Jump to content

Turatii motoare bmw


duxter

la ce turatie sch. cand conduceti sport ?  

1221 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Cred ca esti undeva in jur de 5.5-6 secunde...Daca nu cobori cumva chiar la 5...diferentialul de 2.5 te duce pe la 230-240 la ora, tu ajungi la maxim 180, dar pana acolo faci ravagii... Te iei lejer cu serii 3 de 300 de cai...

276024[/snapback]

Da, da si marmota...... :blink: :)

Link to comment
Share on other sites

Cred ca esti undeva in jur de 5.5-6 secunde...Daca nu cobori cumva chiar la 5...diferentialul de 2.5 te duce pe la 230-240 la ora, tu ajungi la maxim 180, dar pana acolo faci ravagii... Te iei lejer cu serii 3 de 300 de cai...

276024[/snapback]

daca tu crezi ca se pot castiga 3 sec din timpul 0-100 DOAR din schimbarea unui raportului de transmisie.... te inseli amarnic, atunci ne-am schimba toti rapoartele de transmisie si nu am mai baga mii de euroi in tunnig la motor.. nu crezi?

 

sa nu exageram totusi.. :)

276035[/snapback]

da, chiar !!!!

:blink:

 

 

 

eu sincer cred ca are cu cel mult 1 secunda mai putin decat ar trebui sa aibe cu rapoarte normale, asta daca nu are 3 turbine , 4 axe si 12 injectoare :)

Edited by io's
Link to comment
Share on other sites

Imi pare rau sa-ti spun insa chip-ul nu-ti da nici intr-o mie de ani un demaraj mai bun cu 1 sec darmite cu o secunde jumate.

Diferentialul la fel nu poate sa conteze atat de mult..

Daca ar fi conform teoriei tale ar insemna ca un 525 E34 poate bate lejer M5 E34 doar daca-i pui un diferential scurt si asta sincer este o aberatie.

 

Chip-ul cat iti da pana la urma pe un motor aspirat? Vreo 15 cai in plus...Din 15 cai o secunda in minus?? :blink:

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Imi pare rau sa-ti spun insa chip-ul nu-ti da nici intr-o mie de ani un demaraj mai bun cu 1 sec darmite cu o secunde jumate.

Diferentialul la fel nu poate sa conteze atat de mult..

Daca ar fi conform teoriei tale ar insemna ca un 525 E34 poate bate lejer M5 E34 doar daca-i pui un diferential scurt si asta sincer este o aberatie.

Chip-ul cat iti da pana la urma pe un motor aspirat? Vreo 15 cai in plus...Din 15 cai o secunda in minus??  :blink:

276453[/snapback]

si sta in spatele unui ///M5 e60

 

:) :) :)

 

asa da, ma intreb de ce isi mai cumpara lumea M5 e60 cand isi pot cumpara 525 e34, il cipciripes si ii schimba diff-ul si au aceleasi performante

 

@mas, daca tu crezi ca faci asa repede o masina care NOUA ajunge in 8,7 sec de la 0 la 100km/h sa ajunga in ~5 sec la aceiasi viteza... te inseli amarnic

sa nu ma intelegi gresit, poate ca undeva ~7 sec sau (SAU) putin mai jos are pana la 100km/h, dar mai putin.... sub nici o forma

chiar, de curiozitate, faceti un 0-100 filmat, apoi sa ne dam si noi cu parerea (dar nu cu masina ridicata pe capre :) )

 

 

edit: probabil ca tu nu iti dai seama ce inseamna 1 SECUNDA diferenta la o-100km/h

sa explice cineva care stie si are chef sa scrie !!! :)

Edited by io's
Link to comment
Share on other sites

cu chip-ul ala mai mult de 0.5sec nu scoti (am chip, deci nu vorbesc din auzite), mai ales la un motor aspirat..

din diferential tot ceva de genu asta scoti, hai 1 secunda maxim..

cum zicea si io's.. cu chip si diferential scurt ai putea sa scoti cam 1sec si ceva fata de standard..

