Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

G20 320i vs F36 420i


Recommended Posts

Va salut, dupa ce am avut timp de 4 ani un F30 NFL diesel, a venit momentul unei benzinare (deja am inceput sa fac foarte multe drumuri in oras) si am ajuns la cele 2 modele, acum poate ma puteti ajuta si voi cu niste sfaturi.

-Din ce am inteles B48 184cp de pe Seria 4 este diferit fata de Seria 3 (acesta fiind mai bun??).

-Costurile de intretinere difera de la seria F la G? 

-30i din pacate desi mi-l doresc nu intra in buget, acesta fiind de maxim 25k, dar 30i cat cosuma mai mult fata de 20i?

-Acum sunt curios si de distributie (la diesel a fost aprox 4500lei) cam cat ajunge schimbul uneia la benzinare sau daca este necesar.

-Ceva bube importante de stiut pentru B48?

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Salut!
Sunt posesor de B48, 30i de aproximativ 4 ani si pot sa iti raspund la una dintre intrebarile tale: 

Ceva bube importante de stiut pentru B48?

Am luat masina la 40,000 de km si acum are 160,000km. Pana acum a fost un motor destul de nepretentios si care si-a facut treaba fara mari batai de cap din partea mea (benzina si un litru de ulei la aprox. 8,000 km - consumul de ulei e acelasi de cand am luat masina). Dar... am ramas de 2 ori in drum cu masina din cauza motorului.

1. Prima data la 100,000 km s-a rupt complet o conducta de antigel fara sa dea vreaun semn inainte. Am pierdut tot antigelul, am primit warning cu galben in bord care ma avertiza ca temperatura motorului e prea mare, am oprit pe marginea drumului, am dus masina la service si s-a rezolvat. Inlocuit conducta rupta, adaugat antigel. Undeva in jur de 1000 de ron reparatia daca imi amintesc corect. 

2. A doua oara, pe la 150,000km,  iar a pierdut brusc masina tot antigelul, iar am trimis-o la service pe platforma. N-am mai ajuns sa primesc warning pentru temperatura motor, am oprit si verificat imediat ce am primit mesaj in bord ca e nivelul antigelului scazut.  De data asta s-a rupt ceva in corpul filtrului de ulei. Vreo 2000 de ron piesa originala - s-a schimbat cu totul corpul filtrului de ulei. 

 

Dupa fiecare eveniment am aflat ca e buba comuna la B48 sa cedeze conducta aia sau corpul filtrului de ulei. Pare ca in general are o tendinta motorul asta sa piarda antigel, mai mult sau mai putin brusc. In rest a fost un motor okay, n-a avut nevoie de nicio alta interventie.

Acuma daca e un motor fiabil sau nu decide tu.

Link to comment
Share on other sites

Fost proprietar de 530i, dintre cele doua eu as alege G20 fiind o generatie mai noua.

530i consuma nimic dpmdv si stia sa si alerge. Singurul aspect a fost conducta de care zice colegul de sus, in rest revizii la 10k si ulei la 100k schimbat la cutia de transfer.

20i e la fel, doar ca e downgraded.

Edited by Ciprian01
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, 09AND said:

 

-Din ce am inteles B48 184cp de pe Seria 4 este diferit fata de Seria 3 (acesta fiind mai bun??).

-Costurile de intretinere difera de la seria F la G? 

 

e acelasi motor, nu e nici mai bun nici mai rau.

costurile sunt la fel

Link to comment
Share on other sites

Oarecum din start ne dai sa comparam mere cu piersici.

Am f36 cu 20i luat acum un an cu 123k km si parcurs 10k km pana in momentul de fata, masina buna, motor bun.

NU as lua sedan din considerente personale, doar 'coupe'.

In alta ordine de idei am fost interesat de f36 pentru ca mi-am dorit o masina clasica, nu una pe post de gadget.

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Va multumesc pentru raspunsuri, m-am tot uitat la modele si am ales sa raman pe G20, acum incep cautarile.

Din ce am vazut pe G20 20i, nu sunt 2 vase de antigel , doar unul fata de F36, sper sa nu ma fi documentat eu gresit.

 

Sunt curios daca un coleg a schimbat distributia si la ce costuri a ajuns 🙂

Edited by 09AND
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.