Jump to content

Probleme evacuare 525d


B.M.W.

Recommended Posts

Am niste nelamuriri legate de evacuarea la 525d. Nu stiu de unde sa incep.. deci mai intai de toate catalizatoru a fost "operat" adica a fost taiat, i s-au scos filtrele din el si a fost sudat la loc. Restu evacuarii se tinea in 2 suruburi .. ii lipseau multe piese de sustinere iar ca efect s-au rupt racoardele flexibile care vin dupa catalizator. Nici nu vreau sa spun ce am patit de la treaba asta. In primu rand tot fumu se dispersa undeva in zona motorului si intra pe aeru conditionat. Cand dadeam drumu la aer imi intrau noxele in interior. Mai mult de atata motoru se auzea foarte tare pe strada + imi suiera turbina. Ca efect .. se dadea lumea la o parte cand veneam eu, mamele isi luau copii in brate iar toti ricerii de pe strada se luau la liniute cu mine desi eu n-aveam chef .. etc :) + prietenii ma auzeau de la 2 strazi inainte sa apar cu masina si porneam toate alarmele de la loganurile parcate

 

Azi am fost la un service de evacuari, specializati pe tuning si mi-am schimbat racoardele flexibile cu unele noi iar luni (am dat comanda din timp) imi ridic de la filaret toate piesele de sustinere pt evacuare. Dupa treaba de azi motoru a devenit foarte silentios si nu mai imi intra noxe in interior.

 

Acuma apare reversu medaliei. Cand am plecat de la service imediat ce am demarat am lasat un imens nor de fum negru in spate (intrasera in functiune tobele intermediare + cea finala care pana atunci au stat pe bara cam 8 luni). In plus masina mi se pare ca nu mai trage ca inainte :blink: .. mi se pare infundata .. zici ca o strange cineva de gat. Parca imi placea mai mult inainte cand avea loc sa respire. Ce ma sfatuiti sa fac? Se poate curata undeva restu de evacuare? Sau sa trec pe o evacuare sport mai silentioasa? Numai azi toata treaba ma costat 200 euro iar restu evacuarii sport m-ar costa 400 si nu prea imi arde?

Link to comment
Share on other sites

1 ce racorduri flexibile ti-au montat? dimensiuni? daca sunt mai inguste decat cele originale e normal ca masina sa nu mai traga

eu asta cred ca e problema

da-i cateva trombe si esapamentul se va curata

daca tot vrei sa schimbi evacuarea i-ati una sport, dar ai grije de unde o iei

Link to comment
Share on other sites

Am facut lucrarea la pilot tuning (nu stiu daca am voie sa zic .. rog un moderator sa stearga numele daca nu e voie)

 

Mi-au pus racoarde exact pe diametrul tevii de evacuare. Chiar ei mi-au spus azi despre tot felu de improvizatii care se mai fac de amatori .. gen sa legi o teava de 57 cu una de 50 fapt care sugruma motoru (isi facue unu pe o pisica). Oricum lucrarea a fost profesionala, am factura si garantie.

 

Incep sa cred ca mi se pare mie din cauza ca nu mai aud masina cum o auzeam inainte. practic fiind sparta in dreptu soferului auzeam tot, stiam tot ce face motoru in momentu ala si acuma e cam tacere.

 

ma gandeam .. daca are cineva idee .. daca evacuarea nu a fost folosita cateva luni, sitele alea din tobe se pot infunda sau ceva?

Link to comment
Share on other sites

legat de faptul ca simti motorul mai strangulat astea sunt efectele secundare ale galeriei de evacuarea.

