Jump to content

nehotarat achizitie bmw


Stefan_SNK

Recommended Posts

Pai ce a facut RAR-ul?

279381[/snapback]

offtopic:

Pai au luat spaga si la fiecare schimbare de proprietar au validat masina fara sa aibe mot. trecut in acte seriile in regula...nici nu s-au uitat si au pus stampila... in fine am raportul politiei in care scrie clar ca asa a intrat masina in tara si nu o sa mai poata spune cei de la rar ca a fost lucrata dupa ce a trecut prin rar.

Link to comment
Share on other sites

si cum iti dai tu seama din poze ce suspensie am pe masina ? din contra ca nu e deloc inalta, doara nu o sa intre rotile in aripi. Pe 520i care il mai am, ala are susp. originala, standard si e mult mai inalta. In ce priveste plasticurile, alea au mai multe suruburi iar unele din ele se prind in bara, alea la mine lipsesc pt ca nu aveau loc de prindere.

 

Incearca sa conduci o masina cu susp. sport care e dura si una cu susp. normala sa vezi care e diferenta...nu au nicio treaba bucsele in ce priveste senzatia de "caruta".

279362[/snapback]

@cat scuze ca m-am ambalat :blink:.

Link to comment
Share on other sites

De ce nu faceti comparatia intre 320i sau 320d si E39 525i, E39 530i sau E39 530d.

 

Strugurii sunt acri din pacate...

279090[/snapback]

pai stai un pic,de ce sa faci comparatia asta?

fa-o intre 330d si 530d,330i si 530i,320d si 520d...E46 fata de E39 e superior la sportivitate in toate cazurile.

M-am dat cu un prieten cu 525d E39 face-lift de vreo 3 ori si l-am facut de fiecare data.Deci pot zice ca 320d e mai sportiv decat un 525d...

Ca ai alt confort intr-un 5 decat intr-un 3 asta e altceva :blink:

Eu la banii pe care i-am dat pe E46 puteam sa imi iau un E39 525d sau chiar 530d destul de bine echipat,dar am considerat ca E39 nu e masina pt mine...

Depinde ce vrea Stefan de la masina...

Link to comment
Share on other sites

pai stai un pic,de ce sa faci comparatia asta?

fa-o intre 330d si 530d,330i si 530i,320d si 520d...E46 fata de E39 e superior la sportivitate in toate cazurile.

M-am dat cu un prieten cu 525d E39 face-lift de vreo 3 ori si l-am facut de fiecare data.Deci pot zice ca 320d e mai sportiv decat un 525d...

Ca ai alt confort intr-un 5 decat intr-un 3 asta e altceva :blink:

Eu la banii pe care i-am dat pe E46 puteam sa imi iau un E39 525d sau chiar 530d destul de bine echipat,dar am considerat ca E39 nu e masina pt mine...

Depinde ce vrea Stefan de la masina...

279392[/snapback]

mai putin cand vb de e39 535i sau 540i care sunt mult peste e46 330i

Link to comment
Share on other sites

Pai sa faci comparatie intre modele pe care le-ai enumerat tu e chiar inutil.

 

Din moment ce ai aceasi putere nu e clar ca o faci E39 cu acealasi motor pe E46 avand avantajul greutatii in minus?

 

Mi se pare inutil sa faci comparatii unde e chiar logic ca E46 va fi in avantaj.

E ca si cum as face eu comparatie intre masina mea si un 735i E38...e clar ca masina mea e mai rapida deci de ce sa mai compar?

Normal e sa compari masini care au performante apropiate si care sunt in aceasi clasa.

 

Nu compari seria 3 cu seria 5, compari seria 3 cu A4 de ex si seria 5 cu E-klasse sau A6.

La fel daca vrei un E39 care sa fie ca un E46 la performante sau mai bun nu tb sa ai aceasi bani de E46 in buzunar, tb sa ai mai multi din cauza ca si clasa din care e masina e superioara.

 

Si in plus cum sa compari 320d cu 520d? 320d fiind o masina din mijlocul gamei ca pret si dotari, fiind peste 316i, 318i, 318d si poate si 320i cu 520d care e cel mai slab model din gama?

 

BMW ofera unei anumite clase de clienti seria 3, unei alte clase seria 5, unei alte clase seria 7, etc.

