Jump to content

Probleme acceleratie 2000-2500 ture


Recommended Posts

Salut! Am un 318D din 2003. De ceva timp intre 2000-2500 ture nu mai trage. Cel putin la pante e belea. Imediat ce acul turometrului trece de 2500 ture, undeva pe la 2700 trage normal. Am schimbat toate filtrele, pana si filtrul epurator insa degeaba. Cineva mi-a spus ca ar trebui schimbate 2 electovalve/electrovane insa nu am reusit sa le identific pe RealOm. Am pus-o si pe tester insa nu imi da nici o eroare. Singura perioada cand nu face chestia asta e dimineata cand motorul e rece. Atunci trage perfect.

Astept niste sfaturi de la voi!

Link to comment
Share on other sites

Hai ca pana la urma schimb masina cu totul :blink: . Dar care sunt electovalvele? Ca nu reusesc sa le depistez pe RealOm.

276399[/snapback]

una la e.g.r. (exaust gas recirculation) si una la turbo ,iar daca se ard nu mai fac vacum...si rezulta diverse ciudatenii...

Link to comment
Share on other sites

simptome specifice pt debitmetru. scoate mufa si vezi cum trage fara.

276141[/snapback]

La mine nu a tinut testu asta cu scos debitmetru si vazut cum merge. Debitmetru era belit si am scos mufa si mergea lafel. Dar am schimbat debitmetrul si a inceput sa mearga de zbarnaie. Recomandarea mea e sa iti iei debitmetru original

Link to comment
Share on other sites

La mine nu a tinut testu asta cu scos debitmetru si vazut cum merge. Debitmetru era belit si am scos mufa si mergea lafel. Dar am schimbat debitmetrul si a inceput sa mearga de zbarnaie. Recomandarea mea e sa iti iei debitmetru original

276442[/snapback]

ti-ai facut resoftare...?!ca iti trebuie si asta la schimbarea debitmetrului nou..cica pt consum ,performante maxime,etc..

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Am rezolvat-o. Am scos furtunul care intra in EGR si l-am blocat. Acum masina merge perfect. Tipul care mi-a facut-o mi-a spus ca EGR-ul ramane tot timpul deschis si este posibil, daca nu isi revine sa fie nevoie de o resoftare la Bavaria.

292245[/snapback]

Cum iti facea mai exact?! se infunda cumva ?!....si por-ma ,isi dadea drumul..?!cred ca si eu sufar de aceeasi problema,si mi-a zis un tip ca doar cu resoftare pt amestec se rezolva...si cum ai astupat furtunul cat si EGR-ul...!? si in plus,daca ai anulat,nu iti apare eroare de check engine...?!

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Cum iti facea mai exact?! se infunda cumva ?!....si por-ma ,isi dadea drumul..?!cred ca si eu sufar de aceeasi problema,si mi-a zis un tip ca doar cu resoftare pt amestec se rezolva...si cum ai astupat furtunul cat si EGR-ul...!?

292250[/snapback]

Nu se infunda. Nu mai tragea cand ajungeam la 2000ture. Cum trecea de 2700, tragea. Furtunul l-am blocat cu un surub, pe care i l-am bagat in cap. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Nu se infunda. Nu mai tragea cand ajungeam la 2000ture. Cum trecea de 2700, tragea. Furtunul l-am blocat cu un surub, pe care i l-am bagat in cap. :blink:

292252[/snapback]

si nu iti da eroare de check engine?! ca asa face daca numai merge EGR-ul...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.