.. da voi pusi in situatie sa cumparat asa o masina nu ati cumpara..

 

si un bmw proaspat scos din magazin.. tot puternic e... nu e musai sa cumperi unu forjat la maxim...

 

este vorba... ca daca e vorba de dat mare.. toti aruncati tot felu de cifre si cand e vorba de cumparat va feriti de astfel de cifre.. vreau sa va vad eu in situatia urmatoare.. esti la cumparat de masina si iti zice respectivu.. ca el de cand are masina mai mult de a 3-a nu i-a dat... ca doar merge la 180 in a 3-a.. ce faci ? ii dai bonus de 1000 euro ca ii buna masina.. sau mergi si iei una la care vanzatoru macar te minte ca nu a schimbat viteza numa la 6000 rpm.... ???

 

Nu ma intelegeti gresit... nu cred ca este posesor de bmw.. care sa nu fi dat in gura la masina.. asta nu cred.. sau sa nu ii suiere rotile.. dar pentru mine nu are valoare faptu ca ai mers cu 180 km/h in a 3-a.. eu am mers in a 5-a de la 80 la 210... si nu s-a chinuit masina de loc la accelerare.. ca pana la urma il intreb pe ala cu 180 in a 3-a... daca dai a 4-a si a 5-a.. cati zeci de km in linie dreapta sau coborare iti tre ca sa ajungi la 180 ?

 

PS am mai vazut eu filmulete din alea.. ca dadea bietu om pe un audi ca vroia neaparat 220 si o schimbat in treapta inferioara de vreo 3 ori... pana sa ajunga la 220.... da acela se va lauda ca doar merge cu 180 in a 3-a... DE TOATA JENA

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

Deci tu la 525d te duci in 6000 de ture daca vrei este?

Nu braveaza nimeni e purul adevar...nu mi-am luat masina de 245 de cai cu motor V8 sa schimb la 2000 de ture cu ea...

Exista motoare de turatie...

Nu a merge cu a treia cu 180 conteaza ci demarajul...

525d - 8.9 sec pana la suta deci tu ai o masina de performante medii cu consum redus.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

hahahahah de ce ma iei de prost ma ? cum sa ma duc la 6000 rpm ?

 

era un exemplu.. putin exagerat ca sa se inteleaga ideea...

 

daca vreau sa zic ca schimb dieselu la 6000 rpm.. nu fac afirmatii din astea taman pe forumu de bmw... merg si eu pe forumu de la dacia.. ca poate aia nu stiu...

 

ma cum zici tu... performante medii consum redus printre BMW-uri ... si daca nu sunt cocos sa fac linii pe la semafoare si ma intereseaza masina in general.. eu zic ca nu ma fac de rusine in nici o situatie , sa nu mai zic ca drum intins.. eu zic ca nu sunt multe masini care sa ma incurce pe drum... fara sa ma pretez la condus din ala ca folosesc doar 3 viteze din 5..... :blink: si bineinteles vorbin de masini cam de aceeasi generatie cu aceeasi cilindree etc..

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

ma nu stiu de ce nu citesti ce zic... e cum zici tu.. dar nu e grozavie.... eu ma intrebam ce rol isi au afirmatiile de genu 180 km/h la a 3-a... asta e tot... dar la afirmatia ca daca mergi sa cumperi o masina.. nu o cumperi de la cineva care sti ca a forjat-o constant.. la afirmatia asta nu renunt. Posti sa te lauzi ca schimbi la 7000 rpm si toti sa te aplaude pe forum de 80% de aici daca ar fi sa-ti cumpere masina.. si ar avea alta posibilitate.. nu ar cumpara-o fix gandidu-se la cat ai schimbat tu vitezele... luand-o asa pragmatic...

 

si cu masina mea de performante medii: mi-am ales exact ce imi pot permite sa conduc.. ca puteam sa iau si un 520.. sau puteam sa iau si seria 3... eu sunt foarte multumit.. si nu ma afecteaza deloc performantelel medii ale masinii.. de imi luam passat ce mai ziceai ? la motor de 2,0 si acelas consum ?

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

lifestyle, eu cred ca ce s-a vrut a se sublinia cu a 3-a la 180 este cutia care are trepte f lungi. Cel putin eu, nu am mai auzit de o masina cu un motor de 2000 cmc sa ajunga in 3 la 180. Si daca la cat de lungi sunt treptele te mai si baga in scaun cand ii dai gaz, inseamna ca e o masina sport f reusita. Pe undeva pe la 140-150 stiu ca mai toate plafoneaza cu a 3-a (nu vorbim de m3,m5 etc).
Link to comment
Share on other sites

ma nu stiu de ce nu citesti ce zic... e cum zici tu.. dar nu e grozavie.... eu ma intrebam ce rol isi au afirmatiile de genu 180 km/h la a 3-a... asta e tot... dar la afirmatia ca daca mergi sa cumperi o masina.. nu o cumperi de la cineva care sti ca a forjat-o constant.. la afirmatia asta nu renunt. Posti sa te lauzi ca schimbi la 7000 rpm si toti sa te aplaude pe forum de 80% de aici daca ar fi sa-ti cumpere masina.. si ar avea alta posibilitate.. nu ar cumpara-o fix gandidu-se la cat ai schimbat tu vitezele... luand-o asa pragmatic...