 

sincer cu dacia am avut multe experiente :) una a fost ca sa rupt galeria imediat inainte de toba mijlocie privind dinspre motor deci am ramas fara nici o toba -> suna de partca ar fi fost "nascar" dar ce sprintena a devenit

 

sa vezi daca intra si catalizatorul :) daca am inteles bine acu nu ai asa ceva decat racordurile le-ai refacut e corect :)

 

mai ai de gand sa il pui ? atunci o sa vezi strangulare :) ca la noxe nu stiu cum treci sau poate nu stiu eu ce poti tu :) am glumit

 

Ce tine de galerie ce vine dupa racorduri ea e material "cimentat" nu prea se prinde mai nimica de ea, dar atunci cand ai avut-o data jos trebuia "golita" sa zic asa poate e depunere in tobe zic asta pt ca si eu am data jos galeria si am pus-o pe verticala si au iesit multe din ea

 

acu as avea si eu o intrebare :D cum ti-au pus racordurile noi le-au sudat de tevile care vine de la catalizator sau :blink:

 

merci

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

Eu nu inteleg de ce ai montat o evacuare sport la un diesel?Eu zic sa pui tobe originale si sa o lasi asa.Diametrul si traseul tobelor originale sunt calculate exact pentru motorul tau,daca era benzinar era alta treaba dar asa...

277715[/snapback]

nu are nimic :blink: poti scoate evacuare originala chit ca e benzina chit ca e diesel nu scrie nicaieri ca nu ai voie sau ca dauneaza cu ceva , o evacuare custom made incepand de la serpisori pana in spate ajunge undeva la 1500 ron daca nu ma insel , dar bineinteles ca efectul este super dupa :) chiar daca e diesel , am vazut un golf diesel care avea doar toba finala schimbata cu una deaia goala si diametrul fiind ca la una de subaru , avea un sunet excelent :)

Link to comment
Share on other sites

legat de faptul ca simti motorul mai strangulat astea sunt  efectele secundare ale  galeriei de evacuarea.

 

sincer cu dacia am avut multe experiente :) una a fost ca sa rupt galeria imediat inainte de toba mijlocie privind dinspre  motor deci am ramas fara nici o toba -> suna de partca ar fi fost "nascar" dar ce sprintena a devenit

 

sa vezi daca intra si catalizatorul :) daca am inteles bine acu nu ai asa ceva decat racordurile le-ai refacut e corect :)

 

mai ai de gand sa il pui ? atunci o sa vezi strangulare  :) ca la noxe nu stiu cum treci sau poate nu stiu eu ce poti tu :D am glumit

 

Ce tine de galerie ce vine dupa racorduri ea e material "cimentat" nu prea se prinde mai nimica de ea, dar atunci cand ai avut-o data jos trebuia "golita" sa zic asa poate e depunere in tobe zic asta pt ca si eu am data jos galeria si am pus-o pe verticala si au iesit multe din ea

 

acu as avea si eu o intrebare :D cum ti-au pus racordurile noi le-au sudat de tevile care vine de la catalizator sau  :blink:

 

merci

277709[/snapback]

 

Intr-adevar masina expira mult mai bine fara exapament. La mine diferenta se simtea. Eu am catalizator acuma .. doar in teorie, in practica nu ..fiindca a fost desfacut si i s-au scos sitele si sudat la loc. Deci practic acuma am doua baloane goale. Aici apare alt semn de ingrijorare. Oare nu se acumuleaza gaze acolo in baloanele alea in loc sa circule fluid pe diametrul unei tevi? Ma gandeam sa le inlocuiesc cu niste tevi :).

 

De inspectia tehnica nu-mi fac probleme. Am unde sa o fac fara griji.

 

Un racord flexibil e ca un furtun special invelit in plasa otelita si prins in capete in 2 tevi. E necesar sa tai racordurile vechi si se sudeaza pe tevile care raman. Practic asta era singura solutie. La bmw racordurile sunt incluse in catalizator deci daca ti se duce unu din ele tre sa iei catalizatoru cu tot (unu poate sa coste si 1000 euro)

 

Am atasat si un desen pe scurt facut de mine pe problema

 

clauberty ... tu zici de o dacie "amarata" :D La mine la diesel cu cat ieseau mai repede gazele cu atat si turbina se misca mai repede si cu atat devenea mai puternica. Mi se consumau reprizele mai repede. Acuma mi se pare ca urca mai greu un pic

 

Eu nu inteleg de ce ai montat o evacuare sport la un diesel?Eu zic sa pui tobe originale si sa o lasi asa.Diametrul si traseul tobelor originale sunt calculate exact pentru motorul tau,daca era benzinar era alta treaba dar asa...

