Jump to content

E46 DSC - 220km/h - problema


G U N T H E R

Recommended Posts

Unitatea de abs asc (e pe contra-aripa dreapta aia din care ies conductele de frana).

Am aflat acum de curand .. ca dracia nu se strica de la franari repetate ci de la viteza ... cam ciudat...

Aceiasi prb am avut-o si cu un E270 din 2004  :)

276698[/snapback]

sa se strice de la viteza :) , nu am mai auzit de asa ceva :blink:

Link to comment
Share on other sites

sa se strice de la viteza  :) , nu am mai auzit de asa ceva  :blink:

276703[/snapback]

Da, si eu am zis la fel... dar asta a zis-o cineva care lucreaza la bavaria ... ca e calculatorul dat peste cap ..

Oricum ...valorile care mi le indica .. in bord sunt complet eronate...

Iar de la frana ... hmm.. ce sa zic .. nu am avut niciodata evenimente ... prin care sa solicit sistemul de franare la maxim ...

Link to comment
Share on other sites

fratii mei maniaci BMW, am rezolvat-o si sunt fucking happy!!!!

Hai sa va povestesc putin. Am tinut cont de toate parerle voastre, si azi dim. la prima ora am fost cu masinuta la geometrie. Mi-au pus baietii geometria la punct, mi-au pus si volanul pe drept dupa care test pe sosea. I-am tras o talpa in stilul meu caracteristic si nu mi sa parut nici-o diferenta majora, si mai mult decat atat martorii DSC si cel de la frana de mana era inca aprins. Binenteles ca am inebunit de draci!!!....aia de la service mi-au zis ca geometria este ok, insa ar trbuii sa ma duc la tester sa vad daca nu cumva este vreo belea propriuzis cu sistemul DSC. Am plecat scotand flacari pe nas si din roti. In timpul asta cat dadeam telefoane sa gasesc un "calculatorist" de masini, am orpit sa imi iau tigari, iar cand m-am intors la masina sa plec spre filaet la BMW mi sa intamplat ceva minunat, sau stins ambii martori si butonul de la DSC functiona ca la carte cumintel si ascultator.

Deci, concluzie - Daca DSC-ul da eroare sau ramana blocat pot fi urmatoarele cauze: Curbe stranse, Aderenta proasta, Geometria in neregula a masinii, probleme cu senzorii ABS, Pozitionare incorecta a volanului dupa schimbare caseta directie.

Cam atat am gasit in tot topicul, daca mai aveti altele sunt bine venite, ca doar aici suntem "in casa".

Thank's All!!

Link to comment
Share on other sites

pai eu nu vad ca ai rezolvat-o....

s-a rezolvat singura. mergi totusi la un tester. macar ca sa aflii ce draq a fost aiurea

 

L.E. si cand mai vrei sa mergi noaptea pe A2 zi si mie. ca si pe mine ma bate un gand.

Edited by c0sta
Link to comment
Share on other sites

parerea mea este ca la mine a fost problema cu volanul pt ca altfel nu stiu cum ar fi putut sa se stinga martorii :blink: ; apropos, ce presiune trebuie sa am in roti fatza-spate? masina este ok dupa parerea mea, dar pt mai multa siguranta si sa nu lesin daca se aprind din nou martorii am sa-i fac si un tester. Pe de alta parte, vreau si eu sa aflu un lucru de la voi....inainte de BMW-ul asta am avut tot masini puternice insa tractiune fata, (Vectra 2.2 - 130Hp, Mondeo - 130Hp, Audi A4 - 131Hp), ceea ce simt la masinuta asta este o oarecare instabilitate a directiei, si crdeti-ma la paranoia care zace in mine, i-am schimbat bucsile, caseta de directie, placutele de frana...in rest e ca noua...totusi directia mi se pare destul de instabila :) .

 

PS. Pe A2 ies cand fac teste :) , cursele le fac si prin oras...asa ca daca ne vedem prin oras da-mi doar un semnal :)

Link to comment
Share on other sites

BMW este recunoscut pentru directia precisa. are o prezicie chirurgicala ( in majoritatea revistelor si emisiunilor tv este folosita comparatia asta cand este vorba de BMW).

 

poate ti se pare sau poate chiar are o problema masina ta. dar iti spun ca directie instabila nu ar trebui sa ai.

