Jump to content

problema cu antigelul - il da afara "deodata"


Recommended Posts

am masina din octombrie, nu a avut nici un fel de probleme pana acum. In urma cu 2-3 saptamani (fix cu o zi inainte sa plec in Grecia, ca altfel nu se putea) mi s-a aprins becul de la antigel/apa. Mi-am zis ca e o chestie normala sa mai completezi din cand in cand, presupunand ca masina nu a mai primit antigel de ceva timp sau nu a fost aerisit, etc. Ma rog, citesc instructiunile din manual si completez pana se ridica flotorul undeva deasupra nivelului capacului... flotorul nu s-a ridicat incet-incet ci deodata dupa ce am turnat cam 0.75l antigel. Circul cam o ora dupa care becul e aprinde din nou fix inainte sa parchez masina. Ma intorc dupa ~ o ora si gasesc balta de antigel sub masina, imi spun ca e normal, ca am pus prea mult, etc si completez din nou, cu mai putin de aceasta data. Dupa care merg ~30000 km Gr-Ro-Gr fara nici un fel de probleme. Ieri mi s-a aprins iar becul, am completat incet-incet exact ca la carte, dupa 10 minute de condus mi s-a aprins din nou becul. Supapa aceea(sau ce este) de langa gura de alimentare cu antigel pare sa dea afara in continuu indiferent cat de mult/putin antigel as adauga. Are sau a avut cineva probleme asemanatoare? Ce si cum sa verific?
Link to comment
Share on other sites

pai si eu am de ceva vreme problema asta, insa nu exact ca si la tine :) , adica:

 

acum un an s-a aprins prima data, la fel ca si tine am completat, si eu am considerat ca fiind normal. dupa vreo juma de an am fost nevoit sa completez din nou, iar vara asta am ajuns sa completez de 2 ori :blink: , mentionez ca am si facut vreo 4 - 5 mii de km vara asta :) ...

 

mie nu mi-a aparut niciodata balta sub masina, nici macar picaturi nu am vazut, nu stiu ce sa spun :)

 

cat despre completare, trebuie sa completezi incet si din cand in cand sa nu mai introduci antigel sa lasi timp indicatorului sa se ridice...

 

ca idee am citit aici pe forum ca la cotul de langa radiator au avut baietii probleme :) , pe mine nu ma streseaza atat de mult cat sa ma duc la service cu ea :D , insa ... soon ... :D

 

 

si as avea si eu o intrebare daca tot s-a ajuns aici :) :

 

are ceva daca se introduce antigel albastru peste cel rosu sau invers(nu ca ar fi cazul) , si daca stie cineva alte detalii despre cum se comporta antigelul sau alte detalii ...

Link to comment
Share on other sites

si as avea si eu o intrebare daca tot s-a ajuns aici  :blink: : 

 

are ceva daca se introduce antigel albastru peste cel rosu sau invers(nu ca ar fi cazul) , si daca stie cineva alte detalii despre cum se comporta antigelul sau alte detalii ...

279166[/snapback]

 

Cel rosu are baza organica, cel albastru anorganica; in principiu, nu se intampla nimic rau, dar eu nu inteleg de ce trebuie sa luam tot felul de maclavaisuri din supermarketuri. atata vreme cat antigelul de la bmw este si ieftin si recomandat si original :)

Link to comment
Share on other sites

cand torni antigelul trebue sa desfaci si surubul de plastic de pe cot,ala e aerisitorul,ca sa iasa aerul din instalatie ca altfel pui lichid numai in vas nu se duce pe instalatie-se toarna antigelul in vas cu aerisitorul deschis pana se umple,apoi se porneste motorul cu robinetul de la caldura deschis la maxim sau cu climatronicul pus la temperatura maxima ca sa intre si in radiatorul de la caldura,cand pe surubul de la aerisitor nu mai iese aer ci numai lichid se strange se complcteaza cu lichid in vas turati un pic motorul pana pe la 2500 ture si puneti capacul.-nu e normal ca in timp sa scada nivelul de antigel,inseamna ca curge pe undeva-daca curge incet pe la pompa de apa se evapora si e mai greu de depistat.
Link to comment
Share on other sites

are ceva daca se introduce antigel albastru peste cel rosu sau invers(nu ca ar fi cazul) , si daca stie cineva alte detalii despre cum se comporta antigelul sau alte detalii ...

279166[/snapback]

 

Antigelul de la BMW respecta un standard ,nu stiu cat la suta nitriti, este cu silicati,....ideea este ca trebuie sa folosesti unul aprobat de ei pentru a proteja blocul motor, chiulasa, pompa de apa,furtunele...

Daca se amesteca cel cu silicati cu cel fara silicati, nu este bine deloc deoarece apar depuneri.

