Jump to content

contact mecanic


8gabriellita

Recommended Posts

Salutare....!!!Va rog ...ajutati-ma cu un sfat.Am un 525 1996.S-a stricat partea mecanica a contactului.Merg cu ea pt ca pot...cu cheia in contact...sa deblochez intai volanul si apoi o pornesc cu un capat de surubelnita........(partea electrica...banuiesc...sunt femeie...intelegeti )Am mers la reprezentanta si mi-au spus ca nu am ce sa fac altceva decat sa cumpar contact cu inchidere cu tot....usi....etc15 mil....cu comanda...etc.Fratilor... e stricata doar parte mecanica....chiar nu se poate inlocui...cu un contact de BMW....nu ma deranjeaza ca o sa am 2 chei.Mi s-a spus ca as putea dar nu m-ar sfatui....probleme de recunoastere cu cipul....bla ...bla...bla.Il pun intr-un maimutoi si-l leg de volan....E chiar asa de neagra oaia incat tresa schimb eu acum toate incuietorile si tot ce implica asta?AJUTATI-MA!!!!!!!
Link to comment
Share on other sites

Nu trebuie schimbat decat ce este defect, contactul electric sau contactul mecanic.

Nu are nici o treaba cu imobilizatorul sau cu usile.

Deci poti comanda doar piesa respectiva noua, sau poti cumpara un contact mecanic SH(daca este defect), insa trebuie si alta cheie, deci pretul este posibil sa fie asemnator cu al unui contact nou.

 

Pe de alta parte, daca se strica contactul mecanic, uneori de strica si corpul de antimoniu in care se introduce contactul, adica este posibil sa pui un contact nou si sa se blocheze din nou.

Link to comment
Share on other sites

ok....multumesc foarte mult...asta o sa si fac...o sa cumpar un contact nou....o sa-l montez....dar ce fac daca se strica placa de antimoniu(sau cum ai zis)atunci ce mai e de facut...de ce nu pot sa-mi dau seama de acum daca acea placa mai e buna sau nu....si daca nu e buna ce e de facut....astept parerea ta....mersi mult
Link to comment
Share on other sites

ok....multumesc foarte mult...asta o sa si fac...o sa cumpar un contact nou....o sa-l montez....dar ce fac daca se strica placa de antimoniu(sau cum ai zis)atunci ce mai e de facut...de ce nu pot sa-mi dau seama de acum daca acea placa mai e buna sau nu....si daca nu e buna ce e de facut....astept parerea ta....mersi mult

279504[/snapback]

 

 

Este vorba de piesa nr 1(e39 luat la intamplare).

Daca contactul se va scoate cu forta probabil piesa respectiva va fi afectata.

La anii masinii eu as schimba ambele piese automat,alegerea iti apartine.

 

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...703&hg=32&fg=30

Link to comment
Share on other sites

Poti sa mergi cu contactul acele inainte sa-l montezi pe masina la un specialist in mecanica fina (eu cunosc doi in CT) si sa-ti modifice butucul astfel incat sa se potriveasca cheia de la usi...eu mi-am facut asta la E28...e drept ca e diferenta de generatie intre e28 si ce ai tu...dar e numai diferenta de bani...mie mi-a luat 400.000lei vechi acum 3 ani...sau poti sa mergi cu contactul vechi..poate se poate repara,..poate i-a sarit vreo piesa pe acolo...succes :blink:
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
cauta pe la second hand,cu una doua sau cate chei o avea.Daca merge montat contact nou.....nu vad de ce nu ar merge un contact second.....