 

 

acum depinde ce pretentii ai tu. mie personal mi se pare ca vrei cam mult de la un 320D ("220 se plafoneaza "). oricum celelalte masini care le-ai avut nici nu se compara cu asta la capitolul directie (tractiune fata .. caracter subvirator.... ).

Edited by leoberti
Link to comment
Share on other sites

tramlinig!? nu cunosc termenul...dar iti pot spune ce simt la directia BMW si ce am simtit la celalalte masini. De exemplu azi venind de la aeroport pe centura (ca prin oras nu ai sanse decat sa stai, in niciun caz sa mergi), cred ca stiti cu totii cum sunt "sapate" in asfalt rotile de la masini, si asta datorita rahatului de material compozit pus in opera de drumarii din romania, am sesizat ca la anumite momente cand prindeam cate o denivelare simteam ca masina incearca sa ia alte directii fata de cele pe care le vroiam eu, nu pot spune ca nu o redresam insa comparativ cu celalate masini este mult mai instabila, la alea chiar daca drumul era denivelat nu aveam senzatia ca masina vrea sa ma arunce in sant.
Link to comment
Share on other sites

romulus, pai in cazul asta ce pot spune....trebuie ca in mom in care te urci pe un bmw sa stii ca maestria in soferie este un atu important, iar cei pe care ii "ajutam" atunci cand vin cu topicuri gen "vreau bmw" sa le spunem si de efectul "trimling"....ca o concluzie, putrea bmw este altceva...insa directia lasa de dorit, no offense, just my opinion....
Link to comment
Share on other sites

[...]

putrea bmw este altceva...insa directia lasa de dorit, no offense, just my opinion....

277043[/snapback]

 

Nu sunt de acord. Directia BMW este splendida si e directa, nu filtrata ca la alte masini. Asta e ceva de dorit.

 

Si cu efectul de tramlining te obisnuiesti. Trebuie doar sa fii mai permisiv cu volanul si sa-l lasi sa-si faca de cap. Nu pleaca de pe directie.

 

Prefer onestitatea volanului BMW, decat minciuna volanului unui Audi. ORICAND.

Link to comment
Share on other sites

romulus, pai in cazul asta ce pot spune....trebuie ca in mom in care te urci pe un bmw sa stii ca maestria in soferie este un atu important, iar cei pe care ii "ajutam" atunci cand vin cu topicuri gen "vreau bmw" sa le spunem si de efectul "trimling"....ca o concluzie, putrea bmw este altceva...insa directia lasa de dorit, no offense, just my opinion....

277043[/snapback]

 

 

:blink: esti obisnuit cu masini slabe din punctul de vedere al manevrabilitatii (cel putin la vectra pot sa fac comparatia asta am avut si eu exact ca a ta si unghiul de cabrare al rotilor este foarte mic in comparatie cu bmw-ul. asta o face slab manevrabila)

nu te grabi cu afirmatiile. ai rabdare sa te obisnuiesti cu masina (tractiunea spate , manevrabilitatea, puterea) si o sa vezi ca nu o sa mai vrei sa te dai jos din ea.

Link to comment
Share on other sites

PS. Pe A2 ies cand fac teste :) , cursele le fac si prin oras...asa ca daca ne vedem prin oras da-mi doar un semnal  :blink:

277028[/snapback]

 

de teste vorbeam si eu. mergem amandoi si vedem diferentele intre a ta si a mea. curse eu nu fac nicaieri. sorry.

 

legat de directie...cred ca gresesti. dar cum spui ca ai schimbat cam tot ce tinea de directie nu e masina de vina. ci omul din spatele volanului. adica tu. mai explicit - abia acum simti exact directia, simti exact ce se intampla cu rotile (vb lui romulus). la masinile de pana acum nu ai simtit nimic. si din acest motiv ai impresia ca e ceva neinregula cu masina. de fapt abia acum vezi ce inseamna cu adevart o masina buna. bun venit in lumea asta :)

 

legat de presiune... eu am 255/50/r16 si 2 pe fata, 2,2 pe spate. tu ce roti ai?