Ramai la antigelul original BMW, verde, si totul este ok :blink:

Link to comment
Share on other sites

am masina din octombrie, nu a avut nici un fel de probleme pana acum. In urma cu 2-3 saptamani (fix cu o zi inainte sa plec in Grecia, ca altfel nu se putea) mi s-a aprins becul de la antigel/apa. Mi-am zis ca e o chestie normala sa mai completezi din cand in cand, presupunand ca masina nu a mai primit antigel de ceva timp sau nu a fost aerisit, etc. Ma rog, citesc instructiunile din manual si completez pana se ridica flotorul undeva deasupra nivelului capacului... flotorul nu s-a ridicat incet-incet ci deodata dupa ce am turnat cam 0.75l antigel. Circul cam o ora dupa care becul e aprinde din nou fix inainte sa parchez masina. Ma intorc dupa ~ o ora si gasesc balta de antigel sub masina, imi spun ca e normal, ca am pus prea mult, etc si completez din nou, cu mai putin de aceasta data. Dupa care merg ~30000 km Gr-Ro-Gr fara nici un fel de probleme. Ieri mi s-a aprins iar becul, am completat incet-incet exact ca la carte, dupa 10 minute de condus mi s-a aprins din nou becul. Supapa aceea(sau ce este) de langa gura de alimentare cu antigel pare sa dea afara in continuu indiferent cat de mult/putin antigel as adauga. Are sau a avut cineva probleme asemanatoare? Ce si cum sa verific?

279148[/snapback]

 

 

 

Exact asta am patit si eu la un 318 i din 2000 acu 3 , 4 ani . Eram la Mc`Donalds si dintr-o data s-a auzit un fasait si a lasat o balta pe jos de antigel , dupa ceva timp mi-am dat seama ca era termostatul , ramasese blocat , l-am schimbat si a fost ok .

Link to comment
Share on other sites

am avut noroc, a fost vorba de surubul acela pentru aerisire care era fisurat, in momentul in care a pus mecanicul surubelnita pe el a tasnit cu tot cu antigel. Din fericire un surub cu acelasi filet e pe la o volanta de VW din '92, asa ca am reusit sa ajung cu masina acasa. Acum terbuie sa fac rost de un surub (de bronz preferabil, sa nu corodeze) pe care sa il crestez putin si am rezolvat-o. Multumesc tuturor de raspunsuri ... am reusit sa ma dau mare cunoscator azi cand am ajuns la service :blink:
Link to comment
Share on other sites

Cel rosu are baza organica, cel albastru anorganica; in principiu, nu se intampla nimic rau, dar eu nu inteleg de ce trebuie sa luam tot felul de maclavaisuri din supermarketuri. atata vreme cat antigelul de la bmw este si ieftin si recomandat si original  :)

279277[/snapback]

 

 

pentru ca unii "nu are" in metropola in care locuieste ei ... unii decat reprezentanta care vinde doar, nici un breloc nu au vrut sa-mi aduca la comanda , de piese nu vorbesc :blink: ... eu inteleg ca nu castiga mult ... dar ... ce sa ma chinui sa expun ca oricum nu se schimba nimic, si am fost nevoit sa completez si cand am fost in fata faptului desi am cumparat din ala scump cu 300 000 l nu stiam ce culoare avea cel pe care il aveam in masina si asa ca am riscat :)

Link to comment
Share on other sites

Antigelul de la BMW respecta un standard ,nu stiu cat la suta nitriti, este cu silicati,....ideea este ca trebuie sa folosesti unul aprobat de ei pentru a proteja blocul motor, chiulasa, pompa de apa,furtunele...

Daca se amesteca cel cu silicati cu cel fara silicati, nu este bine deloc deoarece apar depuneri.

Ramai la antigelul original BMW, verde, si totul este ok :)

279348[/snapback]

 

 

aha, am inteles, o sa ma chinui sa fac de pe undeva comanda la ei , are logica ce zici :)

 

o sa merg la magazinul de piese auto unde ma tot duc, si incerc sa vad daca ma rezolva baietii ... :blink:

Link to comment
Share on other sites

am avut noroc, a fost vorba de surubul acela pentru aerisire care era fisurat, in momentul in care a pus mecanicul surubelnita pe el a tasnit cu tot cu antigel. Din fericire un surub cu acelasi filet e pe la o volanta de VW din '92, asa ca am reusit sa ajung cu masina acasa. Acum terbuie sa fac rost de un surub (de bronz preferabil, sa nu corodeze) pe care sa il crestez putin si am rezolvat-o. Multumesc tuturor de raspunsuri ... am reusit sa ma dau mare cunoscator azi cand am ajuns la service :blink:

279497[/snapback]

poti sa-ti comanzi surubul-casta maxim 10ron

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.