277715[/snapback]

 

Evacuarea sport e un lucru bun pt masina. Eu inca nu mi-am pus dar ma gandesc .. cine stie

Edited by B.M.W.
Link to comment
Share on other sites

aici s-ar putea sa ai mare dreptate. daca nu ma insel la mine situatia e un pic invers fata de o evacuare sport normala. din cate tin minte catalizatorul se pastreaza si se schimba doar tobele si/sau diametrul tevii dupa catalizator. O sa merg la cineva specializat. Se poate reprograma ecu?
Link to comment
Share on other sites

Deci daca nu mai ai catalizator nu cred ca ECU mai primeste datele corecte de la sonda.De aici se poate sa nu mai mearga ca inainte.Un amic cu E39 523i a facut si el aceasta operatiune si dupa motorul nu mai functiona ca inainte.

277792[/snapback]

 

la e39 525 nu ai fire de la catalizator si nici sonda lambda deci nu are ce sa infuenteze ECU

 

ca are catalizator sau nu doar turbina e "afectata" gazele scapa mai usor nefiind filtru de la catalizator -> o turatie mai mare la turbina -> presiune de aer mai mare in galeria de adminie la aceeasi turatie de motor

Link to comment
Share on other sites

:) :blink: ma gandeam eu azi cum "dreq" vine sonda lambda la asta ca evacuarea iese direct din turbina si turbina cam direct din motor. deja ma gandeam ca tre sa-mi iau si catalizator acuma.

 

m-am decis deja .. nu mai stau sa ma gandesc daca e infundat ceva. trec pe o evacuare completa sport ceva mai silentioasa.

Link to comment
Share on other sites

:)  :) ma gandeam eu azi cum "dreq" vine sonda lambda la asta ca evacuarea iese direct din turbina si turbina cam direct din motor. deja ma gandeam ca tre sa-mi iau si catalizator acuma.

 

m-am decis deja .. nu mai stau sa ma gandesc daca e infundat ceva. trec pe o evacuare completa sport ceva mai silentioasa.

278191[/snapback]

 

 

[EDIT] s-ar putea sa aiba si asta ceva gen sonda lambda.. poate stie cineva ceva sigur :blink:

Link to comment
Share on other sites

nu are nimic :blink: poti scoate evacuare originala chit ca e benzina chit ca e diesel nu scrie nicaieri ca nu ai voie sau ca dauneaza cu ceva , o evacuare custom made incepand de la serpisori pana in spate ajunge undeva la 1500 ron daca nu ma insel , dar bineinteles ca efectul este super dupa :) chiar daca e diesel , am vazut un golf diesel care avea doar toba finala schimbata cu una deaia goala si diametrul fiind ca la una de subaru , avea un sunet excelent :)

277753[/snapback]

O evacuare sport completa de calitate e minim 1000 de euro...

Conteaza foarte mult cine o face, poti sa pierzi cuplu daca e facuta dupa ureche.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

pai costa in jur de 12 mil o evaucare sport. din pacate mi s-a dus un injector sau chiar 2 si nu mai e vb de evacuare sport in momentu asta. maine ma duc sa-i iau injectoare .. dar dupa faza asta mi s-a cam luat de dizal deci adios evacuare sport .. welcome seria 3 coupe benzina
Link to comment
Share on other sites

pai costa in jur de 12 mil o evaucare sport. din pacate mi s-a dus un injector sau chiar 2 si nu mai e vb de evacuare sport in momentu asta. maine ma duc sa-i iau injectoare .. dar dupa faza asta mi s-a cam luat de dizal deci adios evacuare sport .. welcome seria 3 coupe benzina

279599[/snapback]

 

:blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.