Jump to content

Martor airbag aprins


Recommended Posts

aici vroiam sa ajung, dar parca am luat-o cam prea de departe: daca masina sta pe loc, cu motorul pornit si are loc un impact, ce se intampla cu pernitele? discutie si pentru cazul cu oameni in masina si pentru cel fara oameni...

275822[/snapback]

 

 

Sunt si eu curios ce raspund colegii de mai sus, ca tot aici am vrut si eu sa se ajunga :blink:

Link to comment
Share on other sites

..centura nu permite miscarea corpului uman astfel incat sa se produca ruperea gatului in urma declansarii air-bag-ului..ca martorul este aprins poate rezulta din n motive...

275701[/snapback]

 

 

Eram convins ca centura tocmai asta face, permite miscarea pentru a evita leziunile interne. :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

am si eu o problema cu martorul pentru airbag, care dupa o prostie care am facut-o ramane aprins tot timpul

 

ok, acum sa va spun ce am lucrat :twoup:

am ramas fara baterie, tot sa resetat in bord, am tot dat chei pt ca nu stiam ca e bateria de vina, tzacaia din secunda in secunda cand tineam pe pornire cheia, dupa ce am frecato asa 2 3 minute, am inteles ca e bateria terminata :twoup: . Am luat de la fratemio dintrun passat (diesel) bateria (eu am 320 benzina nu stiu daca conteaza) si am legat plus pe plus si minus pe minus, cu un sistem foarte "profesionist": aveam 2 baterii in porbagaj legate intre ele cu niste fire care faceau scantei din cand in cand pe borne (stiu, urat de tot dar eram disperat de ce nu porneste). nu am reusit asa, am luat niste cabluri speciale pt asa ceva cu clesti etc, si masina langa masina in final a pornit a mea.

 

dupa showl respectiv am vazut martorul aprins permanent.

 

v-am dat explicatia cum am ajuns cu martorul airbag aprins, acum ziceti-mi si mie unde e problema, ce am ars, ce am stricat sa-mi fac o parere, intr-un final o sa o duc la un tester dar pana atunci daca va rog sa ma lamuriti care e problema

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Buna am si eu o intrebare, pot fi mai multe feluri de soft-uri pt testere ca un service de cartier mi-a zis ca mi-e dus modulul de airbag (becul de la airbag sta tot timpul aprins) si as vrea sa stiu daca mai merita sa dau o fuga si la AB pt un test ca din cat am inteles modulul e undeva la 300 eur+manopera :)

multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

am descoperit problema cu airbagu, cand am adus masina din germania, iam tras o spalatura si pe interior, a spalat tapiseria si o fi intrat apa la mufa de sub scaun la care e legat senzorul probabil, am curatat mufa, spreiat cu spray de contact si acum nu mai am probleme :) verifica totusi mufele de sub scaun si curata contactele, poate rezolvi, oricum daca bine tin minte, eroarea de pe bord sau martorul trebuie sterssau resetat de pe calculator.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salut,

am si eu problema asta cu martorul airbag aprins in bord , am fost la un service de cartier mi-a facut testare si mi-a gasit SENZORUL CENTURA pasager ca are rezistenta prea mare , drept urmare nu pote sterge eroarea ( adica o sterge dar reapare instantaneu)

Aveti idee care ar fi rezolvarea?

Se schimba senzorul asta? Se curata? etc..

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

eu am scos scaunul pasager afara din masina pentru a-l spala ,l-am lasat la uscat in casa pe calorifer cateva zile si intre timp am folosit masina.

atunci mi s-a aprins beculetul din bord pentru airbag ,deci probabil calculatorul nu a mai depistat mufa bagata in scaun si a avertizat ,

am sa-l sting cu un laptop cand se v-a ivi ocazia ,acum nu stiu daca e activ sau nu ca practic nu a umblat nimeni la airbag,dar nici nu imi doresc sa aflu.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

se poate si ca toate airbagurile sa nu functioneze cand este becul aprins

se poate si ca doar un anumit airbag(cel care defapt a si produs eroarea-aprins martorul) sa nu functioneze si restul sa declanseze.

spectrul este larg,e vb in general de eroarea-problema in sine

in cazul tau(cu scaunul spalat etc) ar trebuii ca o resetare pe tester sa rezolve problema,dar vezi..ai frija ca am intalnit caz in care a desfacut pe cel din usa si s-a ars si calculatorul.

ulterior,cand a ajuns la mine tot ce am putut sa ai fac a fost sa fac mai intai rost de modul..

deci mare grija,si asa electronica este din ce in ce mai slaba ca fiabilitate!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Parca este nevoie si de o viteza minima, nu?

aici vroiam sa ajung, dar parca am luat-o cam prea de departe: daca masina sta pe loc, cu motorul pornit si are loc un impact, ce se intampla cu pernitele? discutie si pentru cazul cu oameni in masina si pentru cel fara oameni...

 

din cate stiu eu, la crash teste la impactul lateral sar airbagurile laterale cu toate ca masina stationeaza...deci, eu zic ca sar. L.E. Asta in caz ca nu v-ati lamurit pana acum (nu am vazut data ultimului post :) )

Edited by marius_ivan
Link to comment
Share on other sites

Parca este nevoie si de o viteza minima, nu?

aici vroiam sa ajung, dar parca am luat-o cam prea de departe: daca masina sta pe loc, cu motorul pornit si are loc un impact, ce se intampla cu pernitele? discutie si pentru cazul cu oameni in masina si pentru cel fara oameni...

 

din cate stiu eu, la crash teste la impactul lateral sar airbagurile laterale cu toate ca masina stationeaza...deci, eu zic ca sar. L.E. Asta in caz ca nu v-ati lamurit pana acum (nu am vazut data ultimului post :) )

Pai sar si cele din fata chiar daca masina este oprita.Bineinteles, daca este accidentata de alta masina.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Atunci cand va ramane aprins martorul airbag in bord in 99,99% din cazuri este din mufa de sub scaunul dreapta sau sofer , este o problema frecventa la e46. De obicei testerul afiseaza eroare de genul : senzor centura rezistenta prea mare . NU are nici o treaba cu NICI un senzor.

 

 

Am patit si eu acesta problema si inca o am. Senzorul din scaunul drepta este s-a defectat si este blocat pe o anumita greutate.

Acei senzori calculeaza greutatea personei pt a regla taria airbag-urilor.

Nu se poate schimba doar el,ci cu tot sezutul scaunului asa ca eu merg bine si sanatos cu el asa.

La mine e blocat pe greutatea unui barbat mediu si nu ma deranjeaza.

Degeaba se sterge eraorea cu testerul sau alte softuri(facut asa ceva),dupa un timp va reaparea.

Mentionez ca asta se intimpla pe un seria 1.

Edited by alexnos
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.