 

Totodata observ ceva ciudat. Sportivitatea asta din seria 3 si seria 5 eu nu prea o vad.

Seria 3 si seria 5 nu sunt masini sportive. Au unele veleitati sportive dar nu sunt sportive. Sportive sunt M-urile, seria 6, seria Z. Acelea sunt masini sportive.

Mi se pare chiar aiurea sa aud ca un 320d e mai sportiv ca un 520d.... E poate mai rapid dar in orice caz nu sunt masini sport. Masini sport cu 4 usi? Destul de ciudat...

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

BMW ofera unei anumite clase de clienti seria 3, unei alte clase seria 5, unei alte clase seria 7, etc.

279401[/snapback]

foarte corect ! seria 5 e combinatia perfecta intre confort si sportivitate, bine asta daca alegi un motor in toate mintile nu un 2.0d.... Depinde ce vrei de la masina, daca esti mare patron si vrei sa stai ca in sufragerie in masina iti iei 7er care e limuzina, daca te intereseaza mai mult manevrabilitatea si condusul sport in defavoare confortului iti iei 3er si daca le vrei pe ambele iti iei seria 5, un 525i sau un 530i consum acceptabil, design de nota 10...ce sa mai vrei de la o masina.

Link to comment
Share on other sites

mai putin cand vb de e39 535i sau 540i care sunt mult peste e46 330i

279397[/snapback]

 

sportivitatea nu inseamna numai un motor mai tare..

 

am condus la testdrive-ul din martie de pe aeroport 530xd e60 si 118d ...

118d in ciuda puterii mai mici mi s-a parut mult mai sportiva..

Link to comment
Share on other sites

sportivitatea nu inseamna numai un motor mai tare..

 

am condus la testdrive-ul din martie de pe aeroport 530xd e60 si 118d ...

118d in ciuda puterii mai mici mi s-a parut mult mai sportiva..

279410[/snapback]

poate mai manevrabila vrei sa zici... eu unul nu pot sa consider o masina cu motor diesel o masina sport...poate gresesc eu...poate nu :blink:

Link to comment
Share on other sites

nu tb sa ai aceasi bani de E46 in buzunar, tb sa ai mai multi din cauza ca si clasa din care e masina e superioara.

279401[/snapback]

intretinerea la E46 e mai scumpa decat la un E39,si nu ma refer aici la costurile unei revizii.degeaba zici tu ca un amortizor de E39 costa 8mil,pt ca atat costa la tine care ai suspensia M.un amortizor de M pt seria 3 oare cat o costa?

Link to comment
Share on other sites

intretinerea la E46 e mai scumpa decat la un E39,si nu ma refer aici la costurile unei revizii.degeaba zici tu ca un amortizor de E39 costa 8mil,pt ca atat costa la tine care ai suspensia M.un amortizor de M pt seria 3 oare cat o costa?

279433[/snapback]

 

te rugam sa argumentezi de ce afirmi ca intretinerea e mai scumpa la e46...oarecum ma confrunt cu aceeasi situatie ca si a lui stefan.

Link to comment
Share on other sites

intretinerea la E46 e mai scumpa decat la un E39,si nu ma refer aici la costurile unei revizii.degeaba zici tu ca un amortizor de E39 costa 8mil,pt ca atat costa la tine care ai suspensia M.un amortizor de M pt seria 3 oare cat o costa?

279433[/snapback]

Intretinerea unei masini e si in functie de motorizare.

De ex la un 320d E46 in mod sigur discurile de frana vor fi mai ieftine decat discurile de frana de la un 530d E39.

Chiar nu inteleg de ce un E46 este mai scump de intretinut decat un E39. Chiar mi se pare aberanta afirmatia.

 

La mine multe lucruri sunt mai scumpe decat la E39 cu motor de 6 in linie....de ex o bara stabilizatoare pt 535i este 10 mil fata de vreo 4 la E39 cu motor mai mic.

Un set de discuri de frana ATE pt fata la 535i costa 11 mil parca fata de 7 mil aceasi marca pt 525d E39. Mi se pare si logic daca ai mai motor mai mare deci putere si performante mai ridicate sa ai si discuri mai scumpe nu?

 

Oricum vorbind de ex de un 525d si de un 320d, nu prea cred ca la E46 intretinerea e mai scumpa.

Chiar ar fi aberant sa fie mai scumpe piesele de E46 decat piesele de E39...