276622[/snapback]

buna..te rog.....spune-mi de unde sa iau un contact second...sau unul nou.....am cautat si nu gasesc...cel putin cel nou mi s-a spus ca mi-l da...e cu tot cu parte electrica si costa aproape 600 ron...separat nu are si nu imi garanteaza ca va merge...a avut cazuri in care l-au cumparat degeaba...nu s-a potrivit

.Multumesc pt oricine mi-ar putea da orice informatie

Link to comment
Share on other sites

Multumesc de raspuns.....Problema mea a inceput atunci cand la pornirea masinii mi s-a blocat cheia in contact...adica nu cheia...ea iesea...juca in contact in gol...dar ramasese blocat pe contact pus...si nu mai puteam opri motorul..Am decuplat bornele de la baterie....si am pornit-o impingand-o.a pornit fara probleme...distributia e pe lant.Un prieten mi-a scos partea electrica a contactului in afara sa o pot porni de acolo si mi l-a decuplat de pe contact pus.Acum o pornesc pe electric si am grija sa deblochez volanul(are o pozitie contactul mecanic prin care volanul are rotatie completa)Bineinteles ca tacane cateii contactului la fiecare viraj....ma rog.Dar partea grea a inceput cand am fost cu ea la reprez..la Bavaria si nici nu stau la discutie ...ei spun ca alta solutie nu e decat sa facem comanda de contact cu tot cu inchidere ca asa se schimba.Costa si mult ...dar toti zic ca nu e normal,ca se poate schimba si contactul mecanic doar.Doar acela e defect.Acum caut contact...nou sau second...si nu gasesc.Am facut comanda la un mag specializat din Ploiesti,dar mi-au zis ca le-a dat raspunsul de la firma de unde se aprovizioneaza ei ca nu au contact pe seria aceasta.Acum incerc la altele ...chiar asa nu se poate gasi...!!!!Ce fac in situatia ast a.? ...nr.de identificare[sters]BM06646.....seria cartii de identit.[sters]...Caroseria3volberlina,4 usi,marca BMW<tipul...varianta5I8I...nr de omologare[sters]..tipul motorului18.4E2.cilindri1795....putere85.Iti multumesc daca ma poti ajuta.

 

[Nu mai posta pe un forum public astfel de informatii... E periculos, ok? Ultimele 7 caractere ale VIN-ului sunt de ajuns :blink: ]

Edited by MuadDib
Link to comment
Share on other sites

Multumesc de raspuns.....Problema mea a inceput atunci cand la pornirea masinii mi s-a blocat cheia in contact...adica nu cheia...ea iesea...juca in contact in gol...dar ramasese blocat pe contact pus...si nu mai puteam opri motorul..Am decuplat bornele de la baterie....si am pornit-o impingand-o.a pornit fara probleme...distributia e pe lant.Un prieten mi-a scos partea electrica a contactului in afara sa o pot porni de acolo si mi l-a decuplat de pe contact pus.Acum o pornesc pe electric si am grija sa deblochez volanul(are o pozitie contactul mecanic prin care volanul are rotatie completa)Bineinteles ca tacane cateii contactului la fiecare viraj....ma rog.Dar partea grea a inceput cand am fost cu ea la reprez..la Bavaria si nici nu stau la discutie ...ei spun ca alta solutie nu e decat sa facem comanda de contact cu tot cu inchidere ca asa se schimba.Costa si mult ...dar toti zic ca nu e normal,ca se poate schimba si contactul mecanic doar.Doar acela e defect.Acum  caut contact...nou sau second...si nu gasesc.Am facut comanda la un mag specializat din Ploiesti,dar mi-au zis ca le-a dat raspunsul de la firma de unde se aprovizioneaza ei ca nu au contact pe seria aceasta.Acum incerc la altele ...chiar asa nu se poate gasi...!!!!Ce fac in situatia ast a.? ...nr.de identificare[sters]BM06646.....seria cartii de identit.[sters]...Caroseria3volberlina,4 usi,marca BMW<tipul...varianta5I8I...nr de omologare[sters]..tipul motorului18.4E2.cilindri1795....putere85.Iti multumesc daca ma poti ajuta.

 

[Nu mai posta pe un forum public astfel de informatii... E periculos, ok? Ultimele 7 caractere ale VIN-ului sunt de ajuns :blink: ]

290224[/snapback]

din nr tau de identificare reiese ca masina este un e34,s-ar putea sa am ce-ti trebuie dar nu am cum sa vad pana duminica seara

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.