Jump to content

Turatii motoare bmw


duxter

la ce turatie sch. cand conduceti sport ?  

1221 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • 1 month later...
Sunt motoare diesel care cer....!La fel si situatiile din trafic,unde nu prea conteaza ce conduci!

Si care ar fi acele motoare disel?? E irelevant ce ai spus tu orice motor cere ceva (disel nu cere sport inveci) si nici o situatie din trafic nu e la fel.

Nu asta am vrut sa zic dar e ok si asa....

 

Numai bine.

Edited by 81rgl
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Vreau sa intreb si eu ceva, nu mai deschid un nou topic. Vreau sa-mi schimb cutia de viteze de pe e39 520i din '97, sa pun o cutie tot de e39 dar de diesel, ce ziceti? Am un amic care a facut lucrul acesta pe o sckoda octavia si merge acum in treapat intai pana la 80 km/h, e ca ci cum ar avea 6 trepte de viteze in fata. Merge oare si la maisina mea? Merci.
Link to comment
Share on other sites

1. E total inutil.

2. La BMW e suficient sĂŁ pui un diferenĂžial lung ca sĂŁ faci asta, ĂŽnsĂŁ cum am spus, e total inutil Âşi stupid.

Rapoartele de vitezĂŁ au fost calculate de niÂşte ingineri, ce avantaj ai dacĂŁ schimbi la 80 km/h?

Link to comment
Share on other sites

Probabil Audi R10 TDI. :D

+1 :(

Alea deja sun creatii :twoup:

 

Voie buna Bogdane.

 

Probabil Audi R10 TDI. :D

+1 :(

Alea deja sun creatii :)

 

Voie buna Bogdane.

 

1. E total inutil.

2. La BMW e suficient sĂŁ pui un diferenĂžial lung ca sĂŁ faci asta, ĂŽnsĂŁ cum am spus, e total inutil Âşi stupid.

Rapoartele de vitezĂŁ au fost calculate de niÂşte ingineri, ce avantaj ai dacĂŁ schimbi la 80 km/h?

Aici iarasi vorba mea "nu ai cum sa sfidezi 1.000(un nr) de ingineri germani nu poti fi mai bun k ei" :)

 

Voie buna.

 

l-ai intrebat si cate tigari fumeaza pana ajunge la 80km/h cu vit 1a? :D

Buna asta bine io's

 

Voie buna.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

La actuala 525d, steptronic, o las sa schimbe automat cind vrea ea in functie de puterea acceleratiei. In oras in mersul normal schimba intre 2100 - 2400RPM, ii mai dau cite un kick down sa lucreze sistemul de dirijare al gazelor turbinei si sa se curete sistemul de evacuare. Cind prind sosea sau autostrada am grija neaparat sa-i curat evacuarea si turbina cu citeva acceleratii bruste asta daca n-am motiv sa ma grabesc si sa o tin mai tare.

 

Din cind in cind schimb si manual dar eu sunt foarte multumit cum schimba pe automat chiar in depasirile foarte rapide.

 

MARE ATENTIE la cutiile automate!!! cind faceti tesul de fum la RAR pe loc la diesel sa nu lasati toti prostii sa va ambaleze motoarele diesel la maxim pe loc mai mult de 1 sec!. cresc atit de mult presiunile de ulei in cutiile automate incit se poate strica cutia de viteze automata in momentul testului. Atentionarea este facuta de BMW in TIS!

 

Vezi si in http://en.wikipedia.org/wiki/Torque_converter

Ballooning: Prolonged operation under excessive loading, very abrupt application of load, or operating a torque converter at very high RPM may cause the shape of the converter's housing to be physically distorted due to internal pressure and/or the stress imposed by centrifugal force. Under extreme conditions, ballooning will cause the converter housing to rupture, resulting in the violent dispersal of hot oil and metal fragments over a wide area.

 

Convertorul de cuplu (mai simplu ambreiajul hidraulic) este practic o turbina plina cu ulei si la ambalarea pe loc o parte a convertizorului - turbina merge spre 4500RPM si la citiva milimetri distanta statorul sta pe loc. Uleiul loveste asa de tare plaletele statorului transmitind un cuplu imens care poate strica convertizorul hidraulic. Deoarece cutia este in "P" sau "N" statorul este mentinut pe loc in primul caz mecanic in cutia de viteze si in al doilea caz de frina de mina (cind masina sigur o va lua din loc!).

 

Acest convertor de cuplu practic mareste cuplul la plecare de pe loc sau la acceleratii bruste (in interior este un aparat de dirijare a uleiului care iese din stator si este dijijat spre intrare in turbina care faciliteaza acest fenomen - cam ca la turbina de supraalimentare).

 

Documentare:

http://en.wikipedia.org/wiki/Torque_converter

http://www.audiworld.com/news/00/zf/content.shtml

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 5 weeks later...
Eu nu inteleg un lucru, e numai o parere.

 

De ce sa-ti cumperi dizal si sa conduci sport??? Asta nu am inteles-o niciodata...

 

Voie buna.

pt ca se poate

Culmea e ca unii exact de asta isi iau, pt ca la puteri relativ mici sunt un pic mai rapide.

+1....dieselul nu e destinat condusului sportiv, dar daca te arde cheful vreodata, se poate si spotiv!

 

Eu la 318d/08.2004 schimb in jur de 4000-4300...am impresia ca dupa deja se tureaza aiurea si pierde din avant!

Edited by ViBogdan
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

la masina din semnatura cand vreau sa depasesc rapid schimb inainte de a intra limitarea 4800-5000rpm. la mers normal cand am motorul cald schimb de obicei cand ajung la 3500-4000rpm. pe drum intins imi place sa tin motorul pe la 2500-3000rpm.

ca si consecinta, egr-ul la mine e aproape ca nou si nu l-am curatat niciodata.. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.