 

si cu masina mea de performante medii: mi-am ales exact ce imi pot permite sa conduc.. ca puteam sa iau si un 520.. sau puteam sa iau si seria 3... eu sunt foarte multumit.. si nu ma afecteaza deloc performantelel medii ale masinii.. de imi luam passat ce mai ziceai ? la motor de 2,0 si acelas consum ?

274855[/snapback]

Sa o luam pe rand :blink:

N-am nimic cu masina ta, 525d e o masina foarte buna pt banii pe care-i dai pe ea, intretinerea nu e scumpa, are putere destula pt o masina din clasa ei..

Am condus si eu 525d E39 din 2002, tot alba si pot sa spun ca e o masina foarte buna.

 

Cat despre schimbatul treptelor, n-am zis ca eu merg numai la 6500 rpm, nici nu ar fi posibil....dar oricine conduce si sport cateodata si totul e in functie de motor.

Daca n-ai condus o masina cu motor mare pe benzina parerea ta nu e bazata pe nici un argument. Un motor de 2000 cmc pe benzina de ex daca-l forjezi se simte ca-l fortezi aiurea si intr-adevar nu merita...la V8 de 3500 e si normal sa-l duci in 6500 rpm din moment ce e un motor de turatie...sunetul la 6500 rpm cu evacuarea stock e ca o simfonie, nu suna deloc ca si cum iti bati joc de masina, in fond e o masina facuta pt asa ceva.

 

Posti sa te lauzi ca schimbi la 7000 rpm si toti sa te aplaude pe forum de 80% de aici daca ar fi sa-ti cumpere masina.. si ar avea alta posibilitate.. nu ar cumpara-o fix gandidu-se la cat ai schimbat tu vitezele... luand-o asa pragmatic...

 

Nu ca am schimbat eu cateodata vitezele la 6500 rpm e motivul pt care 95% de pe forum nu mi-ar cumpara masina...

Cine crede ca atunci cand cumpara o masina sh de peste 200 de cai si proprietarul ei a condus-o ca pe un 316 sau 320d schimband la 2500 rpm, si nu a alergat-o niciodata ori e idiot ori ii place sa se minta singur...

Eu spun adevarul pe forum, nu zic altceva si fac altceva, nu ma laud pt ca nu as avea nimic de castigat din asta...nu o sa-mi vand vreodata masina pt ca imi place prea mult.

In plus daca te uiti pe sondajul cu puterea bmw-urile vei vedea ca majoritatea au in jur de 150 de cai.

Cererea la noi pt o masina care consuma 17 in oras si 20 in regim sport e foarte mica...deasemenea impozitul de 20 de milioane si pretul mai mare al pieselor decat al pieselor de pe E39 cu motoare L6, reprezinta alte argumente care arata ca nu merita sa iei un 535i decat daca esti intr-adevar pasionat...eu stiam toate acestea cand am cumparat masina si nu regret nimic.

Faptul ca unii cred ca daca schimbi la 6500 rpm la un motor V8 vei distruge acel motor si nu vei mai vinde masina nu poate decat sa ma amuze.

Link to comment
Share on other sites

chestia asta cu supra-turarea motorului este foarte exagerata si e baza pe basme vechi cum ca batrana dacie daca ii dadeai mult in gura pusca tot din ea, ei bine la masini mai bune poti sa ii dai in gura pana te plictisesti (aici vorbim de un mers foarte sportiv nu de deistrugerea intentionata a motorului), eu de 2 ani de cand am masina ii dau zilnic, nu schimb sub 3000 (si e diesel 525, nu benzina) nici macar a intaia, iar la durmuri lungi decat sa merg cu 120 la ora in a 5-a la 2000 de ture prefer sa merg in a 4-a la 3000 de ture (ca sa am pedala oricand).

asa conduc de cand am masina, de 2 ani de zile, pana acuma am schimbat pompa de apa (1 milion jumate), iar si in ziua de astazi masina merge impecabil, nici macar schimburile nu le fac "la disperare" cum fac multi pasionati de pe aici care hop la 7000 de km fug si schimba uleiul sau filtru de aer... totusi masina merge impecabil. parerea mea e ca o masina buna nu se strica prea usor, in schimb se dau multe tzepe la vanzarea masinilor second hand.