Link to comment
Share on other sites

te rugam sa argumentezi de ce afirmi ca intretinerea e mai scumpa la e46...oarecum ma confrunt cu aceeasi situatie ca si a lui stefan.

279455[/snapback]

 

de exmplu pt 525d E39

bratele pe fata sunt 6mil/buc la filaret.la un E46 se invart pe undeva pe la 7-8(pe mine m-a costat 8mil/buc lamforder)

radiator 300euro.la E46 316i 340 de euro la filaret

Link to comment
Share on other sites

@alexandru_83: Esti cam prost informat....

E39 535i de 245 cp dublu vanos dar pe caroserie de prefacelift (la 535i facelift-ul cu steptronic cantareste 1780 kg, a mea prefacelift are in talon 1570 kg) face suta in 6.8 sec.

 

Asta inseamna ca la o liniutza conteaza soferul. 0.3 sec se pot pierde extrem de usor. :blink: :)

 

Oricum eu n-am zis ca 330i e mai slab decat 535i, e cam tot pe acolo ca performante desi 535-ul e clar dezavantajat de marime si greutate, insa totusi e foarte aproape...

 

Oricum cine te opreste sa-ti iei 330i in loc de 535i? :)

 

Cat despre preturile mai mici la unele piese la 525d fata de 320d, pai asta chiar e un argument in favoarea E39, preturi mai mici de intretinere, confort mai mare :) :)

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Discurile sunt mai mari si mai scumpe in general la e39 la cele cu cutii steptronic.

Eu am dat pe ale mele 5 milioane si ceva Zimmerman si sunt alea mari mari.

Chiar 11 milioane mi se pare exagerat.

279471[/snapback]

Pai am pus ATE, modelul specificat de producator atata costa, mi se pare ca au costat discurile cu tot cu placute vreo 13 mil jumate...

Link to comment
Share on other sites

@alexandru_83:  Esti cam prost informat....

 

Oricum eu n-am zis ca 330i e mai slab decat 535i, e cam tot pe acolo ca performante desi 535-ul e clar dezavantajat de marime si greutate, insa totusi e foarte aproape...

 

Oricum cine te opreste sa-ti iei 330i in loc de 535i? :blink:

 

279569[/snapback]

datele le am de pe www.carfolio.com

 

raspunsul era pt duxter :)

 

nu am zis niciodata ca sunt in dubii intre un 535i si 330i....deci nu vad aluzia :)

Link to comment
Share on other sites

Cat despre preturile mai mici la unele piese la 525d fata de 320d, pai asta chiar e un argument in favoarea E39, preturi mai mici de intretinere, confort mai mare  :blink:  :)

279569[/snapback]

Mai sus ziceai ca e o aberatie ca piesele de E39 sa fie mai ieftine in decat cele de E46 si ca tre sa ai portofelul gros ca sa intretii un E39...

Edited by alexandru_83
Link to comment
Share on other sites

Mai sus ziceai ca e o aberatie ca piesele de E39 sa fie mai ieftine in decat cele de E46 si ca tre sa ai portofelul gros ca sa intretii un E39...

279589[/snapback]

 

 

Era o ironie. Eu cred in continuare ca un E39 este mai scump de intretinut decat un E46.

Daca o luam dupa logica ta, E46 e mai scump de intretinut decat E39 care este intr-o clasa superioara si probabil E38 e mai usor de intretinut decat E39 :blink:

 

Eu nu ziceam nici o aberatie, plus ca am punctat faptul ca intretinerea deci costurile ei este influentata direct de motorizare.

 

Si n-am zis ca tb sa ai portofelul gros sa intretii E39, tb sa ai portofelul gros sa intretii orice BMW :) Si asta chiar e o afirmatie de bun simt avand in vedere ca BMW e o marca premium deci si costurile de intretinere sunt la nivel de marca premium.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Mie mi se pare, asa am auzit eu poate gresesc :) ca E46 si E39 au cam fost facute in aceasi ani si cam impart aceasi tehnologie....plus ca exista dotari de pe E39 care nu prea le vezi des pe E46, DSC, servotronic, dublu-climatronic, 4 geamuri electrice :blink:

Asta chiar a fost tare, E46 mai avansat tehnologic decat E39, asta cand E39 s-a fabricat intre '95-2003 si E46 intre '98-2006....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.