Jump to content

debitmetru rasucit cp in plus?


gyno09

Recommended Posts

a venit un prieten azi la mine si mi-a zis ca a fost la un mecanic si ia rasucit debitmetrul la pus ca la 325 , el are un 525 de 170cp, a zis ca simte o diferenta maricica de putere, mie mie frica sa fac asta ca tre sa rupi o ureche de la filtru aer., stie cineva ceva? a mai facut cineva asta? eu am tot un 525 12v 170cp

multumesc.

Link to comment
Share on other sites

a venit un prieten azi la mine si mi-a zis ca a fost la un mecanic si ia rasucit debitmetrul la pus ca la 325 , el are un 525 de 170cp, a zis ca simte o diferenta maricica de putere, mie mie frica sa fac asta ca tre sa rupi o ureche de la filtru aer., stie cineva ceva?  a mai facut cineva asta?  eu am tot un 525 12v 170cp

multumesc.

279182[/snapback]

 

cum adica rasucit? nu prea ai cum sa-l pui in alta pozitie..

si asta cu caii in plus.. :blink: :) :)

Link to comment
Share on other sites

Nu am auzit de un astfel de tuning... Si ca principiu, nu vad ce diferenta ar putea fi... Doar ca senzorul ala mic din debitmetru este acum sus.

 

Te-ai gandit ca poate a facut mecanicul o prostie si l-a montat invers, dupa care a zis ca asa e bine si ca e performance tuning? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Daca nu ma insel 535i-ul pe E34 are debitmetrul pus invers.

Caii putere castigati din acest "tuning" probabil sunt comparabili cu cei castigati cu ajutorul siglelor BMW montate pe alte masini :blink:

279339[/snapback]

 

ala din poza e m20 de 2.5L..

sau nu la ala te refereai ?

 

Tare asta, daca vrei cai in plus din debitmeru, trebuie reglat din interiorul debitmetrului, trebuie mutat cu cativa dinti.

279377[/snapback]

 

daca e sigilat mai bine il lasi asa..

Link to comment
Share on other sites

nu va suparati pe mine dar ne facem de ras cu topicurile de genu asta....

astea sunt improvizatii demne de dacii de 20 de ani facute in fata blocului

279426[/snapback]

 

bine punctat,asta e ideea romansului care vrea un tuning ieftin,dc se poate costuri la zero...

aplicati fratilor regula:daca merge bine nu mai cauta sa-l faci sa mearga si mai bine...ca nu va mai merge chiar deloc.. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Tare asta, daca vrei cai in plus din debitmeru, trebuie reglat din interiorul debitmetrului, trebuie mutat cu cativa dinti.

279377[/snapback]

 

da, asta facea amicul ala al meu... pot sa zic ca se simtea o mica diferenta insa consumul era aproape dublu, plus ca dupa scurt timp orice ii mai facea tot peste 16 consuma si era vorba doar de o vectra 2.0 benzina. nu cred ca-i prea bine sa umbli acolo...

Link to comment
Share on other sites

chiar asa ....sa ne gandim un pic....inginerii aia nu s-or fi gandit niciun mom sa puna dracia invers ca sa obtina putere mai buna?

de ce nu l-au pus?

279459[/snapback]

 

ai dreptate, oricum asta cu pusul invers e o aberatie insa inginerii fac mereu compromisuri intre performante consum si fiabilitate. din debitmetru 'reglat' intr-adevar poate poti castiga niste cai (foarte putini dar oricum) dar platesti cu un consum enorm si posibilitatea dereglarii definitive a debitmetrului. cam la fel si cu filtrele de aer sport - sunt anumite masini la care diferenta dupa montarea unui filtru sport profesional este de peste 10 cai castigati, la altele chiar se pierd cai din asta (am vazut multe fise de dyno de inainte/dupa)... si platesti cu intrarea mult mai usoara a prafului la motor. exemplele sunt multe. inginerii nu iau in calcul doar ce face taranu roman pe ulitza lui :blink:

Link to comment
Share on other sites

ai dreptate, oricum asta cu pusul invers e o aberatie insa inginerii fac mereu compromisuri intre performante consum si fiabilitate. din debitmetru 'reglat' intr-adevar poate poti castiga niste cai (foarte putini dar oricum) dar platesti cu un consum enorm si posibilitatea dereglarii definitive a debitmetrului. cam la fel si cu filtrele de aer sport - sunt anumite masini la care diferenta dupa montarea unui filtru sport profesional este de peste 10 cai castigati, la altele chiar se pierd cai din asta (am vazut multe fise de dyno de inainte/dupa)... si platesti cu intrarea mult mai usoara a prafului la motor. exemplele sunt multe. inginerii nu iau in calcul doar ce face taranu roman pe ulitza lui :blink:

279508[/snapback]

 

deci nu a umblet in el doar la pus cu fundu in sus (pe romaneste), ca la urs. si eu am ramas uimit ca mi-a zis ca merge mult mai bine, dar poate doar i se pare

Link to comment
Share on other sites

a venit un prieten azi la mine si mi-a zis ca a fost la un mecanic si ia rasucit debitmetrul la pus ca la 325 , el are un 525 de 170cp, a zis ca simte o diferenta maricica de putere, mie mie frica sa fac asta ca tre sa rupi o ureche de la filtru aer., stie cineva ceva?  a mai facut cineva asta?  eu am tot un 525 12v 170cp

multumesc.

279182[/snapback]

ca sa castigi ceva trebuie sa faci astfel incat sa intre mai mult aer in motor, nu sa lungesti 'drumul' parcurs pana in galerie, sa il scutrezi si sa maresti debitul de aer printr-o admisie si eventual o galerie de admisie mai mare nu sa ii pui 7 coturi si 2m de teava :blink: e chiar amuzant ce a zis acel prieten al tau.

Link to comment
Share on other sites

nu am inteles exact despre ce masina este vorba...daca e vorbade un m20 b25 sau nu...

in fine...toata lumea cauta debitmetru cat mai neumblat in el si voi il sfatuiti sa umble in el.

daca ai un 2,5 si tot vrei ceva in plus...schimbi debitmetrul pui unu de 3,5 si injectoare la fel tot de 3,5.diferenta se va simti destul de binisor ,partea proasta e ca vei simti diferenta si in buzunar din cauza consumului

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.