Link to comment
Share on other sites

nu vreau sa dranjez spiritul de lupta al nimanui bobo, sunt convins ca bmw este o masina super si imi place enorm, insa daca nu ar fi existat polemici, discutii explicative si alte chestii menite sa vina in ajutorul fiecaruia probabil ca la ora asta eram cu totii la nani fara sa mai stam la palavre pe forum. De exemplu, un lucru esential l-am auzit asta seara, efectul "tramlining", este posibil ca fosta caseta de directie sa fie buna, iar eu din dorinta de a "rezolva" problema directiei poate am schimbat un element al masini care poate nu avea nici-o problema. Sper sa ma obisnuiesc cu timpul cu "adevarul" directiei...totusi la audi "minciuna" era destul de dulce, cel putin la drum lung
Link to comment
Share on other sites

de teste vorbeam si eu. mergem amandoi si vedem diferentele intre a ta si a mea. curse eu nu fac nicaieri. sorry.

 

legat de directie...cred ca gresesti. dar cum spui ca ai schimbat cam tot ce tinea de directie nu e masina de vina. ci omul din spatele volanului. adica tu. mai explicit - abia acum simti exact directia, simti exact ce se intampla cu rotile (vb lui romulus). la masinile de pana acum nu ai simtit nimic. si din acest motiv ai impresia ca e ceva neinregula cu masina. de fapt abia acum vezi ce inseamna cu adevart o masina buna. bun venit in lumea asta :blink:

 

legat de presiune... eu am 255/50/r16 si 2 pe fata, 2,2 pe spate. tu ce roti ai?

277052[/snapback]

 

costa la fel ca ale tale, cred ca am sa fac si presiunea maine dim....totusi nu cred ca am probleme, oricum am sa fac o verificare....iar cu intalnirea ar fi super chiar mai multi sa fim prezenti, cateva schimburi de experiente si cunostinte vis-a-vis de masini cred ca ar fi bine venite.

Link to comment
Share on other sites

@gunther: Eu unul prefer oricand sa simt drumul in adevaratul sens al cuvantului. Bineinteles ca uneori ma deranjeaza suspensia tare de la BMW in comparatie cu confortul de la MB, de exemplu, dar zambetul dupa o curba luata mai stransa face toti banii. La fel si cu directia: bineinteles ca pentru unii e suparator sa simti fiecare gropita din drum si fiecare denivelare, dar pentru mine (si nu numai) asta inseamna in primul rand siguranta. Cred ca o sa iti schimbi parerea in timp... :blink:

 

PS: Presiunea pneurilor in functie de gradul de incarcare al masinii si dimensiuni e afisata pe stickerul de pe stalpul soferului. Respectati indicatiile de acolo, nu umflati rotile dupa ureche :) .

Link to comment
Share on other sites

i-am condus si eu masina omului. directia este mai usoara. volanul se invarte mult mai usor - cel putin fata de a mea. de aici si sentimentul de "instabilitate" al volanului. omul are exact aceleasi gume ca si mine - deci nu poate fi vorba despre influenta lor.

 

foarte ciudat. oricum probabil dupa ce se duce la un alt service sa i se faca o verificare o sa ne spuna daca masina avea ceva sau asa o fi normal la ea.

Link to comment
Share on other sites

PS: Presiunea pneurilor in functie de gradul de incarcare al masinii si dimensiuni e afisata pe stickerul de pe stalpul soferului. Respectati indicatiile de acolo, nu umflati rotile dupa ureche  :) .

277065[/snapback]

 

pai daca ma iau dupa ce e pe stalp, si dupa marimea gumelor mele ar trebui sa bag 2 pe fata si 2,4 pe spate. pe spate mi se pare mult prea mult pentru drumurile noastre

asta ca sa nu mai vorbesc de presiunea pentru gumele de iarna 2,2 cu 2,6.

 

baga tu ce scrie acolo ca eu raman la 2 cu 2,2 :blink:

Link to comment
Share on other sites

de teste vorbeam si eu. mergem amandoi si vedem diferentele intre a ta si a mea. curse eu nu fac nicaieri. sorry.

 

legat de directie...cred ca gresesti. dar cum spui ca ai schimbat cam tot ce tinea de directie nu e masina de vina. ci omul din spatele volanului. adica tu. mai explicit - abia acum simti exact directia, simti exact ce se intampla cu rotile (vb lui romulus). la masinile de pana acum nu ai simtit nimic. si din acest motiv ai impresia ca e ceva neinregula cu masina. de fapt abia acum vezi ce inseamna cu adevart o masina buna. bun venit in lumea asta :)

 

legat de presiune... eu am 255/50/r16 si 2 pe fata, 2,2 pe spate. tu ce roti ai?

277052[/snapback]

sigur nu e gresit ceva aici? alea sunt cauciucuri de jeep :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.