Jump to content

ajutor vreau sa scimb motoru m10 cu unu de 115 cai


Recommended Posts

-Daca ai mai facut ceva mecanica in viata ta nu este complicat...daca e prima data este f complicat.

-Nu se schimba panoul de sigurante , important este daca masina ta este pe inj sau carburatie...aici este munca cea mare.

-Motorul tre sa l ai cu cutia lui si cu prima bucata de cardan , levier comanda schimbator. Cade exact pe suporti motor , neaparat suport cutie al lui m40.

-Pune tu totul si cand ajungi la partea electrica suna ma si vin eu si ti o fac.

-Sper ca motorul nu te apuci sa l faci bucati se da jos complet inclusiv cu partea electrica , tu o scoti doar de la torpedo si de langa panoul de sigurante din mufa aceea rotunda.

-Nu taia nicun fir !!!

-O sa mai ai probleme la pozitionarea radiator apa .

-Sper ca m40 "ul este tot de pe un e30.

Link to comment
Share on other sites

-Daca ai mai facut ceva mecanica in viata ta nu este complicat...daca e prima data este f complicat.

-Nu se schimba panoul de sigurante , important este daca masina ta este pe inj sau carburatie...aici este munca cea mare.

-Motorul tre sa l ai cu cutia lui si cu prima bucata de cardan , levier comanda schimbator. Cade exact pe suporti motor , neaparat suport cutie al lui m40.

-Pune tu totul si cand ajungi la partea electrica suna ma si vin eu si ti o fac.

-Sper ca motorul nu te apuci sa l faci bucati se da jos complet inclusiv cu partea electrica , tu o scoti doar de la torpedo si de langa panoul de sigurante din mufa aceea rotunda.

-Nu taia nicun fir !!!

-O sa mai ai probleme la pozitionarea radiator apa .

-Sper ca m40 "ul este tot de pe un e30.

279313[/snapback]

mersi mult de ajutor pana in prezent

motoru e de pe un urs si e cu totate pe el,calculator,debitmetru,cutie,despre cardan nu stiu exact c sa zic,lasami si un nr de telefon ca sa te pot suna sa vb ok?

 

mersi mult sper sa ma ajuti pana la capat,de mecanica ce sa zic ma pricep destul de bine,astept un nr de tel sau un id de mes

id meu de mess este dany_lyon1980

Link to comment
Share on other sites

-Daca ai mai facut ceva mecanica in viata ta nu este complicat...daca e prima data este f complicat.

-Nu se schimba panoul de sigurante , important este daca masina ta este pe inj sau carburatie...aici este munca cea mare.

-Motorul tre sa l ai cu cutia lui si cu prima bucata de cardan , levier comanda schimbator. Cade exact pe suporti motor , neaparat suport cutie al lui m40.

-Pune tu totul si cand ajungi la partea electrica suna ma si vin eu si ti o fac.

-Sper ca motorul nu te apuci sa l faci bucati se da jos complet inclusiv cu partea electrica , tu o scoti doar de la torpedo si de langa panoul de sigurante din mufa aceea rotunda.

-Nu taia nicun fir !!!

-O sa mai ai probleme la pozitionarea radiator apa .

-Sper ca m40 "ul este tot de pe un e30.

279313[/snapback]

lasami id tau te rog si daca poti si un nr de telefon te rog duminica imi ajunge motorul acasa

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.