Link to comment
Share on other sites

ma daca tu la 120km/h in a 5-a cu 525d-u ala nu mai ai pedala.. eu zic sa-ti iei alta masina...(am adus-o in a 5-a de la 80 la 210 lejer si fara sa fiu in picioare pe pedala de acceleratie la primu meu drum cu masina asta, doar bunul simt m-a oprit sa nu vad pana la cat urca) si e asa de abstracta discutia asta ,nu stiu dupa ce se mai lungeste.. daca esti la drum si ai cate-o masina in fata din 10 in 10 km.. nu cred ca merge nimeni cu a 3-a si a 4-a.... iar daca pe drum la tot locu apar coloane normal ca mergi cu a 4-a a-3-a in loc de a 5-a sa poti pleca de pe loc cand ai prins momentul....

 

ciupanezu: fiecare si-a luat ce masina si-a permis si o conduce cum isi permite, eu fac alergie la afirmatii de genu... am mers cu 180 in a 3-a... sau am mers cu 240 km/h... e bmw.. 80% din posesori de bmw-uri mai recente si sanatoase pot face la fel...... astea-s afirmatii pe care le astepti de la posesori de logan.. gen "veneam cu 200 la ora.. cu opel din 92... da la vale"....

Link to comment
Share on other sites

pt o depasire in forta in a 5 la 120 nu ai pedala

 

LE rectific ba pe la 120 ai ceva dar la 100 nu prea e.

 

si mergeti voi tot asa la 80 in a 5-a ca duce forumul lipsa de topicuri despre turbine cazute prematur

Edited by Sini
Link to comment
Share on other sites

pt o depasire in forta in a 5 la 120 nu ai pedala

 

LE rectific ba pe la 120 ai ceva dar la 100 nu prea e.

 

si mergeti voi tot asa la 80 in a 5-a ca duce forumul lipsa de topicuri despre turbine cazute prematur

274935[/snapback]

Asta e foarte adevarat...cine conduce asa isi bate joc de turbina...deci Lifestyle uite-te pe net si o sa vezi ca nu e bine sa mergi subturat cum mergi tu pt ca asta dauneaza turbinei...

Link to comment
Share on other sites

Azi am patit exact o faza de genul asta..

Un nebun cu un Logan nou 1.5 dci, avea si numere rosii pe masina era cu nevasta-sa sau prietena in masina...

Se uita spre mine rade ii zice ceva ei rade si ea :) si tot ambala motorul..

Asa ca m-am dat in spate cam 2 lungimi de masina si l-am lasat sa plece primul.... In cativa metrii l-am depasit de parca statea pe loc :)

Cam asa era fata lor :D :D :D

Asta e posesorul tipic de Logan, are impresia ca cine stie ce herghelie se ascunde sub capota si nu-si da seama ca are ceva cam de puterea unei masini de tuns iarba :)

Probabil ca se gandea: "sa vezi ce-i fac lu fraeru asta cu bmw....Loganu meu e masina noua se infige cum tb" :)

Genul asta de atitudini mi se par penibile....daca nu era asa taranoi nu ma luam cu el il lasam in prostia lui dar prea radeau in masina acolo

 

:D am patit exact aceeasi faza tot cu un logan ..de data asta pustani ... ne am dat' la vreo 4 5 semafoare evident cu acelasi rezultat ... a rupt o in 2' ca fraerul..... :blink:

 

nici eu nu inteleg atitudinea... sint fost posesor de logan ..dar parca aveam mai multa minte decit unii... :)

Link to comment
Share on other sites

Oare spui toate astea pt ca tie ti se taie alimentarea la 4000 rpm? :)

Faptul ca a mentionat ca mergea cu 180 cu a treia era pt a evidentia caracterul sportiv al masinii.

Stai linistit masini puternice se vor cumpara intotdeuna...

274814[/snapback]

nu cred ca a mers ala' cu saab ul cu 180 in a' 3 a e trasa de par rau de tot :blink:

 

ce sa inteleg ca cu a 4 a se ducea in 250?? :)

Edited by al_padrino
Link to comment
Share on other sites

hahahahah de ce ma iei de prost ma ? cum sa ma duc la 6000 rpm ?

 

era un exemplu.. putin exagerat ca sa se inteleaga ideea...

 

daca vreau sa zic ca schimb dieselu la 6000 rpm.. nu fac afirmatii din astea taman pe forumu de bmw... merg si eu pe forumu de la dacia.. ca poate aia nu stiu...

 

ma cum zici tu... performante medii consum redus printre BMW-uri ... si daca nu sunt cocos sa fac linii pe la semafoare si ma intereseaza masina in general.. eu zic ca nu ma fac de rusine in nici o situatie , sa nu mai zic ca drum intins.. eu zic ca nu sunt multe masini care sa ma incurce pe drum... fara sa ma pretez la condus din ala ca folosesc doar 3 viteze din 5.....  :blink:  si bineinteles vorbin de masini cam de aceeasi generatie cu aceeasi cilindree etc..

274846[/snapback]

 

 

sint de acord cu tine ... nu trebuie sa demonstrezi nimanui nimic pe banii tai .... am mai discutat si eu problema asta cu baietii si m-au luat la misto ' ...asa ca nu te mai chinui ....

 

:)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.