 

ziceai mai sus ca se poate lua cu o seria 3 de 300 cai ::blink:):))

 

m-am dat cu 525 e34 (nu o data) si la 180 abia vedeam in oglinda niste faruri.. departe rau.. si am doar 171cai+chip :)

 

o secunda pana la 100 e distanta de un tir :)

Link to comment
Share on other sites

:blink: Doara daca ar fi asa de simplu cred ca toti ar face la fel. ar baga chip si gata, fac suta in 5s :) nu ar mai da bani lumea pe admisii de 3-400 de euro sau evacuari sau alte chestii. Ce crezi ca faci mare branza daca pui chip fara sa ii pui o admisie , o evacuare sport ...etc ? si chiar si cu toate asta la S6 de la bmw nu castigi mai mult de 30 hai 35cp la o asemenea distractie. SI daca te gandesti bine si faci un calcul la sfarsit ajungi la concluzia ca pe acei 30cp ai dar vreo 1000 si ceva de euroi...
Link to comment
Share on other sites

si chiar si cu toate asta la S6 de la bmw nu castigi mai mult de 30 hai 35cp la o asemenea distractie. SI daca te gandesti bine si faci un calcul la sfarsit ajungi la concluzia ca pe acei 30cp ai dar vreo 1000 si ceva de euroi...

276484[/snapback]

second hand poate la 1000E

o evacuare completa noua poate sari de 2000E (si nu ma refer la borla, o evacuare facuta de un fabricant de renume)

Link to comment
Share on other sites

:blink: Doara daca ar fi asa de simplu cred ca toti ar face la fel. ar baga chip si gata, fac suta in 5s :) nu ar mai da bani lumea pe admisii de 3-400 de euro sau evacuari sau alte chestii. Ce crezi ca faci mare branza daca pui chip fara sa ii pui o admisie , o evacuare sport ...etc ? si chiar si cu toate asta la S6 de la bmw nu castigi mai mult de 30 hai 35cp la o asemenea distractie. SI daca te gandesti bine si faci un calcul la sfarsit ajungi la concluzia ca pe acei 30cp ai dar vreo 1000 si ceva de euroi...

276484[/snapback]

admisia aia de 3-400 de euro nu inseamna nimic, exista mult mai scumpe si mult mai bune.

Link to comment
Share on other sites

o fi si de 1000-2000 de euroi asta depinde de ce vrei sa faci cu masina, raliu...NFS...prea furios prea iute, eu ma refeream la un mic castig de putere insumand 3 elemente (chip + evacuare + admisie)

 

dar sa ramanem la turatii :blink:

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

Vezi ca in general tu ai idei tip NFS nu eu :blink: Neoane, spoilere, remember?

 

Acel mic castig de putere de care vorbesti e foarte greu de obtinut daca nu e facut de cineva care intr-adevar se pricepe.

Pt informatia ta, evacuarea NU-ti da putere iti da cuplu.

 

Din pacate vad ca foarte multi dintre cei pasionati de liniutze traiesc din mituri si ma refer la cei care cred ca daca pui un filtru sport, chip si o toba sport gata ai racheta. Daca-i pui o admisie si evacuare completa facuta de Nea Jean din acelasi material din care se fac burlanele gata deja numai te suporti si te lauzi la toti tovarasii ca acuma ai peste 250 de cai si faci toate Loganurile pe care le intalnesti poate chiar un Calibra ceva.

 

Avem cealalta categorie care au auzit de diferentiale autoblocante, axe cu came care sunt date cu un dinte in fata si cutii cu rapoarte scurte...acestia stiu cate ceva insa nu ceea ce trebuie.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Vezi ca in general tu ai idei tip NFS nu eu :blink: Neoane, spoilere, remember?

 

Acel mic castig de putere de care vorbesti e foarte greu de obtinut daca nu e facut de cineva care intr-adevar se pricepe.

Pt informatia ta, evacuarea NU-ti da putere iti da cuplu.

 

Din pacate vad ca foarte multi dintre cei pasionati de liniutze traiesc din mituri si ma refer la cei care cred ca daca pui un filtru sport, chip si o toba sport gata ai racheta. Daca-i pui o admisie si evacuare completa facuta de Nea Jean din acelasi material din care se fac burlanele gata deja numai te suporti si te lauzi la toti tovarasii ca acuma ai peste 250 de cai si faci toate Loganurile pe care le intalnesti poate chiar un Calibra ceva.

 

Avem cealalta categorie care au auzit de diferentiale autoblocante, axe cu came care sunt date cu un dinte in fata si cutii cu rapoarte scurte...acestia stiu cate ceva insa nu ceea ce trebuie.

276544[/snapback]

Eu nu am zis ca isi face navera spatiala daca pune un filtru, un chip, o evacuare sport...cati crezi ca ar baga mii de euro intr-un e34 ? axa cu came sport, injectoare, turbine, treburi...toate costa. dar in fine nu zic mai mult ca sa nu se supere adminii de off topic.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.