Jump to content

Recommended Posts

Salutare tuturor si rogu-va dati-mi o manutza de ajutor. Acum o saptamana mi-am adus un BMW 330i, an fabricatie 2002. Am schimbat la el uleiul (Mobil1 0w-40) si filtrele printre care filtrul de benzina (cumparat de la Al Padrino :blink: ). Din momentul in care am schimbat acest filtru masina nu mai porneste la prima cheie...ce poate fi? e filtrul defect? nu este compatibil?arata aproape identic cu cel vechi. Tot de atunci , in momentul in care opresc motorul, dupa ce il forjez putin, imi ramane aprins pentru 1 minut becul de la pompa de ulei, dar nu ramane aprins rosu, ci galbui...Ce se intampla? imi poate spune careva?

Va multumesc!

post-476-1119244453_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Bine ai venit !

Sa stapanesti sanatos masinuta !

 

Becul de ulei aprins pe galben inseamna nivel scazut de ulei in motor.In cazul in care nu mai exista o alta problema,se va stinge dupa completarea cu ulei(~0.5 l).

Si mie mi s-a intamplat la fel http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=307&st=20

Pe viitor este bine sa ai 1l de ulei de rezerva la tine,pentru completari.

Pentru filtrul de benzina nu stiu sa-ti raspund.

Asteapta si alte opinii ! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Intreb,nu dati cu parul in nestiutori :blink: ...filtrul de benzina are un sens de montare.Se poate monta invers ?

 

29209[/snapback]

 

dupa ce am schimbat filtrul de benzina, am experimentat aceleasi probleme, si aceeasi intrebare a aparut: o fi fost montat invers filtrul? din fericire problemele au disparut de la sine dupa vreo doua saptamani...

cica se mai intampla sa fie montat filtrul invers, in ciuda sagetii....

Link to comment
Share on other sites

In sfarsit am rezolvat problema. Azi am fost si am reinstalat vechiul filtru de benzina... totul este ok acum.. se pare ca supapa aceea de pe filtrul nou nu isi facea treaba cum trebuie sau mai degraba nu era pentru acest model de BMW... acesta a fost raspunsul mecanicului. Cat despre becul galben de la ulei... intr-adevar ... nivel scazut de ulei. Azi am mai cumparat un litru si acum totul a revenit la normal. Eu bagasem in motor 5 litri... ca deh.. asa am fost obisnuit de la vechiul meu 320d din 2001, dar se pare ca la asta intra cu un litru mai mult. Am fost azi si la Filaret, am bagat-o pe tester, toti parametrii sunt normali atat la motor cat si la cutie... asa ca acum sunt fericit. Apropo, cat de durabile sunt cutiile astea SMG? Tin la "forja"?

P.S. Va multumesc pentru raspunsuri.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.